ΑΡΧΙΚΗVIRALΔημοσιογράφοι έσπασαν πιάτα στην Αυστραλία για τη νίκη της ΝΔ (video)

Δημοσιογράφοι έσπασαν πιάτα στην Αυστραλία για τη νίκη της ΝΔ (video)

Τη νίκη του Μητσοτάκη πανηγύρισαν μέχρι και στην Αυστραλία… Οι «Outsiders» όπως ονομάζονται, στην πολιτική εκπομπή τους στη μακρινή Αυστραλία, γιόρτασαν με σπάσιμο πιάτων, συρτάκι και «ώπα» την νίκη της ΝΔ.

«Γιορτάζουμε την εκλογή ενός συντηρητικού κόμματος στην Ελλάδα, την εκλογή του κυρίου Μητσοτάκη, συγχαρητήρια σε όλους του Έλληνες εκεί έξω! Οι Έλληνες σκότωσαν άλλον ένα δράκο του σοσιαλισμού στην Ευρώπη και είμαστε πολύ χαρούμενοι».

Δείτε το παρακάτω βίντεο:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης