Νέο πρόβλημα με τρένο! Ακινητοποιήθηκε στις 15:31 η αμαξοστοιχία 1599, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη–Λάρισα, λόγω τεχνικού προβλήματος, λίγο μετά τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Σίνδου. Στο τρένο επέβαιναν 95 άτομα.
Όπως ανακοίνωσε η Hellenic Train, στο σημείο έφτασε εφεδρική μηχανή για να αντικαταστήσει της ακινητοποιημένης αμαξοστοιχίας. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, το τρένο συνέχισε το ταξίδι του προς Λάρισα, με καθυστέρηση περίπου 90 λεπτών.
Η εταιρεία σημειώνει ότι καθ’ όλη την διάρκεια της αναμονής το προσωπικό βρισκόταν στο πλευρό των επιβατών παρέχοντας συνεχή ενημέρωση για τις ενέργειες αποκατάστασης. Παράλληλα, ευχαρίστησε το κοινό για την κατανόηση και την συνεργασία του.
Αποζημιώσεις επιβατών
Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες δικαιούνται:
- 25% της αξίας του εισιτηρίου για καθυστέρηση από 60 έως 119 λεπτά.
- 50% της αξίας του εισιτηρίου για καθυστέρηση 120 λεπτών και άνω.
Η αποζημίωση καταβάλλεται ως εξής:
- Εισιτήρια που αγοράστηκαν από εκδοτήρια και πληρώθηκαν με μετρητά αποζημιώνονται μόνο στα ενεργά εκδοτήρια.
- Όσοι αγόρασαν εισιτήριο με κάρτα (από εκδοτήριο, webticketing ή app) μπορούν:
είτε να απευθυνθούν σε οποιοδήποτε εκδοτήριο σταθμού,
είτε να υποβάλουν γραπτό αίτημα μέσω της φόρμας παραπόνων, αναφέροντας τον αριθμό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ή επισυνάπτοντας το pdf/φωτογραφία του.
Το ποσό της αποζημίωσης επιστρέφεται στην κάρτα με την οποία έγινε η αγορά.
Για περισσότερες λεπτομέρειες ή για την υποβολή αιτημάτων αποζημίωσης, οι επιβάτες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να απευθυνθούν στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.
Δείτε επίσης:
- Η αμαξοστοιχία IC 56 της Hellenic Train ακινητοποιήθηκε για σχεδόν δύο ώρες στη Μαλακάσα
- Μπάχαλο με τρένο σε λάθος γραμμή: Ο ΟΣΕ διαψεύδει και η Hellenic Train επιβεβαιώνει


HELLENIC EXPRESS