Σχεδόν ταυτόχρονα θα ξεκινήσουν οι εργασίες από τους δύο μετροπόντικες για τη διάνοιξη της Γραμμής 4 του μετρό.
Ο ένας θα ξεκινήσει από το πάρκινγκ στη συμβολή των λεωφόρων Μεσογείων και Κατεχάκη, και ο άλλος από τη συμβολή των οδών Βεΐκου και Τραλλέων στο Γαλάτσι.
Μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης των τεχνικών προσφορών, ο διαγωνισμός θα μπει στην τελική φάση με την αξιολόγηση της οικονομικής προσφοράς των δύο σχημάτων που διεκδικούν το έργο.
Πηγές της Αττικό Μετρό εκτιμούν ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον έξι μήνες μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός, δεδομένου ότι οι δύο υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να ασκήσουν προσφυγές και στη φάση της διαδικασίας που αφορά την αξιολόγηση των οικονομικών προσφορών.
Τα δύο υποψήφια σχήματα που διεκδικούν το έργο είναι τα ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom Transport και ΑΚΤΩΡ – Ansaldo – Hitachi Rail Italy. Παράλληλα, έχουν περιθώριο 10 ημερών να ασκήσουν προσφυγές.
Το τρέχον Σχέδιο Ανάπτυξης Γραμμών Μετρό Αθήνας περιλαμβάνει τη Γραμμή 4 του μετρό, Άλσος Βεΐκου – Ευαγγελισμός – Φάρος – Μαρούσι, με τις επεκτάσεις της (α) προς Βύρωνα/Άνω Ηλιούπολη και (β) προς Πετρούπολη και εθνική οδό.
Η Γραμμή 4 περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και αποτελείται από πέντε επιμέρους διακριτά τμήματα – Α, Β, Γ, Δ και Ε:
Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου – Γουδή (μήκους 12,8 χλμ. και 15 σταθμούς),
Τμήμα Β: Γουδή – Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ. και 8 σταθμούς),
Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός – Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ. και 3 σταθμούς),
Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου – Πετρούπολη (μήκους 7,5 χλμ. και 6 σταθμούς),
Τμήμα Ε: Μαρούσι – Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ. και 3 σταθμούς).
Δείτε επίσης: Μετρό Θεσσαλονίκης: Αγωνία για το πώς θα βγουν τα αρχαία της Βενιζέλου από μια τρύπα 26 τ.μ.