ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΠορεία στη Θεσσαλονίκη για τη Γενοκτονία των Αρμενίων

Πορεία στη Θεσσαλονίκη για τη Γενοκτονία των Αρμενίων

Πορεία για την μαύρη επέτειο της Γενοκτονίας των Αρμενίων πραγματοποίησαν στο κέντρο της Θεσσαλονίκης μέλη της αρμένικης κοινότητας.

Η πορεία ξεκίνησε από τον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας, με πλήθος κόσμου να συμμετέχει, και κατέληξε μέσω κεντρικών δρόμων, στο τουρκικό Προξενείο στην οδό Αγίου Δημητρίου.

Στο τουρκικό προξενείο για τη Γενοκτονία των Αρμενίων

Έξω από το τουρκικό προξενείο η Αρμένικη Νεολαία θέλησε να καταθέσει ψήφισμα κάτι που ωστόσο δεν της επετράπη.

Με πανό και σημαίες, φώναξαν συνθήματα, έψαλλαν τον αρμένικο και τον ελληνικό εθνικό ύμνο και άναψαν φωτιά σχηματίζοντας το 1915, το έτος της Γενοκτονίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Να σημειωθεί ότι στην πορεία συμμετείχε και αντιπροσωπεία Κύπριων φοιτητών.

Δείτε ακόμα:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης