Η τοξική και λαϊκιστική αντιπολίτευση έχει αναλωθεί σε κραυγές απαξίωσης του εμβληματικού ηγέτη μας, με χαρακτηρισμούς όπως «ανίκανος», «ρεμπεσκές» κλπ για τους χειρισμούς στην δικαστική εξέλιξη που αφορά τη Μονή του Σινά.
Πρόκειται φυσικά για γελοίες, ανυπόστατες κατηγορίες, καθώς ο ευεργέτης πρωθυπουργός μόνον «ανίκανος» δεν είναι.
Αντίθετα, ο Έλληνας Γκάντι, αντιλαμβάνεται ότι το τελευταίο εμπόδιο για την πραγματική συμφιλίωση Ελλάδας – Τουρκίας, είναι η συμμαχία με την Αίγυπτο και τον στρατοκράτη Σίσι. Συμμαχία που έπρεπε να γκρεμιστεί, χωρίς όμως να εκτεθεί, γιατί ο ελληνικός λαός δεν είναι ακόμα έτοιμος να ασπαστεί το ρηξικέλευθο όραμα του Κυριάκου για μια Ελλάδα ασφαλή, στην αγκαλιά μιας μεγαλύτερης δύναμης. Ένα μοντέλο το οποίο άλλωστε δοκιμάστηκε για 400 ολόκληρα χρόνια.
Όποιος λοιπόν πιστεύει ότι ο πάνσοφος κυβερνήτης μας δεν έστειλε επί μήνες ούτε κλητήρα από την πρεσβεία στην Ισμαηλία για να ενεχυριάσει την συμφωνία Αιγύπτου – UNESCO του 2002 για τη Μονή και να επικαλεστεί το άρθρο 18 του ΟΗΕ που ακυρώνει οποιαδήποτε κρατική πράξη, είτε νομοθετική είτε δικαστική επειδή είναι «ανίκανος», ας το σκεφτεί διπλά.
Ο ηγέτης μας είναι τόσο ικανός που κατάφερε αυτό που δεν κατάφερε ούτε και ο προφήτης Μωάμεθ…
σιγουρα ειρωνευεται δε μπορει να λεει τετοιες μαλακιες καφενειου
Βαθιά υπαρξιακό. Τούρκόσποροι αισθάνονται οι Μητσοτάκηδες, όλοι.
ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΑ; Η ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ NEWS BREAK.
Να στηλουμε εναν καλό δικηγόρο , νομομαθή στην Σαρία . η καποιον που δέρνει καλά να δείρει τους αιγύπτιους να γίνουν υποχωρητικοι . Ωραία βρες έναν να στείλουμε . Μιλα καθαρά , διότι είσαι ακανόητος . Δεν καταλαβαίνω , τι να κανω , τι εννοείς.
Πότε είχε πλήρη κυριότητα η μονή . Πλήρη κυρίοτητα θα πει δικαίωμα αγοραπωλησίας . Ως διαδοχος ποιού κράτους έχει λόγο η Ελλάδα στην περιοχή . Το χαρτί που λέει ότι άφησε ο Μωάμεθ λέει ότι ο ηγούμενος μπορούσε και να την πουλήσει , για να έχει πλήρη κυριότητα . Βεβαια μπορείται να μιλάτε , χωρίς γνώση . Είναι δικαιωμά σας . Η τρεις μέρες περπάτημα καμήλας ήταν για να αφήσουν οι γύρω ήσυχους τους αναχωρητές , δεν μπορεί να έδωσε δικαίωμα ιδιοκτησίας κράτος που μόνος ιδιοκτήτης ήταν ο χαλύφης. Τώρα μπορείς να πεις ότι δεν είμαι Ελληνας . Οργανώνουμε ένα ταγμα να καταλάβουμε του Σινά . Να δω το απολυτήριο σου του στρατού.
Γιωργάκη, με πουλημένους σαν και του λόγου σου, δε χρειαζόμαστε εξωτερικούς εχθρούς. Συνδυασμός ψευτοεξυπνάδας, ψευτομαγκιάς και μαλακίας.
Διάβασε στούρνε και μη το παίζεις Έλληνας. Γιατι μας πέρασες ρε άχρηστε που ουτε προπαγάνδα δεν μπορείς να κάνεις. Η ίδια η Αίγυπτος που στην επίσημη αίτηση καταχώρισης της Μονής στα Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, έχει αποδεχθεί και αναγνωρίσει τη Μονή ως νόμιμο ιδιοκτήτη της περιουσίας της.
Στο κείμενο αυτό και στη διατύπωσή του ήδη από το 2002 στηρίχθηκε σε μεγάλο βαθμό και η συμφωνία για τον διακανονισμό μεταξύ Αιγύπτου και Μονής, με τη συμμετοχή και της Ελλάδας, την οποία αθέτησε η αιγυπτιακή πλευρά, αναμένοντας την απόφαση του Δικαστηρίου ώστε να δημιουργηθεί τετελεσμένο.
Το κείμενο της συμπερίληψης της Ιεράς Μονής Αγίας Αικατερίνης του Σινά στην UNESCO από το 2002, καθώς και οι μετέπειτα επικαιροποιήσεις του, είναι σαφές:
«Η Μονή αποτελεί ιδιοκτησία της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας και ανήκει στην Αρχιεπισκοπή του Σινά. Υπό το ιεραρχικό σύστημα της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, είναι αυτοδιοικούμενη και ανεξάρτητη, υπό τη διοίκηση του Ηγουμένου, ο οποίος φέρει τον τίτλο του Αρχιεπισκόπου».
Επισημαίνεται ακόμη ότι: «Οποιαδήποτε παρέμβαση για τη συντήρηση των κτηρίων αξιολογείται με εξαιρετική προσοχή τόσο από τις αρχές της Μονής όσο και από το Ανώτατο Συμβούλιο Αρχαιοτήτων της Αιγύπτου. Δεν επιτρέπεται τίποτα που θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο, έστω και στο ελάχιστο, τον αυθεντικό χαρακτήρα των κτηρίων».
Το επίσημο κείμενο της UNESCO κατοχυρώνει την προστασία όχι μόνο των κτηρίων, αλλά και της μοναστικής ζωής, θέτοντας και περιορισμούς στην αξιοποίηση ολόκληρης της περιοχής:
«Επιπλέον, δεν προστατεύονται μόνο τα ίδια τα κτήρια, αλλά – και πιο σημαντικό – προστατεύεται η μοναστική ζωή εντός των τειχών της Μονής, ενώ η ζωή σε ολόκληρη την περιοχή αναπτύσσεται επίσης, όσο το δυνατόν περισσότερο, μέσω ενός αυστηρού σχεδίου διαχείρισης».
Στο ίδιο κείμενο γίνεται σαφής αναφορά και στην αναγνώριση, με Προεδρικό Διάταγμα της Αιγύπτου, της «Αιγυπτιακής Νομικά Αυτοδιοικούμενης Θρησκευτικής Αρχής της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας» ως «νομικού επόπτη» του μνημείου. Ορίζεται επίσης ότι η διαχείριση της περιοχής ανήκει στον Τομέα Προστασίας της Φύσης της Αιγυπτιακής Υπηρεσίας Περιβαλλοντικών Υποθέσεων (EEAA), του Υπουργείου Περιβάλλοντος, ως υπεύθυνο όμως μόνο για «την διατήρηση και διαχείριση του φυσικού τοπίου και των βιοτικών του στοιχείων, καθώς και για ορισμένες κοινωνικοοικονομικές δραστηριότητες που σχετίζονται με τη βιώσιμη ανάπτυξη της Βεδουινικής κοινότητας».
Η Αίγυπτος, η οποία επιδιώκει να εκλεγεί για πρώτη φορά (μετά από δυο αποτυχημένες απόπειρες στο παρελθόν) Αιγύπτιος στη θέση του Γενικού Γραμματέα της UNESCO, ο πρώην Υπουργός Τουρισμού και Αρχαιοτήτων, Χαλίντ Ελ Ενάνι, έχοντας τη στήριξη όχι μόνο των αφρικανικών και αραβικών χωρών, αλλά και πολλών ευρωπαϊκών, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα και η Κύπρος, οφείλει πρωτίστως να αποδείξει τον σεβασμό της προς την UNESCO, αναγνωρίζοντας τη συμφωνία που το ίδιο το αιγυπτιακό κράτος έχει αποδεχθεί από το 2002.
Εντωμεταξύ μέχρι υπογραφή από τον προφήτη Muhammad υπάρχει που δίνει την κυριότητα στην μονή. Αυτοί και αν πάνε στην κόλαση..
Από παντού τρώμε σφαλιάρες και χαστούκια ελέω του μεγα ηγέτη μας εκτός και αν δεν τις καταλαβαίνεις.
Καλα τα γραφετε , οπως ειναι δυστυχος η πραγματικοτιτα . Ειχαμε αναξαρτητα ΜΜΕ δεν θα συζητουσαμε τωρα για τα χαλια της χωρας .