ΑΡΧΙΚΗΑΘΛΗΤΙΚΑΑσημένιο μετάλλιο η Ελλάδα στο κόμπο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου

Ασημένιο μετάλλιο η Ελλάδα στο κόμπο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου

Η πολύ καλή εμφάνιση έφερε το μετάλλιο

Η Εθνική μας ομάδα κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο κόμπο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου της Βουδαπέστης.

Η ελληνική ομάδα απαρτιζόταν από τις Μαρία Αλζιγκούζη-Κομηνέα, Ελένη Δεληγιάννη, Έλενα Φραγκάκη, Κρυσταλένια Γιαλαμά, Πηνελόπη Καραμέσιου, Ζωή Καράγγελου, Δανάη Καριώρη, Ανδριάνα Μισίκεβιτς, Γεωργία Βασιλοπούλου και Βιολέτα Ζουζούνη και συγκέντρωσε 89,1000 βαθμούς κατακτώντας την δεύτερη θέση.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης