Έσταξε η ουρά του γαϊδάρου που δεν δόθηκε η άδεια στον Λάνθιμο να γυρίσει σκηνές στην Ακρόπολη που θα έδειχναν ψόφια γατιά και πτώματα ανθρώπων. Μάλιστα, ως επιχείρημα πρώτο των δυσφορησάντων σερβιρίστηκαν τα βραβεία Όσκαρ! Αφού πήρε Οσκαρ, έχουμε εμείς την υποχρέωση να του ανοίξουμε διάπλατα τις πύλες των ιερών για να αφοδεύσει οπτικά εντός τους και να βγάλει κι εκείνος κι όσοι τον σπρώχνουν, τον ενθαρρύνουν και τον μπιζάρουν τα όποια απωθημένα έχουν για τα όσια και τα ιερά του Ελληνισμού και γενικότερα της ανθρωπότητας. Λες και η Ακρόπολις δεν ήταν, είναι και παραμένει ιερός τόπος αλλά εκθεσιακό κέντρο και σκηνικό για ταινίες που σε κάνουν να χασμουριέσαι και να αηδιάζεις.
Είναι της μόδας η βεβήλωση στην εποχή μας.
Το θέμα μας, όμως, δεν είναι ο Λάνθιμος. Οποιος αντέχει παρακολουθεί τα πιλάφια του. Το πολιτικό ζήτημα είναι άλλο: Ανθρωποι με συμπλέγματα που θα έκαναν ακόμα και τον Γιουνγκ να δηλώσει παραίτηση φιλοδοξούν με τις σάχλες τους να ρίξουν πέτρες στον Θεό και να τον βρουν κατακούτελα. Αλλά δεν μπορούν να τον πετύχουν και βρίσκουν εμάς και μας εκδικούνται για τα δικά τους χάλια. Σκιτσάρουν προσβλητικά την Παναγία, τον Χριστό, τους αγίους, «παίζουν» με τη σημαία μας, ξερνάνε παρακμή πάνω στις αρχαιότητες, χλευάζουν τους ήρωες και τους μάρτυρες του ’21 και τα συνοδεύουν όλα τούτα με σνομπίστικες δηλώσεις περιφρόνησης για την πλειοψηφία που «είναι αμόρφωτη» και «δεν καταλαβαίνει». Από κοντά και τα εξουσιαστικά κανισάκια τους, που κουνάνε χαρούμενα την ουρά τους μόλις αντικρίσουν «κουλτούρα» και υποπτευτούν ότι την προωθεί η παγκόσμια υπερδομή, που εχθρεύεται τις παραδοσιακές αξίες.
Μάλιστα, τα εξουσιαστικά κανισάκια ραίνουν με χρήμα κυρίως «δημιουργούς» βέβηλων αηδιών. Πάντως, ακόμα και στα χρόνια της παρακμής γίνονται και πραγματάκια που σε κάνουν να αισιοδοξείς. Να, αν δεν έπεφτε η κούλειος νουδού στις δημοσκοπήσεις 100 άδειες θα δίνανε στον Λάνθιμο για την Ακρόπολη. Τώρα που σφίγγουν, από δημοσκοπικής απόψεως, τα γάλατα, ειπώθηκε το ορθότατο ΟΧΙ. Είναι κι αυτό μια κάποια αρχή.
Ο άλλος λέει ότι είναι ο καλύτερος της Μεταπολίτευσης για …καλό, από εκεί να καταλάβεις.
‘Ο,τι δεν πιάνει η αλεπού, τα κάνει αγουρίδες.
Βγήκανε οι μπέκρες του πληκτρολογίου που η ζωή τους και το έργο τους έχει την αξία ενός φτερνίσματος να μας πούνε κάτι για τον πιο σημαντικό Έλληνα σκηνοθέτη των τελευταίων 20 χρόνων.
Καλά έκανε κι έφυγε ο άνθρωπος.
Καθίστε και πνιγείτε στην μιζέρια σας εσείς.
βρε άμε στο διάολο που θα πεις μιζέρια τη σοβαρότητα
Ο Λάνθιμος δεν έχει κερδίσει ακόμη κάποιο Όσκαρ.
Η Ακρόπολη είναι πάνω απ’ όλα αρχαίο μνημείο και ως εκ τούτου πρέπει να προστατευτεί από τη φθορά που θα προκαλούσε η παρουσία ενός κινηματογραφικού συνεργείου.