Η FIFA προσπαθεί να μάθει από τα λάθη της στην Αμερική για να τα διορθώσει στο Μουντιάλ του 2026

Κατάλαβε ότι δεν αρκούν τα λεφτά και οι διάσημοι του τικ τοκ για να γεμίσουν τα γήπεδα και επιστρέφει σε πιο παραδοσιακούς τρόπους προβολής

Must Read

Την ίδια ώρα που εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο παρακολουθούν τις μάχες του Παγκοσμίου Κυπέλλου Συλλόγων που γίνονται όλο και πιο συναρπαστικές, πίσω από τις κλειστές πόρτες των γραφείων της FIFA οι τεχνοκράτες έχουν πιάσει δουλειά. Δίνουν τις δικές τους μάχες από την έκβαση των οποίων δεν θα κριθεί αυτή η διοργάνωση, αλλά η επόμενη: Το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου, το διαμάντι στο στέμμα της Παγκόσμιος Ομοσπονδίας.

Στόχος τα… παθήματα της φετινής διοργάνωσης να γίνουν μαθήματα για του χρόνου.

Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να εντοπιστούν τα σημεία που… πήγαν λάθος

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις:

*Καταναλώθηκε πολύς χρόνος και φαιά ουσία για τα πριμ των ομάδων. Το άγχος ήταν μήπως κάποιος μεγάλος σύλλογος αρνηθεί να πάει ή στείλει ομάδα χωρίς τα μεγάλα αστέρια. Έγινε μεγάλη συζήτηση για τα χρήματα που δεν άφησε πολύ χρόνο για άλλα σοβαρά ζητήματα.

*Απουσίασε το κεντρικό σύνθημα για τους αγώνες. Το λόγο που ο μέσος Αμερικανός πρέπει να σηκωθεί από τον καναπέ και να πάει στο γήπεδο. Αυτό που πέρασε στον πολύ κόσμο είναι ότι πρόκειται για μια διοργάνωση όπου κάποιες πλούσιες ομάδες θα γίνουν… πλουσιότερες και κάποιες λιγότερο πλούσιες θα πάρουν καλά λεφτά από τη συμμετοχή τους. Αυτό όμως δεν είναι κίνητρο να πας στο γήπεδο.

*Η διοργάνωση έγινε την ίδια περίοδο που στην Αμερική υπάρχουν σημαντικά αθλητικά γεγονότα, όπως το US open στο γκολφ την πρώτη εβδομάδα, οι τελικοί του ΝΒΑ και άλλες μικρότερου βεληνεκούς, αλλά σημαντικές για τον μέσο Αμερικανό τηλεθεατή εκδηλώσεις.

*Δεν υπήρξε καλή επικοινωνία παρά το γεγονός ότι διατέθηκαν 50 εκ. δολάρια για την προβολή της. Πέρα από το κεντρικό μήνυμα δόθηκε μεγάλη σημασία στα ΜΚΔ και ειδικά στο τικ τοκ όπου πληρώθηκαν δημοφιλείς λογαριασμοί για να διαφημίσουν το τουρνουά. Το αποτέλεσμα υπήρξε απογοητευτικό. Αντίθετα, όπως υποστηρίζουν, εκ των υστέρων δεν επενδύθηκαν πολλά χρήματα στην υπαίθρια διαφήμιση ειδικά στις πόλεις που φιλοξενούν τους αγώνες. Όπως σε όλο τον κόσμο, έτσι και στις ΗΠΑ το μέσο αυτό θεωρείται αποτελεσματικό αφού εκτός από τη γνωστοποίηση του γεγονότος σε μια αγορά που δεν… καίγεται για το ποδόσφαιρο αποτελεί και ένδειξη συμμετοχής στο event.

*Εξετάζεται η ιδέα που εφαρμόζεται με επιτυχία στο Gold cup, το αντίστοιχο Euro της Βόρειας και Κεντρικής Αμερικής, να γίνονται δύο αγώνες την ίδια μέρα στο ίδιο γήπεδο με ένα εισιτήριο. Σε γήπεδα των ογδόντα και ενενήντα χιλιάδων θέσεων είναι μια κάποια λύση για να υπάρχει πληρότητα.

*Αντίθετα θεωρούν ότι η πολιτική στο θέμα των εισιτηρίων με «δυναμική τιμολόγηση» την αυξομείωση της τιμής ανάλογο με τη ζήτηση ήταν σωστή άσχετα εάν υπήρξαν φαινόμενα που ο θεατής που είχε πληρώσει 300 δολάρια το εισιτήριο μήνες νωρίτερα θα είχε δίπλα του πέντε φοιτητές που εξασφάλισαν την τελευταία στιγμή ένα πακέτο πέντε εισιτηρίων με συνολική τιμή 15 δολάρια!

*Οι αγώνες, τέλος, 12 και 3 το μεσημέρι δεν μπορούν να αλλάξουν ώρα. Τα ευρωπαϊκά δίκτυα πληρώνουν πολλά χρήματα για να δείχνουν αναμετρήσεις των ομάδων τους στις 4 τα ξημερώματα. Θέλουν πρόγραμμα στο prime time όχι μόνο για διαφημιστικούς λόγους, αλλά και θεαματικότητας. Απλά μπορεί να γίνει καλύτερη κατανομή στο πρόγραμμα με τις ευρωπαϊκές ομάδες να παίζουν μεσημέρι και στις δύσκολες, για την Ευρώπη ώρες, όλοι οι άλλοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This