Επιστολή μνημείο-θράσους του Γαβρόγλου στον Μητσοτάκη

Τον κατηγορεί για ασάφειες

Must Read

Το θράσος Γαβρόγλου δεν έχει όρια. Ο Υπουργός που διέλυσε την Εκπαίδευση και έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του, το ρόλο της Ορθοδοξίας στα σχολεία, έρχεται τώρα και θέτει ερωτήματα στον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Ο κ. Γαβρόγλου κάνει λόγο για «ασάφειες» στο πρόγραμμα του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης σχετικά με τα ζητήματα της Εκπαίδευσης.

Αναλυτικά, η επιστολή του κ. Γαβρόγλου:
«Κύριε Μητσοτάκη,
Επειδή υπάρχει μία πολυγλωσσία στις τοποθετήσεις των συνεργατών σας και ορισμένων Βουλευτών της ΝΔ, για τα ζητήματα της Εκπαίδευσης αλλά και ασάφειες στο δημοσιευμένο πρόγραμμα της Ν.Δ. για την Εκπαίδευση, θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη η αποσαφήνιση των θέσεων του κόμματός σας ως προς τα παρακάτω ερωτήματα.
1. Συμφωνείτε με τη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση σε δημόσιες σχολικές μονάδες με καθολική δημόσια χρηματοδότηση και δωρεάν πρόσβαση για όλους;
2. Συμφωνείτε με τη μείωση των γραπτά εξεταζομένων μαθημάτων στο Γυμνάσιο και το Λύκειο;
3. Συμφωνείτε ότι η Γ΄ Λυκείου ουσιαστικά δεν υφίσταται σήμερα και ότι πρέπει να εξελιχθεί σε μία τάξη μετάβασης που θα εξασφαλίζει τη διασύνδεση των εγκύκλιων σπουδών με την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με λίγα σε αριθμό μαθήματα και πολλές ώρες διδασκαλίας για το κάθε μάθημα (4 μαθήματα των 6 ωρών την εβδομάδα);
4. Συμφωνείτε με τη δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης μόνον με το απολυτήριο, σε Πανεπιστημιακά Τμήματα στα οποία η ζήτηση από τους υποψηφίους φοιτητές θα είναι μικρότερη από τον αριθμό των εισακτέων, διατηρώντας παράλληλα και τη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων για τα υπόλοιπα Τμήματα;
5. Συμφωνείτε με την παροχή δωρεάν παιδείας για όλους από την προσχολική εκπαίδευση μέχρι και την ανώτατη εκπαίδευση ή θεωρείτε πως θα πρέπει να καθιερωθεί η επιλογή σχολείων με το σύστημα κουπονιών (vouchers);
6. Συμφωνείτε με τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών 4.500 στην Ειδική Αγωγή το 2019, και 10.500 στη Γενική Εκπαίδευση τα επόμενα δύο χρόνια;
7. Συμφωνείτε με την επαναφορά της αναλογίας προσλήψεων/αποχωρήσεων στο 1:1 ή εμμένετε στον κανόνα 1 πρόσληψη για 5 αποχωρήσεις; Δεδομένου ότι η εφαρμογή του κανόνα 1:5 επιτρέπει περί τις 1800 προσλήψεις ετησίως στο δημόσιο γενικά πώς θα εξασφαλίσετε το διορισμό 15.000 εκπαιδευτικών;
8. Συμφωνείτε με τη δυνατότητα επαναπροκήρυξης κάθε θέσης καθηγητή Πανεπιστημίου που κενώνεται λόγω συνταξιοδότησης;
9. Συμφωνείτε με τις ρυθμίσεις που έχουν γίνει για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς όπως και για τους εργαζόμενους στα φροντιστήρια;
10. Συμφωνείτε με την νέα αρχιτεκτονική των Πανεπιστημίων (νέα Τμήματα, συνέργειες με ΤΕΙ, Πανεπιστημιακά Ερευνητικά Κέντρα, διετή προγράμματα σπουδών για αποφοίτους ΕΠΑΛ που θα παρέχουν επαγγελματικά πιστοποιητικά ευρωπαϊκών προδιαγραφών) ή εμμένετε στη μετατροπή θεσμοθετημένων Πανεπιστημίων σε Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών;
11. Συμφωνείτε με την δημιουργία και λειτουργία του Ελληνικού Ιδρύματος Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛΙΔΕΚ);
12. Συμφωνείτε με την επίλυση του ζητήματος των επαγγελματικών δικαιωμάτων όπως αυτή αποτυπώθηκε στον Νόμο 4610/2019 για τους αποφοίτους των ΤΕΙ;».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This