ΟΣΕ: Παραίτηση Σπηλιόπουλου με αιχμές κατά Καραμανλή, για παντελή έλλειψη συνεργασίας

Must Read

Με σοβαρές αιχμές κατά του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, που αποκαλύπτουν σε κοινή θέα ένα κάκιστο επίπεδο συνεργασίας, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, πέρα από το διαχειριστικό κομμάτι και τις χρυσοφόρες προσεχείς αναθέσεις του οργανισμού, συνόδεψε την επίσημη ανακοίνωση της παραίτησής του, ο πρώην -πλέον- πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Κώστας Σπηλιόπουλος.

Ο Αχαιός πολιτικός, που ανέλαβε τα ηνία του ΟΣΕ τον Αύγουστο του 2019, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Υπέβαλα σήμερα (σ.σ.: 3/6/2020) την παραίτησή μου από τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ. Και αυτό διότι δεν κατέστη δυνατή η οποιαδήποτε παραγωγική συνεργασία με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, η οποία θα ήταν αναγκαία και επωφελής για τον οργανισμό, παρά τις συνεχείς προσπάθειες που κατέβαλα για τον σκοπό αυτό».

Ο Κ. Σπηλιόπουλος, βουλευτής του ΠΑΣΟΚ από το 1996 ως το 2009, πρώην υφυπουργός Εθνικής Άμυνας, αλλά και πρώην διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, εξαργύρωσε πολιτικά τον καθοριστικό ρόλο που διαδραμάτισε στις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές Στερεάς Ελλάδας, στηρίζοντας κόντρα στο κόμμα του (ΚΙΝ.ΑΛ.) τον υποψήφιο της Νέας Δημοκρατίας, Νεκτάριο Φαρμάκη, έναντι του Απόστολου Κατσιφάρα. Ο κ. Φαρμάκης κέρδισε την περιφέρεια και ο Σπηλιόπουλος προήχθη σε πρόεδρο του ΟΣΕ, με τις πλάτες και του Ευάγγελου Βενιζέλου.

Από το υπουργικό περιβάλλον, ο Σπηλιόπουλος εμφανίζεται ότι είχε χάσει το τελευταίο διάστημα τον έλεγχο του διοικητικού συμβουλίου, με αποτέλεσμα κάποιες εισηγήσεις του να προκαλούν τριβές. Τα πράγματα όμως, όπως συνήθως συμβαίνει, ίσως είναι περισσότερο σύνθετα.

Έργα που θα φτάσουν τα 3 δισ. ευρώ

Όπως ανέφερε, μεταξύ άλλων, στο σταθμό Action24, ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, τα σιδηροδρομικά έργα που θα δημοπρατηθούν ως το 2023 θα φτάσουν συνολικά τα 2-3 δισ. ευρώ. Μόνο το 2020, οι δημοπρατήσεις σιδηροδρομικών έργων ανέρχονται στα 350.000.000 ευρώ, με αφετηρία το έργο ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο – Αίγιο.

Ο ΟΣΕ έχει, εκτός άλλων, να αντιμετωπίσει την πρόκληση της υλοποίησης του μεγάλου έργου συντήρησης των γραμμών ολόκληρου του δικτύου του, που έχει εξαγγελθεί από την κυβέρνηση, ενώ επείγει η λύση για τον τρόπο έλευσης του τρένου στην Πάτρα.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This