Είναι ένα ταξίδι που ονειρεύονται όλες οι ομάδες που μετέχουν στο Τσάμπιονς Λιγκ. Κι είναι ίσως το μόνο ταξίδι προβολής, εμπειριών που πληρώνει αντί να το… πληρώνεις.
Η ΟΥΕΦΑ μοιράζει κάθε χρόνο…. τρελά λεφτά στις ομάδες που μετέχουν στην κορυφαία διοργάνωσή της, το Τσάμπιονς Λιγκ.
Οι οικονομικές παροχές χωρίζονται σε δύο μέρη. Η πρώτη αφορά την αγωνιστική τους παρουσία. Πληρώνει τις νίκες, τις ισοπαλίες, τις προκρίσεις και φυσικά την κατάκτηση του τροπαίου. Ένα άλλο ποσοστό, το λεγόμενο market pool αφορά την εμπορική αξία της ομάδας που προσδιορίζεται κυρίως από τα χρήματα που πληρώνουν οι τηλεοπτικοί πάροχοι για τα δικαιώματα της μετάδοσης. Άλλα χρήματα πληρώνει η πλατφόρμα που μεταδίδει τους αγώνες σε μεγάλες χώρες όπως η Γερμανία, η Βρετανία, η Γαλλία και η Ιταλία κι άλλα χώρες όπως η Ελλάδα, η Πορτογαλία ή η Κύπρος με την Μάλτα.
Η ιστοσελίδα salaryleaks.com που ασχολείται με την οικονομική πλευρά του αθλητισμού δημοσίευσε πρόσφατα τα χρήματα που έβαλαν στο ταμείο τους οι 36 ομάδες που πέρασαν στην League Phase της περιόδου 2024-25.
Η κάτοχος του τροπαίου Παρί Σεν Ζερμέν πήρε την μερίδα του λέοντος, περίπου 148,5 εκ. ευρώ, τα 103 εκ. για τις αγωνιστικές της επιτυχίες και τα 45 εκ. για την εμπορική της αξία.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στο μερίδιο της εμπορικής αξίας ξεπέρασαν την φιναλίστ Ίντερ (36 εκ.) οι γερμανικές ομάδες που αποκλείστηκαν σχετικά νωρίς. Η Μπάγερν εισέπραξε επτά εκ. ευρώ περισσότερα από τους Ιταλούς (41,47), ην Ντόρτμουντ 39,6, ενώ η Λειψία πήρα από τον τομέα αυτό όσα και η ομάδα από το Μιλάνο.