Πορεία για την μαύρη επέτειο της Γενοκτονίας των Αρμενίων πραγματοποίησαν στο κέντρο της Θεσσαλονίκης μέλη της αρμένικης κοινότητας.
Η πορεία ξεκίνησε από τον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας, με πλήθος κόσμου να συμμετέχει, και κατέληξε μέσω κεντρικών δρόμων, στο τουρκικό Προξενείο στην οδό Αγίου Δημητρίου.

Στο τουρκικό προξενείο για τη Γενοκτονία των Αρμενίων
Έξω από το τουρκικό προξενείο η Αρμένικη Νεολαία θέλησε να καταθέσει ψήφισμα κάτι που ωστόσο δεν της επετράπη.
Με πανό και σημαίες, φώναξαν συνθήματα, έψαλλαν τον αρμένικο και τον ελληνικό εθνικό ύμνο και άναψαν φωτιά σχηματίζοντας το 1915, το έτος της Γενοκτονίας.
Να σημειωθεί ότι στην πορεία συμμετείχε και αντιπροσωπεία Κύπριων φοιτητών.
Δείτε ακόμα:
- Παραμένει στην εντατική η 16χρονη που παρασύρθηκε από τον Σουδανό στη Λιοσίων
- Φυλακές Αγίου Στεφάνου: Νεκρός 46χρονος κρατούμενος μέσα στο κελί του







