Πώς κρίνετε την ανακοίνωση της κυβέρνησης για επέκταση της επιστολικής ψήφου και στις εθνικές εκλογές;

    0
    This poll has ended (since 4 months).
    Αρνητική επειδή ανοίγει παράθυρο για χειραγώγηση
    90.83% - 1,298 ψήφοι
    Θετική καθώς ενισχύει την ισότητα των ψηφοφόρων
    6.23% - 89 ψήφοι
    Δεν έχω άποψη
    2.94% - 42 ψήφοι

    Συνολικά έχουν ψήφισει: 1,429