Σωτήρια καινοτομία στην Γαλλία: ιδιωτικά αυτοκίνητα με ραντάρ και κάμερες καταγράφουν παραβάσεις και τις μεταδίδουν αυτόματα στην Αστυνομία.
Η Ελλάδα κάθε χρόνο χάνει περίπου 650 άτομα σε τροχαία δυστυχήματα. Οι σοβαροί τραυματισμοί είναι χιλιάδες και δεκάδες χιλιάδες οι ζωές που καταστρέφονται από τη ζούγκλα που επικρατεί στην άσφαλτο. Η Τροχαία έχει αποδείξει ότι δεν μπορεί να επιβάλλει το νόμο στις εθνικές οδούς, τις λεωφόρους και τα δρομάκια των πόλεων. Τα αίτια της ανημπόριας της είναι πολλά και δεν είναι του παρόντος να τα αναλύσουμε. Αυτό που μπορεί να γίνει άμεσα είναι να εμπλακούν ιδιώτες οδηγοί στην καταγραφή τροχαίων παραβάσεων, όπως γίνεται στην Γαλλία.
Το όνομα του κύριου προγράμματος είναι “Dexter” (Dispositif externalisé) — δηλαδή το εξωτερικευμένο σύστημα ραντάρ με χρήση ιδιωτών. Στόχος του “Dexter” είναι να αποδεσμευτεί η Αστυνομία από τις διαδικασίες ελέγχου της ταχύτητας, ώστε να επικεντρωθεί σε πιο σοβαρές υποθέσεις (οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, ναρκωτικών κ.λπ.).
Τα οχήματα είναι banalisés, δηλαδή χωρίς εμφανή διακριτικά. Φαίνονται σαν κοινά αυτοκίνητα. Φέρουν πάνω τους κάμερες και ραντάρ τελευταίας τεχνολογίας. Αυτά τοποθετούνται στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Ελέγχουν ταυτόχρονα πολλές λωρίδες και πολλά οχήματα. Μόλις ανιχνευθεί παράβαση, το σύστημα φωτογραφίζει (χωρίς χρήση φλας) το όχημα και «διαβάζει» την πινακίδα. Τα δεδομένα (φωτογραφία, ώρα, τοποθεσία GPS, ταχύτητα) αποστέλλονται αυτόματα και κρυπτογραφημένα στο Εθνικό Κέντρο Επεξεργασίας Παραβάσεων. Ο οδηγός του αυτοκινήτου-ραντάρ δεν μαθαίνει τίποτα· ούτε αν βεβαιώθηκε παράβαση ούτε τα στοιχεία του παραβάτη. Για να βεβαιωθεί η παράβαση άνθρωπος (υπάλληλος του κέντρου επεξεργασίας παραβάσεων) ελέγχει το υλικό.
Δηλαδή, στην πράξη το αυτοκίνητο-ραντάρ δεν μοιράζεται τις πληροφορίες του με τον οδηγό που κάθεται μέσα: εκείνος απλώς οδηγεί στη διαδρομή που του έχει οριστεί, και το σύστημα κάνει όλη την ανίχνευση και αποστολή στο κέντρο.
Ο ιδιώτης οδηγός του αυτοκινήτου ραντάρ δεν επιλέγει δρομολόγια. Η διαδρομή και οι ώρες λειτουργίας του αυτοκινήτου ραντάρ ορίζονται από τις αστυνομικές αρχές ή τους δημάρχους κάθε περιοχής κάλυψης.
Η αμοιβή των οδηγών ή των εταιρειών τους δεν εξαρτάται από τον αριθμό των παραβάσεων που βεβαιώνονται, αλλά από τα χιλιόμετρα που διανύουν τα αυτοκίνητα ραντάρ – κι αυτό έχει προσυμφωνηθεί με τις αρχές. Οι παραβάσεις που βεβαιώνονται με αυτό το σύστημα συνήθως είναι: Υπέρβαση ορίου ταχύτητας, κυκλοφορία σε απαγορευμένες λωρίδες και παράνομη χρήση λωρίδας, η μη τήρηση των αποστάσεων και η παραβίαση κόκκινου σηματοδότη.
Αυτό δεν θα έπρεπε να γίνει και στην Ελλάδα; Πόσες ζωές θα σωθούν και πόσα έξοδα (υγιειονομικής περίθαλψης κ.ά) θα γλιτώσουν οι φορολογούμενοι από την αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων;
*Φωτογραφία αρχείου
Δείτε επίσης:
αστυνόμευση επί 24ωρου δηλαδή με ηλεκτρονικά μέσα!!!
Και καθόμαστε να συζητάμε για ένα κράτος που απλά δεν ενδιαφέρεται παρά μόνο να σε γράψει για το πρόστιμο.
όχι ρε Λιάκο δεν θέλουμε τον μεγάλο αδερφό παντού. οι Ντόρες θα μπαίνουν ανάποδα στη Βουλή και δεν θα τρέχει τίποτα αλλά εμείς αν πάμε αντί για 80 ,100 να τρώμε πρόστιμο!!!!
Το κοινοβούλιο της Μεταπολίτευσης κατέληξε μια ανθελληνική ΜΚΟ.
Ιδιωτικοποίηση ή ακόμα καλύτερα ολικη κατάργηση και μετάβαση σε ελβετικό σύστημα άμεσης δημοκρατίας, μπας και απομείνει κανένας Έλληνας στη χώρα.
To όριο των 30χλμ εντός πολεων που διαφημίστηκε πρόσφατα, δεν εφαρμόζεται πια από κανέναν. Το μόνο θετικό είναι ότι δεν κορνάρουν και τόσο οι από πίσω σε όσους τηρούν τα όρια ταχύτητας. Το θέμα δεν είναι μόνο οι νεκροί αλλά να μπει επιτέλους μια τάξη στην οδική αναρχία.
Δεν θα έπρεπε να γίνει κάτι παραπάνω;
Όλο αυτό το κυνήγι και η ασφυκτική παρακολούθηση την πάει την δουλειά Orwell καρφωτή.
Γιατί δεν λες να απαγορευτούν οι μηχανές που αποδεδειγμένα σκορπάνε θάνατο και ακρωτηριασμούς, έστω κι αν δεν φταίνε οι αναβάτες;
Χίλια δυο μέτρα για τα ΙΧ, ενώ οι νεκροί και τραυματίες από μηχανές είναι σαφώς πολλαπλάσιοι ανά διανυόμενο επιβατοχιλιομετρο.
Μετα απο αυτο θελουμε, ιδιωτες δικαστες που υα στειλουν την μιση ΝΔ της Βουλης, φυλακη. Μαζο με τον Αρχηγο της. Α ναι ξεχασα, στη Γαλλια γινεται αυτο, χωρις ιδιωτες , αλλα δικαστες με ουμπαλα.
ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΑ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΠΟΥ ΨΟΦΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑ ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΦΟΡΤΩΣΑΝ ΣΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ???
ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΑ ΤΟ ΣΑΡΑΒΑΛΟ ΣΑΜΙΝΑ ??? ΣΑ ΤΑ ΣΑΠΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΝΙΚ ΤΡΑΙΝ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ 57 ΝΟΜΑΤΟΥΣ ???
ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΑ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΓΥΦΤΟΥΣ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΑΚΗ ???
ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΑ ΤΟΥΣ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ ΠΟΥ ΛΗΣΤΕΨΑΝ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΑΠΟΣΤΟΛΗ ???
Η ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΤΣΑΜΠΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΧΡΥΣΑΦΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ???
ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ?? ΟΧΙ ΟΤΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΜΠΛΟΚΟ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΠΑΠΑΚΙ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΑΛΛΑ ΝΤΑΞ ΜΗ ΤΟ ΞΕΥΤΕΛΙΣΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΙ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ
Πούλημα όχι απλώς των δρόμων, αλλά ακόμα και του στρατού και του ΛΣ, μπας και φυλάξει τα σύνορα.
Ιδιωτικά δικαστήρια και βουλή, μπας και βγαίνουν αποφάσεις α) πριν πεθάνουν οι διάδικοι και β) χωρίς να αφήνονται ελεύθεροι οι ληστές μετά από 107 ληστείες.
Αγαπητε κυριε Λιακο.
Αν δεν ειστε μηχανικος τοτε καλυτερα μην προτεινετε κατι ετσι απλως σας αρεσε απο καποια αλλη χωρα.
Εφοσον τα τροχαια ατυχηματα ειναι στην ατζεντα της κυβερνησης μπορουν ανετα να θεσπιστουν τα εξης:
– Καμερα με καταγραφικο σε καθε νεο οχημα που ταξινομειται στην Ελλαδα. Υποχρεωση τοποθετησης σε ολα τα υπολοιπα δαπανη ιδιοκτητη μεσω αλλων κινητρων. Ετσι θα καταγραφονται ολα τα ατυχηματα.
– Καμερες αυτοματης καταγραφης σε καθε φαναρι.
– Κοφτης ταχυτητας σε ολα τα ΙΧΕ για ταχυτητες πανω απο τα 150km/h.
– Μειωση του οριου στους αυτοκινητοδρομους στα 100km/h. Στις αστικες περιοχες 60km/h σε ολες τις συλλεκτηριες αρτηριες αστικους αυτοκινητοδρομους και κλειστες οδους. Γενικο οριο εντος κατοικημενης περιοχης τα 40km/h
– Καταργηση οδων ταχειας κυκλοφοριας εντος οριων αστικων περιοχων.
– Καθειρξη μη εφεσιμη και εξαγορασιμη για θανατηφορα ατυχηματα που προκαλουνται απο μεθη και παρομοια περιστατικα.
– Ειδικα μετρα για υπερηλικες οδηγους ωστε να αποκλειστουν να εχουν οχημα οσοι δεν ειναι φυσικα ικανοι.
Η λιστα ειναι ανεξαντλητη και ανεξοδη. Η θεληση υπαρχει;
Μπορείς να μου λύσεις μια απορία;; Πως γίνεται εισαγωγή μιας εξάτμισης η οποία δεν πληρεί τις κατάλληλες προδιαγραφές, δηλαδή δεν φέρει σιγαστήρα για παράδειγμα, με αποτέλεσμα να ακούμε αυτή την υπέροχη μελωδία σε κάθε δρόμο και σε κάθε γειτονιά που από τον κάθε κάγκουρα.
κ. Ευαγγέλου το εισαγωγικό σχόλιό σας ήταν ατυχές. Μόνο οι μηχανικοί (μηχανικοί αυτοκινήτων, πολιτικοί μηχανικοί, μηχανικοί υδροηλεκτρικών έργων, μηχανικοί υπολογιστών;) δικαιούνται να προτείνουν κάποιο θετικό για την κοινωνία μέτρο που λειτουργεί σε άλλη χώρα; Οι αυτοκινητιστές όχι; Οι τροχονόμοι όχι; Οι συγκοινωνιολόγοι όχι; Οι δημοσιογράφοι που έχουν ασχοληθεί με την οδική ασφάλεια όχι; Παρακαλώ να σκέφτεστε κάπως πριν αναρτήσετε σχόλιο.
Καί Αυτά γιατί νά τά κάνει Ιδιοτης ;;;;;;;;;;
Για νά ΈΧΟΥΜΕ καί άλλους ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΕΣ, νά πληρώνουμε;;;;;;;;;;;;
Αυτό δεν μπορεί νά τό κάνει η τροχαία,
εφόσον την ΞΑΝΑΚΆΝΟΥΝ ΤΡΟΧΑΊΑ;;;;;;;
Τί ιδέες καί τί μυαλά ΚΟΥΒΑΛΆΤΕ;;;;;;;;
Δηλαδή για νά ΣΩΘΟΎΝ Όλα αυτά τά παιδιά πού σκοτώνονται πρέπει η ΤΡΟΧΑΊΑ νά δοθεί σέ ιδιωτες;;;;;;;;;;
Είδαμε καί τούς Σιδηροδρόμους πού δόθηκαν σε ιδιώτες τί έγινε. Τά δυστυχήματα καί τά Ατυχήματα πού έχουν σέ έναν ΜΉΝΑ, δεν τά είχε ο ΟΣΕ από την
δημιουργία των Σιδηροδρόμων.
Άντε Νά χαθείτε επιτήδειοι πού ψάχνετε για ΦΆΕΙ από τήν ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΉ ΟΡΓΆΝΩΣΗ.