Κοστίζει 550 ευρώ για να βρεθεί κάποιος στο snake pit (φιδόλακκος η ακριβής μετάφραση) της συναυλίας των Metallica. Δηλαδή, για να βρίσκεσαι εντός της σκηνής, η οποία θα περιβάλλει εσένα και τους λοιπούς προνομιούχους αγοραστές αυτού του εισιτηρίου (εκεί ακριβώς που δείχνει το κίτρινο βελάκι). Το πιο φτηνό εισιτήριο έχει 86,25 ευρώ. Σε κάποιους τα χρήματα φαντάζουν πολλά, σε κάποιους λίγα. Οι ίδιοι που «γκρινιάζουν» για την τιμή μπορεί να τους φανεί πολύ λογικό να σπαταλήσουν 1.000 ευρώ για να ράνουν με λουλούδια μια μινιφορούσα αοιδό στα μπουζούκια και να το ξανακάνουν… καπάκι την επομένη! Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.
Σε όσους πάνε στη συναυλία όχι για τη μόδα αλλά για τα συναισθήματα με τα οποία έχουν συνδέσει το συγκρότημα η τιμή θα φανεί λογική ακριβώς επειδή πρόκειται για ζήτημα «καρδιακό». Αλλοι θα δώσουν το αντίτιμο για να κρυφοκοιτάξουν τους ίδιους τους εαυτούς τους μερικές δεκαετίες πίσω, όταν αγόραζαν LP (δίσκους, δηλαδή) όπως τα «Kill ’em all», «Ride the lightning», «Master of Puppets», και άκουγαν μαγεμένοι τις μεταλλικές ριπές από τις κιθάρες, το μπάσο και τα ντραμς να δονούν τον αιθέρα στο εφηβικό δωμάτιό τους. Θα θυμηθούν τους εαυτούς τους ανέμελους, τα μαλλιά τους μακριά και πυκνά, τις παρέες τους μεγάλες και χαρούμενες και τις οικογένειές τους σχετικά ή και απόλυτα ανέγγιχτες από το παγερό χέρι του θανάτου. Την ώρα της συναυλίας, δίπλα τους, μπορεί να αφουγκραστούν και τα γέλια ανθρώπων τους που θα βρίσκονται εκεί ως ιδέες επειδή ως ένσαρκες υποστάσεις έχουν φύγει για αλλού, για πάντα.
Αλλοι θα πληρώσουν εισιτήριο για να ξαναθυμηθούν την έκσταση, το δέος, τη χαρά κι αυτή την αίσθηση της εξερεύνησης που προσφέρει η φρέσκια επαφή μ’ ένα νέο είδος μουσικής, οποιοδήποτε, που έχει τον μοναδικό τρόπο να σου «μιλάει» με τρόπο άμεσο και να σε αγγίζει βαθιά.
Τέλος, κάποιοι άλλοι δεν θα πάνε στη συναυλία ακόμα κι αν τους περισσεύουν δισεκατομμύρια, διότι δεν θέλουν να δουν εικόνες που θα τους θυμίσουν οικεία κακά. Είπαμε, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.
Δεν έχει πολύ νόημα να αναρωτιόμαστε αν είναι ακριβοί οι Metallica. Μονάκριβη είναι η νιότη που περνά και ανεκτίμητοι θησαυροί οι άνθρωποι που χάνονται.
ουδέ ένα φυσικό πρόσωπο δεν είναι από το αρχικό σχήμα !!! επιζει το όνομα -“Brand”
μέσα από τις φαντασιώσεις και αυθυποβολες των “θαυμαστων’!!!
μια “δομή του μάρκετινγκ” για να αρμεγει το καϊμάκι των αναμνήσεων της “νιότης” και τις ψευδαισθήσεις, πανάκριβα και ξεδιάντροπα!!!!
Κάποιοι αποδίδουν καλλιτεχνικά ακόμα και μετά από δεκαετίες ενώ άλλοι μετά βίας στέκονται στη σκηνή.
Ίδωμεν.