Ένα κανόνισμα για φακελάκι 150 ευρώ από ασθενή σε αναισθησιολόγο, το οποίο βιντεοσκοπήθηκε πιθανότατα εντός του θαλάμου νοσηλείας σε δημόσιο νοσοκομείο, έχει προκαλέσει σάλο αλλά και την παρέμβαση του Άδωνι Γεωργιάδη, με τον Υπουργό Υγείας να ζητά από τη διοίκηση του νοσοκομείου την άμεση απομάκρυνση του εμπλεκόμενου από το ΕΣΥ.
- Το εν λόγω βίντεο αναρτήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και φέρεται να καταγράφηκε από συνοδό της ασθενούς:
Παρέμβαση Γεωργιάδη σε βίντεο που δείχνει γιατρό να ζητά «φακελάκι» – «Σιχαίνομαι αυτή την πρακτική» pic.twitter.com/ctYlDU37Yr
— Flash.gr (@flashgrofficial) May 21, 2026
Ο διάλογος για το φακελάκι
Ασθενής: Πείτε μας, πόσα θέλετε.
Γιατρός: Δεν θέλω τίποτα.
Γιατρός: Να δώσουμε κάνα 150άρι, 100άρι; Είναι καλά. Είναι πολλά; Δεν είναι πολλά.
Ασθενής: Εντάξει.
Γιατρός: Εγώ δεν θέλω.
Ασθενής: (Τώρα…)
Γιατρός: Όχι τώρα, μετά. Πριν σε πάρω, θα έρθω να τα κανονίσουμε εγώ.
Η παρέμβαση Άδωνι
Ο Υπουργός Υγείας με ανάρτησή του σημειώνει μεταξύ άλλων ότι «σιχαίνεται» το φακελάκι, ενώ ζητά και συγγνώμη από την ασθενή:
Πριν λίγο μου έστειλαν ένα απαράδεκτο βίντεο το οποίο αναρτήθηκε στα social media από μία ασθενή που κατέγραψε έναν αναισθησιολόγο την ώρα που αυτός της ζητά 100-150€ για να πράξει όσα είναι υποχρεωμένος να παρέχει δωρεάν σε κάθε ασθενή.
Από την έρευνα που αμέσως διέταξα, ταυτοποιήθηκε και το Νοσοκομείο και το πρόσωπο. Διέταξα επίσης την Διοίκηση του Νοσοκομείου να προχωρήσει άμεσα σε όλες τις νόμιμες ενέργειες, ώστε το πρόσωπο αυτό να απομακρυνθεί από το ΕΣΥ.
Σιχαίνομαι το φακελάκι, πράξη που εκμεταλλεύεται τον ανθρώπινο πόνο και δεν έχει καμία σχέση με τις Αξίες που υπηρετούμε στο ΕΣΥ. Λυπούμαι πολύ και ζητώ συγγνώμη από την ασθενή.
Δείτε επίσης:







