Την παραίτηση της Lufthansa από τα δικαιώματα προσγείωσης για έξι από τις 300 θέσεις που κατέχει η εταιρεία στα αεροδρόμια της Φρανκφούρτης και του Μονάχου ζήτησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως όρο για την προσδοκώμενη κρατική ενίσχυση.
Ως αποτέλεσμα, το εποπτικό συμβούλιο, το οποίο αναμενόταν να συναντηθεί σήμερα με εκπροσώπους της Lufthansa για να υπογράψει τη συμφωνία διάσωσης ύψους 9 δισεκατομμυρίων ευρώ, δεν μπόρεσε να την εγκρίνει.
Η Lufthansa, που στα συγκεκριμένα αεροδρόμια έχει μερίδιο τα 2/3 της αγοράς, σε ανακοίνωσή της τόνισε ότι η μείωση της ζήτησης θα οδηγήσει σε μικρότερο αριθμό λειτουργικών θέσεων. «Ο προκύπτων οικονομικός αντίκτυπος στην εταιρεία και η προγραμματισμένη αποπληρωμή των μέτρων σταθεροποίησης, καθώς και πιθανά σενάρια, πρέπει να αναλυθούν εκτεταμένα», δήλωσε η Lufthansa.
Ωστόσο, το εποπτικό συμβούλιο εξακολουθεί να θεωρεί το σχέδιο διάσωσης «ως τη μόνη βιώσιμη εναλλακτική λύση για τη διατήρηση της φερεγγυότητας», όπως αναφέρει ο γερμανικός αεροπορικός κολοσσός.