Μια σοβαρή καταγγελία για απάνθρωπη μεταχείριση σε βάρος γυναίκας με σκλήρυνση κατά πλάκας έρχεται να αναδείξει τις ελλείψεις στον σεβασμό των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία στις αερομεταφορές. Παρά το γεγονός ότι η γυναίκα είχε προγραμματίσει με ακρίβεια το ταξίδι της, συνοδευόμενη από τον ανήλικο γιο της, η επιβίβασή τους σε πτήση από την Αθήνα προς την Αλεξανδρούπολη απορρίφθηκε την τελευταία στιγμή από την αεροπορική εταιρεία, με μοναδική αιτιολογία το μέγεθος των αποσκευών τους.
Όπως καταγγέλλει η ίδια, είχε ταξιδέψει από την Αλεξανδρούπολη στην Αθήνα για την προγραμματισμένη θεραπεία της, ωστόσο όταν έφτασε στο αεροδρόμιο προκειμένου να ταξιδέψει πίσω στην Αλεξανδρούπολη, την ενημέρωσαν από την αεροπορική ότι λόγω του μεγέθους των βαλιτσών που είχαν, δεν ήταν δυνατή η επιβίβασή τους στην πτήση παρά το γεγονός ότι είχαν εισιτήριο.
«Εγώ ταξιδεύω συνεχόμενα για τη θεραπεία μου από Αλεξανδρούπολη Αθήνα. Είχαμε πάει σχεδόν μιάμιση ώρα στο αεροδρόμιο μαζί με τον γιο μου, πήγαμε με τη συνοδό στο γκισέ, δώσαμε ταυτότητες, έγινε στην ουσία το check-in, πήρανε τις βαλίτσες μας και τελευταία στιγμή, σχεδόν 20 λεπτά πριν κλείσει το γκισέ για να μπούμε για την πτήση μας, μας είπαν ότι δεν χωράνε οι βαλίτσες και ότι δεν μπορούμε να ταξιδέψουμε», αναφέρει η γυναίκα και συνεχίζει:
«Ήταν 8αρες, τους πρότεινα αν μπορούνε, λόγω ότι ήμουν με το παιδί, να πάρουμε τις βαλίτσες, να ανέβουμε πάνω και κάποιος να μας βοηθήσει να τις βάλουμε πάνω από τις θέσεις μας. Ήταν 2 αποσκευές και ένα αμαξίδιο το οποίο χρησιμοποιώ για να μπορώ να περπατάω».
«Είπαν ‘δεν χωράτε σε κάποια πτήση’»
Η ίδια εξηγεί πως αργότερα η κατάσταση επιδεινώθηκε ακόμη περισσότερο. «Μετά ήταν το χειρότερο γιατί ενώ ήμασταν εκεί πέρα, μας είπαν ότι θα μπορούσαμε να σας βάλουμε στην επόμενη πτήση. Ο μικρός μου ήταν δίπλα και μου έλεγε ‘μαμά δεν θα μας βοηθήσουν’ και άρχισε να κλαίει και του λέω μην αγχώνεσαι θα μπούμε στην επόμενη για να φύγουμε. Ήταν πολύ ψυχοφθόρο και για τον ίδιο και για μένα, η υγεία μου, επειδή είναι θέμα ψυχολογίας, έπεσα πολύ, ένιωθα πολλά μουδιάσματα, σαν πάγωμα στο σώμα», υποστηρίζει και συμπληρώνει:
«Πήγαμε στα γραφεία και προσπαθήσαμε να μπούμε στην επόμενη πτήση και δεν μπορούσαν να μας εξυπηρετήσουν. Είπαν ‘δεν χωράτε σε κάποια πτήση’, λέω να κλείσουμε ένα εισιτήριο για την επόμενη ημέρα και είπαν επειδή έχουμε κλείσει πολύ φθηνό εισιτήριο επειδή το έχετε κλείσει έναν μήνα πριν, θα βγει διπλάσια η τιμή».
Η γυναίκα, που βίωσε τον απόλυτο εφιάλτη, καταγγέλλει πως έχει στείλει email και δεν έχει λάβει καμία απάντηση. «Άμα δεν δικαιωθώ, θα κινηθώ νομικά κατά της εταιρίας. Ήταν πολύ σκληρό όλο αυτό που περάσαμε, είναι δύσκολο», είπε χωρίς να μπορεί να συγκρατήσει τα δάκρυά της.
Ποια ήταν η αεροπορική εταιρεία;
ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΗΣ.
@bill
Πως μπορείς να είσαι τόσο Μ@λκ@ς???