Μετά τα πρόσφατα γεγονότα της καθαίρεσης των έργων Τέχνης (!!!) στην Εθνική Πινακοθήκη στην Αθήνα, τίθενται πολλά ερωτήματα και ένας γενικότερος προβληματισμός για τα όρια της «παραποιημένης» τέχνης.
Διαβάστε την συνέχεια στο ANTINEWS
Δείτε επίσης:
Μετά τα πρόσφατα γεγονότα της καθαίρεσης των έργων Τέχνης (!!!) στην Εθνική Πινακοθήκη στην Αθήνα, τίθενται πολλά ερωτήματα και ένας γενικότερος προβληματισμός για τα όρια της «παραποιημένης» τέχνης.
Διαβάστε την συνέχεια στο ANTINEWS
Δείτε επίσης:
Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.
Μ.Η.Τ. 242119
© 2025 — Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του newsbreak.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.
Made by MINOANDESIGN


Τί είναι τέχνη;
Τί είναι βλάσθημο στην τέχνη;
Μπορεί η τέχνη να είναι βλάσθημη,χωρίς όμως να είναι στ αλήθεια βλάσθημη;
Κι αν είναι βλάσθημη,πώς είναι βλάσθημη;
Και γιατί;
Και ποιά η βλασθημία της;
Ποιός τα ορίζει αυτά;
Οι μπαικάμηδες και οι προιστάμενοι;
Μιά τέχνη που δέν είναι βλάσθημη απέναντι σε οποιονδήποτε,αλλά είναι τόσο άσχημη κ ανούσια και ρηχή που προκαλεί από έμετο μέχρι γελοιότητα,δεν θά πρεπε να σχολιάζεται και ν απορίπτεται αναλόγωςαντί να θεωρέιται ”τέχνη”και ”προοδευτισμός”;
Μια μπανάνα πρώτα,και μιά γερή κλωτσιά στα οπίσθια αυτού του γελοίου που αγόρασε το φρούτο κολλημένο επάνω στο κάδρο για μερικά εκατύρια πριν κάτι μήνες λόγου χάρη,και μαζί με το κάδρο και τον κολλητό του,δεν θα ήταν τέχνη;…