Αυτές τις ημέρες είμαστε μάρτυρες, για άλλη μια φορά, μιας οργανωμένης εκστρατείας δολοφονίας χαρακτήρα και καλλιτεχνικής εξόντωσης. Θύμα, αυτή τη φορά, η Γλυκερία, διότι τόλμησε να μην υπακούσει στο μποϊκοτάζ που θέλησαν να επιβάλουν οι αριστερόστροφοι φασίστες στο Ισραήλ. Για όσους δεν το γνωρίζετε, η ελληνική μουσική είναι απίστευτα δημοφιλής στο Ισραήλ, όσο σε καμία άλλη χώρα εκτός του ελληνικού χώρου. Πέραν του ότι για διάφορους λόγους ειδικά ο γλυκός ήχος του μπουζουκιού και οι λαϊκοί ρυθμοί μας ταιριάζουν ιδιαίτερα στην ισραηλινή ψυχοσύνθεση, τεράστιο ρόλο σε αυτή τη δημοφιλία έπαιξε μια μυθιστορηματική μορφή, που πήγε σε ηλικία 17 ετών στο Ισραήλ, σε αναζήτηση επιβίωσης.
Ο Aris San γεννήθηκε στην Καλαμάτα στις 19/1/1940 και έφυγε από τη ζωή στη Βουδαπέστη στις 25/7/1992, μόλις 52 ετών. Πολύ πριν ο Νταλάρας, ο Καρράς και πλήθος άλλων Ελλήνων καλλιτεχνών κάνουν μεγάλη επιτυχία στο Ισραήλ, ο Καλαματιανός Αριστείδης Σεϊζάνας ή, κατ’ άλλους, Σαϊσανάς, ξεκινώντας ως ταλαντούχος κιθαρίστας σε μαγαζιά όπου πήγαιναν οι Ελληνες Εβραίοι, με ένα δικό του, πολύ προσωπικό στιλ, διασκέδαζε και τραγουδούσε στο κοινό του Ισραήλ ελληνικές επιτυχίες της τότε ελληνικής δισκογραφίας, όπως το «Τεφαρίκι» του Μενιδιάτη ή το «Δεν καταλαβαίνω τίποτα» του Γιώργου Κοινούση! Μιλάμε για μεγάλο σουξέ και έναν πολύ επιδραστικό ethnic καλλιτέχνη, ο οποίος έγινε προσωπικός φίλος του Μοσέ Νταγιάν. Στη δεκαετία του 1960-1970, όλο το Ισραήλ γλεντούσε με τα τραγούδια του και εξοικείωσε το Ισραήλ με την ελληνική λαϊκή μουσική. Αφού πέρασε και από τη Νέα Υόρκη, έμπλεξε με ναρκωτικά και πήγε φυλακή, κατέληξε στη Βουδαπέστη, όπου «έφυγε» πρόωρα από καρδιοπάθεια. Πρόλαβε όμως να οργώσει και να σπείρει το χωράφι που θερίζουν οι Ελληνες καλλιτέχνες σήμερα στο Ισραήλ, με κατάμεστες συναυλιακές αίθουσες, μαγαζιά και πωλήσεις των τραγουδιών τους.
Η δε Γλυκερία είναι ίσως η δημοφιλέστερη όλων. Οι συναυλίες της θεωρούνται μεγάλα καλλιτεχνικά γεγονότα, που τα παρακολουθούν όλη η ελίτ της χώρας, ο πρόεδρος της δημοκρατίας αλλά και πλήθη λαϊκών ανθρώπων. Αν μπείτε σε ταξί στο Ισραήλ και πάτε για πρώτη φορά, πολύ πιθανόν ο ταξιτζής να ακούει Γλυκερία και να σιγοτραγουδάει τα λόγια. Πολύ πριν από τον «Περήφανο Σπαρτιάτη», την πρώτη κοινή αεροπορική άσκηση Ελλάδας – Ισραήλ, πολύ πριν ο ισλαμιστής «γιαλαντζί» σουλτάνος σπρώξει το Τελ Αβίβ στην αγκαλιά μας, το ελληνικό λαϊκό τραγούδι άνοιγε τον δρόμο για την προσέγγιση που έφεραν τα κοινά μας συμφέροντα. Σήμερα, η ελληνόφωνη αριστερίλα έχει στρατευτεί στο πλευρό των τζιχαντιστών φονιάδων της Χαμάς, περιφέρει τη νέα σβάστικα, τη σημαία των φιλότουρκων και ισλαμιστών Παλαιστινίων, διότι θεωρεί τους κατσαπλιάδες της Χαμάς συμμάχους της «κατά του ιμπεριαλισμού και του καπιταλισμού». Και εφαρμόζει κατά όποιου δεν πειθαρχεί στη γραμμή, και φυσικά κατά όποιου την παίρνει, την παλαιά μέθοδο της ηθικής εξόντωσης, αφού δεν μπορεί τη φυσική εξόντωση. Σε αυτή τη δολοφονία χαρακτήρα έχουν εκγυμναστεί μεταξύ τους από την ίδρυσή τους.
Στην επί πάνω από έναν αιώνα αλληλοφαγωμάρα τους στολίζουν εύκολα ο ένας τον άλλον ως «πράκτορα», «σοσιαλφασίστα», «ιντελιτζενσερβίτη», «οπορτουνιστή», «λικβινταριστή», «τροτσκιστή», «τυχοδιωκτικό στοιχείο», ενώ άλλους δεν κωλώσανε να τους στολίζουν, πιο λαϊκά και κατινίστικα, ως αδερφές, κλέφτες ή ό,τι άλλο κατέβαζε η κούτβικη γκλάβα της φράξιας που επικρατεί και κανιβαλίζει τους ηττημένους. Οταν φέρονται έτσι μεταξύ τους, εύκολο να εξηγηθεί το πώς φέρονται στους αντιπάλους. Οταν νομίζουν πως έχουν το πάνω χέρι σκοτώνουν, όπως την Ελένη Παπαδάκη, που είχε την ατυχία να είναι τεράστιο ταλέντο, με ουρανομήκη διαφορά από τις μέτριες εαμίτισσες συναδέλφισσές της και τα σόγια τους. Κάπως έτσι κατέληξε σφάγιο στην ΟΥΛΕΝ, στα χέρια του Λιόλιου και του Μακαρώνα. Σήμερα δεν τους παίρνει, αν και θα το ήθελαν πολύ, γι’ αυτό επιλέγουν την προσβολή της προσωπικότητας, την ηθική εξόντωση, όπως στην περίπτωση της Γλυκερίας, που είναι ένας άνθρωπος-μια φωνή. Πού να τα βάλει με όλη αυτή την αγέλη από λυσσασμένες ύαινες;
Από πού όμως αντλούν οι αριστερόστροφοι φασίστες αυτή την εξουσία να ακυρώνουν συναυλίες, καριέρες, προσωπικότητες; Οχι μόνον από τις ενοχές και ανοχές της ανόητης μεταπολιτευτικής Κεντροδεξιάς. Κυρίως την αντλούν από το κρατικό χρήμα, από το ότι ελέγχουν τους κρατικοδίαιτους μηχανισμούς της τέχνης. Το νταβατζιλίκι τους στο τραγούδι, στο θέατρο, στον κινηματογράφο, στο βιβλίο είναι πονεμένη ιστορία. Ρωτήστε κινηματογραφιστές να σας πουν την τύχη στο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου προτάσεων σεναρίων με ελληνοκεντρική θεματολογία. Ελέγχουν την παραγωγή, χώρους, διοικητικά συμβούλια και φυσικά το χρήμα που δίνει το κράτος για την τέχνη. Χρειάζεται λοιπόν, καταρχάς, μια κάθαρση από πρόσωπα, να ξηλωθούν οι μηδενιστές ανθέλληνες από θέσεις ευθύνης που έχουν σχέση με την τέχνη κάθε είδους και να κοπεί το κρατικό χρήμα στους υπολοίπους. Αμα θέλουν να κάνουν φιλοτζιχαντιστική πολιτική υποστήριξης Παλαιστίνιων δολοφόνων, βιαστών και απαγωγέων, αγκαλιά με Τούρκους ισλαμιστές και νεοναζί, ας το κάνουν μόνοι τους, ιδιωτικά και από την τσέπη τους. Και φυσικά να υφίστανται τις συνέπειες. Αδιανόητο να συμβαίνει εξόδοις μας, να προσπαθούν το 2025 να εξοντώσουν ανθρώπους στο όνομα των ολοκληρωτικών ιδεών τους.
Πας να μιλήσεις για το πόσο καραγκιόζηδες είναι οι επαγγελματίες αριστεροί για το θέμα της Παλαιστίνης και μπλέκεις μέσα μέχρι και τον ελληνικό εμφύλιο… Έχεις ακροδεξιές εμφυλιοπολεμικές εμμονές και όχι μόνο χάνεις το δίκιο σου, αλλά εκτίθεσαι κιόλας ως ανιστόρητος – φαντάζομαι ότι πρώτη φορά ακούς ότι η αριστερά του εμφυλίου, όταν το νεοϊδρυθέν τότε κράτος του Ισραήλ δέχτηκε επίθεση από ένα σωρό αραβικούς στρατούς, υποστήριζε δια του τύπου της το “δικαίωμα του εβραϊκού κράτους στην αυτοάμυνα”. Αντί να αναδείξεις αυτή την αναντιστοιχία και μαζί την τωρινή αναξιοπιστία τους, κάθεσαι και μιλάς για την Ελένη Παπαδάκη, κι αυτό για να μαζέψεις ψήφους από χουντόγερους, πράγμα όμως που σε κρατάει μονίμως κολλημένο στο 1%. Την ελληνική κοινωνία δεν την αφορούν οι διαμάχες του ενός περιθωρίου με το άλλο.
ΡΕ ΦΑΗΛΕ ΕΓΙΝΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΜΜΙΣΘΟ ΤΡΟΛ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Η ΤΣΑΜΠΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΑΝΕΛΑ ΜΟΝΟ????
ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΑΝΑΣΧΟΛΙΑΣΩ
O μετρ των αλματων σκεψης Φαηλος, δεν εκανε κατι νεο. Παντα η ρητορικη του ειναι κατα μιας αοριστης αριστεριλας. Του αιωνιου δηθεν εχθρου, που ποτε δεν κυβερνησε ενεργα την χωρα παρα την παρενθεση 2 χρονων Συριζα. Βεβαια, για τον καθε Φαηλο του χθες, σημερα και αυριο οι γενοκτονιες δεν ειναι σημαντικο γεγονος, εφοσον αυτες γινονται απο δεξιοστροφουληδες δηθεν θυτες. Ας πουμε εστιαζει μονο σε αριστερηλικες γενοκτονιες και μονο γιατι τον βολευει. Ερεθιζεται. Φτιαχνεται να μιλαει για αυτες γιατι μονο για αυτες βρισκει θεμα. Η ρητορικη αυτη ομως, οπως ολα, ερχεται σε χρονο παρωχημένο στην Ελλαδα. Ερχεται δηλαδη σε χρονικο σημειο στην ιστορια οπου εχει ωριμασει παντου και κυριως εντος Εβραικης κανονικης κοινοτητας – και οχι αμερικανοστροφων σκληρων εποικισμών- η αναγκη για αποστασιοποιηση απο τον Μπιμπι. Και αυτο εχει ηδη τελεστει. Εχει φτασει δηλαδη η εποχη για αποστασεις απο τις τελεσμενες πραξεις της γενοκτονιας και της συστηματικης ταυτισης του Ισραηλ με τις πολιτικες του Εθνοσοσιαλισμου. Και αυτο ευτυχως θα παρει διαστασεις ετσι ωστε να διασωθει ο εβραικος κοσμος. Αλλιως κλαφτα Φαηλε. Η’ μπορει να μην τα κλαει κιολας αν επιθυμει τον εμμεσο πληγμα στην Εβραικη κοινοτητα.
Η τόσο διαδεδομένη στο στρατό χρήση της προσφώνησης “μαλάκας” δεν είναι καθόλου αθώα, δικιο ειχες Φαηλο τελικα, η προσωπικη σου εμπειρια ηταν καταθεση ψυχης. Σε αναγκασε τελικα να γινεις γλυφτης με καθε τροπο για μια θεσουλα, που δεν σου προεκυψε καν, σε εφαγαν αλλοι επαγγελματιες αντιεβραιοι που εγιναν εβραιολαγνοι πλεον και ως φασιστες με αγαπη για γενοκτονιες σιγονταρουν αυτην των Παλαιστινιων.
Σε
5
4
3
2
1
θα έρθουν
Κομμούνια και ναζί να χορέψουν αντισημιτικό βαλς
Κάνετε την διάγνωση αλλά δεν τολμάτε να προτείνετε θεραπεία.
Ναι, όλα αυτά τα τρωκτικά τρέφονται από τους φόρους μας, από τον ΦΠΑ στο γάλα των παιδιών μας.
Γιατί δεν λέτε την λύση: Κλεσιμο ξερό σε κάθε ΔΕΚΟ «ψυχαγωγίας»:
Κλείσιμο της λαθρολαγνας ΕΡΤ με τις 4 (τέσσερεις) κρατικές εκπομπές κουτσομπολιού.
Κλείσιμο του ΕΚΚ, που μόνο ανθελληνικά έργα γυρίζει.
Καμία κρατική επιδότηση σε ιδιωτικά θέατρα (η Αθήνα έχει περισσότερα θέατρα από το Λονδίνο, λόγω επιδοτήσεων).
Καμία επιδότηση σε καμία ΜΚΟ.
Εθνική Πινακοθήκη μόνο μουσείο, όχι «σύγχρονα» ανθελληνικά σκουπίδια στις αίθουσες της.
Κλπ, κλπ.
Γιατί δεν ζητάτε το αυτονόητο και σταματάτε μόνο στην διάγνωση του καρκίνου; Χρειάζεται σκληρή ακτινοθεραπεία, μήπως και σωθούμε.
Συμφωνώ απόλυτα με τον χαρακτηρισμό ¨κατσαπλιάδες της Χαμάς¨ γνωρίζοντας το ρόλο των αφεντ’αδων της ¨οργάνωσης¨ στα δρώμενα της Μ.Α,
αλλά
διαφωνώ πλήρως με τη μονομερη αναφορά σας στη δολοφονία της Ε.Π., όταν δεν κάνετε το ίδιο με τις δεκαδες δολοφονίες της ομοίας με την Χαμάς ¨οργάνωση¨ Χ του δεξιοαρχιφασίστα Γρίβα.
Η μονομερής παρουσίαση γεγονότων που έγινα σε χρόνους δύσκολους δεν είναι ό,τι πιο τίμιο …
Και βέβαια η πρόταση εξόντωσης και εξωβελισμού όσων έχουν Αριστερές απόψεις από την ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ δε διαφέρει σε τίποτα από ΟΣΑ θ’ελετε να αναδείξετε ως ασχήμια των απεχθών -σε εσας- Αριστερών …
Ο Γεώργιος Γρίβας ήταν μέγιστος πατριώτης, τον τίμησε ακόμη και ο Φιντέλ Κάστρο με συγχαρητήρια τηλεγράφημα με το τέλος του αγώνα της ΕΟΚΑ. Η Χ ήταν πατριωτικός βράχος απέναντι στους κατσαπλιαδες προδότες του ΚΚΕ.
Αν αναρωτιέσαι γιατί μέχρι και το τσόκαρο η Λατινοπούλου σε πέρασε σε ποσοστά και έφτασε να μπει στην ευρωβουλή ενώ εσύ εξαϋλώθηκες και γύρισες ταπεινωμένος στη ΝΔ του Κούλη, δες αυτό το σχόλιο που έγραψες. Όταν με εμφυλιοπολεμική ρητορική στοχεύεις στο 0,5% των χουντόγερων, απομακρύνεσαι από τη μεγάλη μάζα των Ελλήνων δημοκρατικών ψηφοφόρων που συμφωνούν μαζί σου στο μεταναστευτικό και τα ελληνοτουρκικά, και αν δεν ήσουν φιλοχίτης θα σε ψήφιζαν.
εβραιογλυφτη σε έφαγε στην στροφή ο Άδωνις και ο Βορίδης στο γλυψιμο των Εβραίων
Εσύ έφυγες την ορθογραφία, άπλυτε σύντροφε
Παρότι η ουσία του άρθρου σας για την thought police της αριστεράς είναι ορθή, τόσο αναφορικά με τη συγκεκριμένη τραγουδίστρια όσο και για την απόλυτη λήθη ως προς τα απεχθή γεγονότα που ανάγκασαν το Ισραήλ να κινητοποιηθεί, τείνετε να παραβλέπετε ότι αυτό που γίνεται στη Γάζα με τους αμάχους είναι απαράδεκτο. Άλλο αν είναι το μάννα εξουρανού για την αριστερά και την ίδια τη Χαμάς ώστε να δικαιολογούν την ύπαρξή τους.
Έχουμε να κάνουμε με φασίζουσες τακτικές δεκαετιών στο όνομα της μοναδικής αλήθειας τους. Το βλέπουμε στα καλλιτεχνικά δρώμενα, σε συναυλίες, εκθέσεις βιβλίου, παραστάσεις. Μόνο από τα συνθηματα σε δημόσια κτίρια, σχολεία, νοσοκομεία δείχνουν το ποιός κανει αυθαίρετα κουμάντο.
O μιθριδατισμός θα πρέπει επιτέλους να σταματήσει. Η ατζέντα να αλλάξει, να απολογηθούν αυτοί που πρέπει να απολογηθούν.
Δεν πρόκειται περί ιδεολογίας αλλά περί ωμού συμφέροντος και, μάλιστα, στενότατα νοουμένου. Πίσω από τους 100 αφελείς που χορεύουν κρύβεται ένας πονηρός που τους παίζει τον σκοπό. Το πρόβλημα είναι ότι πέρασαν 50 χρόνια με αυτό το πανηγύρι και κάποια στιγμή κάθε φυσιολογικός άνθρωπος κουράζεται να κάνει υπομονή.
“Αδιανόητο να συμβαίνει εξόδοις μας, να προσπαθούν το 2025 να εξοντώσουν ανθρώπους στο όνομα των ολοκληρωτικών ιδεών τους”
Επιτέλους κάποιος το είπε. Δεν μπορεί με τα λεφτά μας να προσπαθούν να εξοντώσουν. Για αυτό στηρίζουμε τους Ισραηλινούς που σκοτώνουν παιδάκια τζάμπα