Υπόγειος πόλεμος Μητσοτάκη – τραπεζοεπιχειρηματιών για την ηγεσία του Αρείου Πάγου και τα Τέμπη!

Must Read

Είναι ποτέ δυνατόν ο Κυριάκος Μητσοτάκης και τεράστια συμφέροντα, στα οποία ηγούνται τραπεζικοί – επιχειρηματίες, να βρίσκονται σε άγριο πόλεμο στα παρασκήνια του… Αρείου Πάγου;

Κι όμως…

Έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι στον Κυριάκο Μητσοτάκη έφτασε «τελεσιγραφικά» η επιλογή επιθυμία τραπεζικών-επιχειρηματιών για τη νέα ηγεσία του Αρείου Πάγου και μάλιστα με τρόπο που να υπάρχουν αλληλοσυμπληρώματα και όχι «καθένας το δικό του μετερίζι»…

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε άλλες εποχές δεν θα είχε καμία αντίρρηση και το «δούναι-λαβείν”» θα εξελισσόταν ομαλά όπως μέχρι σήμερα… Πανέντιμοι δικαστικοί αγνοήθηκαν για να προωθηθούν δικαστικοί που είχαν πάρει άριστα σε εξετάσεις… copy-paste με συγκεκριμένα μεγάλα δικηγορικά γραφεία, τα οποία επίσης έχουν διδακτορικά στο πώς ένα «ζωντανό» είναι ψάρι την Δευτέρα, κρέας την Τρίτη, ξαναψάρι την Τετάρτη ξανακρέας την Πέμπτη και το Σαββατοκύριακο ξεκούραση στις πισίνες με…. καλούς δικαστικούς ή τα παιδιά τους…

Ακόμα αγνοείται και η εξέλιξη που είχε ο ανακριτής του… ριφιφί της Τράπεζας Εργασίας. Έκλεισε στη φυλακή ένα τσούρμο αθώους γιατί αυτό συνέπιπτε με τις επιθυμίες εθνικών εργολάβων και συστημικών ΜΜΕ. Αυτό είχε προκαλέσει την έκρηξη του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη τότε και ο ίδιος στα τηλέφωνα έκανε σε δημοσιογράφους (τον έναν τον ξέρουμε όπως τον… καθρέφτη) και έκανε βαρύτατες καταγγελίες για τον στρατευμένο των συμφερόντων ανακριτή που φυλάκιζε προφανείς αθώους…

Αθωώθηκαν όλοι και ο Κώστας Μητσοτάκης είχε τόσο απόλυτο δίκιο όσο δείχνει το γεγονός ότι η υπόθεση αυτή (μαύρο χρήμα, θυρίδες, ναρκωτικά, τραπεζικά συμφέροντα, ΜΜΕ) ΔΕΝ έχει έως σήμερα εξιχνιασθεί…

Σήμερα όμως ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει πολλές σκοτούρες στο μυαλό του…

Η επόμενη ηγεσία του Αρείου Πάγου θα χειριστεί τα Τέμπη Και θα είναι πάνω απο το Δικαστικό Συμβούλιο που θα αποφασίσει προφυλακίσεις ή όχι για τα Τέμπη και μάλιστα σύντομα…

Κατηγορούμενοι είναι υπουργοί, στενοί συγγενείς υπουργών και στο βάθος ο…. ίδιος!

Γιατί;

Πέρα από το τι λένε τα Κόμματα σήμερα, ένας κρίσιμος χρόνος είναι το 2014.
Και τότε ο Κυριάκος δεν «έβοσκε πρόβατα εκεί α παραπέρα», που θα λεγε και ο αείμνηστος Χάρρυ Κλυν.

Ηταν υπουργός της Κυβέρνησης Σαμαρά και μάλιστα της… Μεταρρύθμισης παντού.
Και διάβαζε κι αυτός στο Υπουργικό Συμβούλιο και στην Βουλή φοβερές καταγγελίες για τα συμφέροντα των εθνικών εργολάβων στο οδικό και το σιδηροδρομικό δίκτυο, και την… σύγκρουση συμφερόντων μάλιστα.

Τι σχέση έχει αυτό με το σήμερα;

Σήμερα στα χέρια της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας και προφανώς και της ελληνικής οσονούπω υπάρχουν έγγραφα που καίνε και ας μην είναι μανεκένε, που λένε και στη… Μύκονο.

Και μιλούν για το 2014 και το συνδέουν κατ’ αποτέλεσμα με την τραγωδία των Τεμπών και λένε ότι «τα διαπλεκόμενα συμφέροντα», όπως θα έλεγε ο Κώστας Μητσοτάκης, άφησαν τα τρένα τυφλά χάριν των… εθνικών εργολαβιών αν και είχαν προειδοποιηθεί εγγράφως και στη Βουλή και στο Υπουργικό Συμβούλιο -διά συγκεκριμένων υπουργών- ότι θα θρηνήσουμε θύματα…

Και δεν απλώς σιώπησαν αποδεχόμενοι την επερχόμενη τραγωδία…

Ιδού απόσπασμα από ΔΙΚΟΓΡΑΦΟ που είναι στα χέρια της Δικαιοσύνης:

“«….Θα αναρωτηθεί εύλογα ο απλός πολίτης αυτής της χώρας γιατί μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες, με τις τεράστιες δυνατότητες που έχουν, αλλά και με τη συνεργασία μεγάλων ξένων εξειδικευμένων εταιρειών όπου απαιτείται, δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν εδώ και τριάντα ολόκληρα χρόνια ούτε τον βασικό άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη και τα τρένα κυριολεκτικά κυκλοφορούν στα τυφλά, αφού τα συστήματα σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης που είχαν εγκατασταθεί στα διάφορα τμήματα γραμμής του εν λόγω άξονα την περίοδο 1990-2000 και λειτουργούσαν κανονικά, αφέθηκαν μετά το 2005 στην τύχη τους, χωρίς την απαιτούμενη συντήρηση και άρση βλαβών, με συνέπεια να καταρρεύσουν.

Η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα είναι απλή και εκθέτει όλες τις κυβερνήσεις από το 1996 και μετά, οι οποίες τουλάχιστον ανέχτηκαν, αν δεν υπέθαλπαν, τα παιγνίδια των μεγάλων κατασκευαστικών εταιρειών, οι οποίες βάσει ενός προμελετημένου σχεδίου υπονόμευσαν τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, προκειμένου ο
Σιδηρόδρομος να μη γίνει ποτέ ανταγωνιστικός προς τα άλλα μέσα μεταφοράς, όπου έχουν τα τεράστια συμφέροντά τους, ιδίως τους μεγάλους Οδικούς Άξονες, τους οποίους κατασκεύασαν μέσω Συμβάσεων Παραχώρησης πολλών δισεκατομμυρίων και από τους οποίους θα εισπράττουν διόδια μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία…

Ο πάλαι ποτέ «εθνικός εργολάβος» Γιώργος Μπόμπολας, η εταιρεία «ΤΟΜΗ Α.Β.Ε.Τ.Ε.» του οποίου ανέλαβε σε κοινοπραξία με την εταιρεία «ALSTOM TRANSPORT S.A.» στις 26/9/2014 την εκτέλεση της παραπάνω ζωτικής για την ασφαλή κυκλοφορία των συρμών σύμβασης, ενέταξε και τη σύμβαση αυτή στις παραπάνω σκοπιμότητες των μεγάλων κατασκευαστικών εταιρειών.

Από την αρχή, οι δυο εταιρείες της κοινοπραξίας (ΤΟΜΗ και ALSTOM) με ιδιωτικό συμφωνητικό χώρισαν παρατύπως, με τις πλάτες της ΕΡΓΟΣΕ επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, το έργο στα δύο και η μεν ALSTOM πήρε το βόρειο τμήμα (Πλατύ-Θεσσαλονίκη), στο οποίο η προς ανάταξη εγκαταστημένη σηματοδότηση είναι τεχνολογίας ALSTOM, η δε ΤΟΜΗ το
μεγαλύτερο μέρος του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη (μέχρι το Πλατύ), στο οποίο η προς ανάταξη εγκατεστημένη σηματοδότηση είναι τεχνολογίας Bombardier. Και δεν ήταν μόνο αυτό, αλλά τις μελέτες του έργου για το τμήμα από Αθήνα μέχρι το Πλατύ τις εκπονούσε η εταιρεία ΤΟΜΗ, κατά παράβαση της σύμβασης, η οποία όριζε, ότι όλες οι μελέτες του έργου πρέπει να εκπονούνται και να φέρουν την υπογραφή της εξειδικευμένης ιταλικής εταιρείας «ALSTOM FERROVIARIA S.p.A.», η οποία παρείχε στην ανάδοχο κοινοπραξία τη «δάνεια εμπειρία» Σηματοδότησης.

Με τη μεθόδευση αυτή ο «εθνικός εργολάβος», που είχε το πάνω χέρι στη σύμβαση, επικαλούμενος προσχηματικά «προβλήματα» στην υλοποίηση της σύμβασης στα τμήματα τεχνολογίας Bombardier (όπως θα δούμε αναλυτικά παρακάτω) και έχοντας σαν συνεργούς την ηγεσία της ΕΡΓΟΣΕ και επίορκους υπαλλήλους της, αν όχι και τον εποπτεύοντα την ΕΡΓΟΣΕ υπουργό, ο οποίος κώφευε στις συνεχείς κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις…

OI ΣΤΟΧΟΙ

– Ο πρώτος του στόχος ήταν η καθυστέρηση ολοκλήρωσης και του εν λόγω έργου, για να εξυπηρετηθούν οι παραπάνω σκοπιμότητες των μεγάλων κατασκευαστικών εταιρειών, να μη γίνει δηλαδή ο Σιδηρόδρομος ποτέ ανταγωνιστικός προς τα άλλα μέσα μεταφοράς.

– Ο δεύτερος στόχος ήταν η αποκόμιση πολλών ακόμη εκατομμυρίων (13,3 εκατ. €) μέσω της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης, τα οποία δεν δικαιολογούνταν με κανέναν τρόπο (όπως θα δούμε αναλυτικά παρακάτω), αλλά, όταν έχεις την υποστήριξη των εγκαθέτων σου στην ΕΡΓΟΣΕ, όλα είναι δυνατά.

– Ο τρίτος στόχος ήταν, να αποκτήσει μέσω της εν λόγω σύμβασης την πολυπόθητη βεβαίωση «Ειδικής Εμπειρίας Σηματοδότησης» (όπως θα δούμε αναλυτικά παρακάτω), προκειμένου σε επόμενα έργα Σηματοδότησης να συμμετέχει αυτοδύναμα, χωρίς να έχει ανάγκη τη «δάνεια εμπειρία» ξένων εξειδικευμένων εταιρειών, όπως της ιταλικής «ALSTOM FERROVIARIA S.p.A.» στην περίπτωση της σύμβασης 717/2014.

Η επιτυχία και των τριών παραπάνω στόχων περνούσε μέσα από την αλλαγή του συμβατικού αντικειμένου στο τμήμα Αθήνα-Πλατύ (τεχνολογίας Bombardier). Όπως αναφέρουμε παραπάνω, τις μελέτες στο εν λόγω τμήμα, κατά παράβαση της σύμβασης, τις εκπονούσε η εταιρεία ΤΟΜΗ του «εθνικού εργολάβου».

Για να ξεκαθαρίσουμε όμως τα πράγματα και για να γίνει κατανοητό και από τους μη επαΐοντες το μέγεθος του σκανδάλου, αναφέρουμε περιληπτικά ποιες ήταν οι συμβατικές υποχρεώσεις της αναδόχου κοινοπραξίας («ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ- ALSTOM TRANSPORT FA») και τι έγινε μέχρι να καταφέρει να εγκριθεί η σύναψη της 1ης συμπληρωματικής σύμβασης της Σ.717/2014.

– Οι συμβατικές υποχρεώσεις, σύμφωνα με την Τεχνική Περιγραφή (Τ.Π.) του έργου άρθρο 3, ήταν οι εξής:

  • Εργασίες Καλωδιώσεων (καλωδιώσεις σηματοδότησης και προμήθεια και εγκατάσταση του Παθητικού Δικτύου Μεταφοράς, που περιλαμβάνει ένα καλώδιο εξήντα (60) ή δώδεκα (12) οπτικών ινών και τον παθητικό εξοπλισμό τερματισμού, συνένωσης και μικτονόμησής του, στα διάφορα τμήματα γραμμής).
  • Μελέτη, προμήθεια, σύνδεση και θέση σε λειτουργία των modems για μετάδοση μέσω οπτικών ινών.
  • Προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία εξοπλισμού σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, εσωτερικού και εξωτερικού χώρου που έχει αποξηλωθεί, ή έχει υποστεί βλάβες.
  • Τα ερμάρια εξωτερικού χώρου, περιλαμβανομένου και του εξοπλισμού που υπάρχει εντός του ερμαρίου καθώς και των καλωδιώσεών τους.
  • Η αποκατάσταση λειτουργίας υφιστάμενου εξοπλισμού σηματοδότησης όλων των σταθμών.
  • Ανάταξη των τηλεδιοικήσεων Αθηνών και Λάρισας.
  • Πάσης φύσεως μελέτες
  • Δοκιμές σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης

Ο συμβατικός χρόνος αποπεράτωσης του έργου ήταν δύο (2) χρόνια από την υπογραφή της σύμβασης (26/9/2014), ήτοι μέχρι τις 26/9/2016, ενώ υπήρχαν ενδιάμεσα και αποκλειστικές προθεσμίες για την παράδοση νωρίτερα σε χρήση διαφόρων τμημάτων του έργου. Σε περίπτωση παραβίασης των αποκλειστικών προθεσμιών με υπαιτιότητα του αναδόχου έπρεπε να επιβληθούν εις βάρος του οι ποινικές ρήτρες, που προβλέπονταν από τα συμβατικά τεύχη….”»

Σαν κι αυτό δεκάδες τα φοβερά έγγραφα στα χέρια της Δικαιοσύνης…

Οι τραπεζικοί-επιχειρηματίες έχουν μεν τις δικές τους συγκεκριμένες επιλογές και επιθυμίες για την ηγεσία του Αρείου Πάγου, όπως γράφουμε στην αρχή, αλλά ο Κυριάκος έχει στα χέρια του εισηγήσεις για άλλους που θα χειριστούν καλύτερα αυτήν τη φοβερή υπόθεση…

Και ο πόλεμος του παρασκηνίου θα πρέπει να έχει νικητή πολύ σύντομα, αφού η ηγεσία του Αρείου Πάγου αλλάζει στις 30 Ιουνίου ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ…

Και η… αρχαιότητα, λένε στον Κυριάκο οι μπιστικοί του, δεν είναι μια κάποια λύση…

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Δια τούτο εγώ προειδοποιούσα προ πολλού. Τίς είναι η δημοκρατία που εβούλεσθε άπαντες υμείς οι Νεοέλληναι; Ότε ο δικτάτωρ Κούλης δύναται διορίζειν ούστινας εποίησαν αυτόν επί κεφαλής της χώρας! Εν τούτοις οι πολλοί εξοργιζόμενοι δια των δολίων πράξεων θα φέρωσιν επανάστασιν και το καθεστώς Μητσοτάκη θα ανατραπή δια αποκατάστασιν της Ρωμανίας και του νομίμου ημίν ρωμαίου βασιλέως.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Latest News

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Γεωργιανοί οι νταήδες που επιτέθηκαν σε υπάλληλο καθαριότητας στην Κυψέλη – Χτύπησαν και μια κοπέλα!

Υπό την επήρεια αλκοόλ ή άλλων ουσιών ενδέχεται να ήταν οι τρεις νεαροί, οι οποίοι επιτέθηκαν με μανία σε...

More Articles Like This