ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΟυκρανία: Πυρπόλησαν το ναό της Γεννήσεως της Θεοτόκου στη Λβιβ

Ουκρανία: Πυρπόλησαν το ναό της Γεννήσεως της Θεοτόκου στη Λβιβ

Λύπη προκαλεί η είδηση πως άγνωστοι έβαλαν φωτιά και πυρπόλησαν την πόρτα του ορθόδοξου ναού της Γεννήσεως της Θεοτόκου, στην περιοχή Λβιβ της Ουκρανίας ανήμερα της Μεγάλης Παρασκευής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε τα ξημερώματα, περίπου στις 4.20.

Από την φωτιά προκλήθηκαν υλικές ζημιές στην πόρτα.

Το περίεργο είναι πως η αστυνομία που ήδη έχει ξεκινήσει έρευνες για το συμβάν βρήκε δεμένα ρούχα στην είσοδο του ναού...

Η εκκλησία είναι ιστορική καθώς χρονολογείται από το 1745. Είναι από τις μεγαλύτερες στη χώρα και είναι κατασκευασμένη από ξύλο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στην Λβιβ συνυπάρχουν οι Ουνίτες, η ρωμαιοκαθολική Αρχιεπισκοπή, η Εκκλησία των Αρμενίων, η Ουκρανική Αυτοκέφαλη Ορθόδοξη Εκκλησία, ενώ υπάρχει και ενεργή εβραϊκή κοινότητα.

Δείτε την ανάρτηση του ειδησεογραφικού πρακτορείου Nexta για το περιστατικό:

Δείτε επίσης:

Ο Βούτσιτς διαψεύδει δημοσιεύματα για πώληση στρατιωτικού υλικού στην Ουκρανία

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης