ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΤραγωδία στον Ηλεκτρικό: Γυναίκα ανασύρθηκε νεκρή στο σταθμό «Βικτώρια»

Τραγωδία στον Ηλεκτρικό: Γυναίκα ανασύρθηκε νεκρή στο σταθμό «Βικτώρια»

Η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 προσωρινά διεξάγεται στα τμήματα Ομόνοια – Πειραιάς και Κηφισιά – Αττική

Νεκρή ανασύρθηκε η γυναίκα που έπεσε στις γραμμές του Ηλεκτρικού στην Βικτώρια σήμερα, Δευτέρα 28/8, το πρωί. 

Συναγερμός είχε σημάνει στις Αρχές με το πρώτο φως της μέρας, καθώς ένα άτομο έπεσε στις γραμμές του τρένου, χωρίς να γνωρίζει κανείς το φύλο του. Στη συνέχεια οι Αρχές διαπίστωσαν ότι μία γυναίκα είναι νεκρή. Στο σημείο επιχείρησαν 12 πυροσβέστες με 3 οχήματα. Η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του μετρό προσωρινά διεξάγεται μετ’ εμποδίων, καθώς προσωρινά ο Ηλεκτρικός δεν περνά από την Βικτώρια, και η κυκλοφορία διεξάγεται στα τμήματα Ομόνοια-Πειραιάς και Κηφισιά-Αττική. 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης