Πόρτες που ξεκλειδώνουν μόνες τους, ενεργοποίηση του συναγερμού για πυρκαγιά τα μεσάνυχτα χωρίς να υπάρχει φωτιά και ανεξήγητες ανατριχίλες όσων βρίσκονται κοντά σε συγκεκριμένα εκθέματα. Το Βρετανικό Μουσείο έχει κάνει πολλούς να σιγοψιθυρίζουν ότι είναι στοιχειωμένο.
Ο καλλιτέχνης Νόα Έϊντζελ έχει ερευνήσει αναφορές περίεργων περιστατικών που παραπέμπουν σε παραφυσικά φαινόμενα για το Βρετανικό Μουσείο, τα οποία χρονολογούνται από το 2016. Έχει μιλήσει με 50 υπαλλήλους και επισκέπτες που ανατρίχιασαν από αυτά. Ειδικά οι φύλακες της νυχτερινής βάρδιας έχουν αναφέρει περίεργους γδούπους μες στη νύχτα, πόρτες που έπρεπε να είναι κλειστές διάπλατα ανοιχτές και τρομακτικά ρεύματα κρύου αέρα από το πουθενά. Μυστηριώδη βήματα, απόκοσμες μουσικές και κλάματα, ενώ λάμψεις λευκού φωτός έχουν καταγραφεί από το κύκλωμα ασφαλείας πάνω από μία σκάλα στη μεγάλη αίθουσα. Επισκέπτες έχουν αναφέρει ότι είδαν το φάντασμα μιας γυναίκας νάνου ως αντανάκλαση που φάνηκε σε φωτογραφία στη βιτρίνα που φυλάσσει μια μικρογραφία γαλέρας του 16ου αιώνα.
Ο καλλιτέχνης από τη Βόρεια Καρολίνα συγκέντρωσε όλες αυτές τις αναφορές που έχουν καταγραφεί μεταξύ άλλων στην αίθουσα Sutton Hoo με εκθέματα που αφορούν την ιστορία της Ευρώπης από τη διάλυση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και την άνθηση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, στην αίθουσα με τον πολιτισμό των Ασσυρίων αλλά και της Αφρικής.
Έπεσε η θερμοκρασία
Ο Φιλ Χίαρι, που δούλευε στο μουσείο επί 29 χρόνια, ανέφερε ότι κάποια στιγμή ένιωσε τη θερμοκρασία να πέφτει εντυπωσιακά χωρίς λόγο στην αίθουσα όπου εκτίθενται 19 μούμιες. «Ήταν σαν να μπαίνεις στον καταψύκτη. Το στομάχι μου ανακατεύτηκε. Η αίσθηση που επικρατούσε σε έκανε να θέλεις να βγεις. Πιστεύω ακράδαντα ότι πρέπει να μένει κανείς εκεί όπου τον θάβουν. Πολλές από τις μούμιες εκεί θα έπρεπε να γυρίσουν στους τάφους τους» δηλώνει χαρακτηριστικά.
Ο Τζιμ Πίτερς, διευθυντής συλλογών στο τμήμα του μουσείου για τη Βρετανία, την Ευρώπη και την Προϊστορία, δηλώνει ότι συμφωνεί σε κάποιον βαθμό με την ιδέα των «ανήσυχων αντικειμένων», επιμένοντας ωστόσο ότι στο μουσείο βρίσκονται μόνο «τα πολύ σημαντικά κομμάτια».
Ο Εϊντζελ, αν και δεν έχει κάποια καταγεγραμμένη μαρτυρία, αναφέρεται και στον θρύλο που κυκλοφορεί μεταξύ των εργαζομένων στο Βρετανικό Μουσείο για τα Γλυπτά του Παρθενώνα που εκτίθενται στο μουσείο αφού εκλάπησαν από τον λόρδο Έλγιν τον προπερασμένο αιώνα. Οι μεταφορείς λέγεται ότι άκουγαν μέσα από τα κουτιά όπου είχαν τοποθετηθεί για τη μεταφορά αναφιλητά.