Ποια πρέπει να είναι η στάση της Ελλάδας στον πόλεμο ΗΠΑ- Ισραήλ με το Ιράν;

    0
    This poll has ended (since 3 months).
    Να καταδικάσει τη στρατηγική των ΗΠΑ και του Ισραήλ και να ζητήσει αποκλιμάκωση
    45.07% - 1,087 ψήφοι
    Στάση αναμονής και επιφυλακτική παρακολούθηση των εξελίξεων
    39.43% - 951 ψήφοι
    Απόλυτη στήριξη προς τις ΗΠΑ και το Ισραήλ
    13.06% - 315 ψήφοι
    Δεν έχω άποψη
    2.45% - 59 ψήφοι

    Συνολικά έχουν ψήφισει: 2,412