ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΘετική στον κορωνοϊό και 3η γυναίκα που γέννησε

Θετική στον κορωνοϊό και 3η γυναίκα που γέννησε

Στην Γ’ Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» γέννησε η τρίτη γυναίκα στην Ελλάδα που είναι θετική στον κορωνοϊό.

Το αγοράκι βάρους 3340 γραμμαρίων ήρθε στον κόσμο με καισαρική τομή και τα αποτελέσματα του τεστ για τον Covid-19 θα ανακοινωθούν την Παρασκευή.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ η 35χρονη μητέρα μεταφέρθηκε στην πτέρυγα Covid 19 του Νοσοκομείου και το νεογέννητο μωρό της στη μονάδα προώρων νεογνών για παρακολούθηση.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης