ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΚαλλιθέα: Ομάδα νεαρών ξυλοκόπησε δύο ανηλίκους - Δύο έφηβοι στο νοσοκομείο

Καλλιθέα: Ομάδα νεαρών ξυλοκόπησε δύο ανηλίκους – Δύο έφηβοι στο νοσοκομείο

Έξι 17χρονοι και ένας 18χρονος συνελήφθησαν για την επίθεση

Στη σύλληψη επτά νεαρών προχώρησαν οι αστυνομικές Αρχές μετά από επεισόδιο που σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής στην Καλλιθέα, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό δύο εφήβων που μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο για ιατρική φροντίδα.

Η επίθεση

Σύμφωνα με την Ελληνική Αστυνομία, το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 23:20 στη συμβολή των οδών Σπάρτης και Σοφοκλέους.

Οι δύο νεαροί, γεννηθέντες το 2008 και το 2009, κατήγγειλαν ότι δέχθηκαν επίθεση από ομάδα περίπου δέκα ατόμων, με αφορμή προσωπικές διαφορές.

Από τον ξυλοδαρμό τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο «Γεννηματάς».

Οι συλλήψεις

Οι αστυνομικοί προχώρησαν στη σύλληψη επτά ατόμων, συγκεκριμένα έξι 17χρονων και ενός 18χρονου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύμφωνα με την Ελληνική Αστυνομία, οι συλληφθέντες αναγνωρίστηκαν από τα θύματα ως συμμετέχοντες στην επίθεση. Η υπόθεση βρίσκεται υπό διερεύνηση από τις αρμόδιες αστυνομικές υπηρεσίες, ενώ εξετάζεται η συμμετοχή και άλλων ατόμων στο επεισόδιο.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης