EuroLeague: Συνεργασία τέλος με την Turkish Airlines – Η ανακοίνωση για την νέα αρχή

Η διοργάνωση αλλάζει όνομα και στόχους

Must Read

Το τέλος της συνεργασίας με την Turkish Airlines ανακοίνωσε την Τρίτη η Ευρωλίγκα. Έπειτα από 15 χρόνια με το logo της τουρκικής αεροπορικής εταιρείας, η διοργάνωση αλλάζει όνομα.

Αναμένεται νέα συνεργασία της EuroLeague με μεγάλο χορηγό.

H ανακοίνωση

«Η Euroleague Basketball ανακοινώνει με υπερηφάνεια την έναρξη μιας τολμηρής νέας εποχής, παρουσιάζοντας μια νέα, καθαρή ταυτότητα για τη βασική της διοργάνωση: την EuroLeague. Αυτή η στρατηγική εξέλιξη σηματοδοτεί το τέλος της μακροχρόνιας συνεργασίας για τα δικαιώματα ονομασίας με την Turkish Airlines, η οποία ξεκίνησε το 2010, καθώς η λίγκα επιταχύνει προς ένα μέλλον με αυξημένη προβολή, καινοτομία και παγκόσμια απήχηση.

Η απόφαση ενοποίησης της διοργάνωσης υπό το ενιαίο brand EuroLeague αντικατοπτρίζει την ωριμότητα της Λίγκας και ευθυγραμμίζεται με μια ανανεωμένη εμπορική στρατηγική, με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας της σε όλες τις πλατφόρμες. Παράλληλα, τοποθετεί την EuroLeague ως τον αδιαμφισβήτητο παλμό του ευρωπαϊκού μπάσκετ.

Μετά από 25 χρόνια συνεχούς εξέλιξης, η EuroLeague εισέρχεται πλέον σε μια μεταμορφωτική φάση επιταχυνόμενης ανάπτυξης. Αυτό το νέο κεφάλαιο θα χαρακτηρίζεται από μια διευρυμένη λίστα ελίτ συλλόγων, βαθύτερη διείσδυση σε αναδυόμενες αγορές και την έναρξη καινοτόμων συνεργασιών που αποσκοπούν στην ανάδειξη του αθλήματος σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η Euroleague Basketball εκφράζει την βαθύτερη ευγνωμοσύνη της προς την Turkish Airlines για τα 15 χρόνια αδιάλειπτης στήριξης. Η συνεργασία υπήρξε μία από τις πιο επιτυχημένες και εμβληματικές στον παγκόσμιο αθλητισμό, θέτοντας υψηλά στάνταρ στη συνεργασία εμπορικών χορηγών με αθλητικά brands.

“Η σημερινή ημέρα αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην εξέλιξη της λίγκας μας. Καθώς ενοποιούμαστε υπό το όνομα EuroLeague, δεν πρόκειται απλώς για επαναπροσδιορισμό της ταυτότητάς μας, αλλά για επανακαθορισμό των φιλοδοξιών μας. Η ευγνωμοσύνη μας προς την Turkish Airlines είναι τεράστια· η υποστήριξή της συνέβαλε καθοριστικά στη διαμόρφωση της σύγχρονης EuroLeague. Πλέον, με ένα νέο στρατηγικό όραμα και έναν συναρπαστικό οδικό χάρτη μπροστά μας, είμαστε έτοιμοι να επεκτείνουμε το παγκόσμιο αποτύπωμά μας, να ενισχύσουμε την αλληλεπίδραση με τους φιλάθλους και να προσφέρουμε απαράμιλλη αξία στους συλλόγους, τους συνεργάτες και τους υποστηρικτές μας” δήλωσε ο Paulius Motiejunas, Διευθύνων Σύμβουλος της Euroleague Basketball.

Αυτή η πρωτοβουλία επανατοποθέτησης του brand και η στρατηγική με το βλέμμα στο μέλλον αντικατοπτρίζουν την δέσμευση της Euroleague Basketball στην καινοτομία, την αριστεία και την ανάπτυξη. Η νέα εποχή της EuroLeague ξεκινά τώρα, με μεγαλύτερες φιλοδοξίες και ένα σαφές όραμα για να συνεχίσει να διαμορφώνει το μέλλον του ευρωπαϊκού μπάσκετ.»

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This