Η ανάρτηση της σελίδας «Κούριερ Ντελίβερι Διανομείς με δίκυκλο ή van» που αφορά ομάδα ταχυμεταφορέων στα social media, προκαλεί αναβρασμό, τη στιγμή που χιλιάδες πελάτες αναμένουν τις παραγγελίες τους με καθυστερήσεις εώς και ένα μήνα!
Στην ανάρτησή τους περιγράφουν την κατάσταση που επικρατεί στις ταχυμεταφορικές και προτρέπουν τους καταναλωτές να κάνουν καταγγελίες, αφού οι περισσότεροι εργοδότες δεν προχώρησαν σε καμία πρόσληψη, αλλά «στίβουν», όπως αναφέρουν, τους εργαζόμενους.
«Έτσι είναι πεταμένα τα δέματα σας, στις ταχυμεταφορικές (courier).
Γιατί;
Γιατί το μόνο που ενδιαφέρει τις courier είναι το αλόγιστο κέρδος. Δεν κάνανε προσλήψεις, δεν αγόρασαν οχήματα και απλά “στίβουν” τους εργαζόμενους.
Πως να αντισταθείτε; Κάντε καταγγελίες για τις αργοπορείες, αρνηθείτε την παραλαβή λόγο καθυστέρησης. Μην πάτε στα καταστήματα να παραλάβετε αφού έχετε πληρώσει για κατ΄οίκον παράδοση.
Επίσης και κύριο: ΜΗΝ πιέζετε με τηλέφωνα για ποιό γρήγορη παράδοση, θα το μετακυλίσουν στον εργαζόμενο!
Δώστε φιλοδώρημα, το πιθανότερο είναι ότι δουλεύει υπερωρίες που δεν πληρώνεται» αναφέρει η δημοσίευση.
Η γενική ταχυδρομική Νάξου δεν φτάνει που αργούν, αρνείται να κάνει παράδοση στην διεύθυνση παραλαβής ή με το έτσι θέλω το αφήνει σε ξένους κι όταν τους είπα γιατί με βασανίζουν, μου είπε να μη μου ξαναστείλουν με γενική ταχυδρομική, εφόσον όμως αυτό εξαρτάται απ’ τον αποστολέα (μπορεί να έχουν σύμβαση μόνο με αυτήν την εταιρεία) κι όμως χρεώνουν αρκετά επιπλέων τον παραλήπτη (σαν κούρσα ταξί απ’ το μικρό δεματάκι). Κλέφτες, ανάγωγοι, άτιμοι, απατεώνες. Να αλλάξει ο εδώ αντιπρόσωπος ή να κλείσει.
Μεγάλο πρόβλημα με τις παραγγελίες μας στην Νάξο μας. Με βασανίζουν οι εδώ ταχυμεταφορικές και επειδή τους είπα να μη με βασανίζουν, βάλθηκαν να με καταστρέψουν και δεν συνεργάζονται. Δεν κάνουν αυτό που πληρώνονται να κάνουν. Μπορείτε να googlάρετε το όνομα της κάθε ταχυμεταφορικής με κατάληξη Νάξου, να δείτε τις αξιολογήσεις του κόσμου. Οι άλλες είναι χειρότερες και απ’ την ACS. Όλες οι αρνητικές κρητικές είναι αλήθειες. Γι’ αυτό χρειάζομαι την βοηθειά σας για να μπορώ να ξαναπαραγγείλω. Τα προβλήματα που προξενούν είναι πολλά. Δεν παραδίδουν, αν παραδώσουν περνάει πάρα πολύς καιρός, τους παρακαλάς και παραδίδουν όπου θέλουν αυτοί ή τα αφήνουν σε ξένους γείτονες και πολύ μακριά από το σημείο παραλαβής που είναι η διεύθυνση παραλήπτη, απειλούν με επιστροφές και τα επιστρέφουν, δεν προσέχουν και τα χτυπάνε και είναι αγενείς ή σε γράφουν, συχνά δεν τους βρίσκεις, μεγάλες ουρές και φυσικά χωρίς χώρο στάθμευσης. Με έχουν αποκλείσει. Χρειάζομαι να παραγγείλω τόσα, όπως τόσα ως τώρα και δεν μπορώ.
Λένε και ψέματα, ούτε καν συντονίζονται, καθένας τα δικά του και αυτός ο καθένας, την μία έτσι και την άλλη αλλιώς. Κοιτάζουν να επιβληθούν με τα ψεματά τους, ενώ κάνουν μπαμ. Δεν έχουν τον Θεό τους. Αγενέστατοι. Μαλώνουν και εκβιάζουν. Έχουν μάθει έτσι. Κακομαθημένοι αυταρχικοί δικτάκτορες. Και το κακό συνεχίζεται.
Οι αντιπρόσωποι ταχυμεταφορικών στην Νάξο μας, με έχουν στενοχωρήσει πάρα πολύ, άδικα και επανειλημμένα. Αναγκαστικά θα βάζω αρνητικές κρητικές και θα απευθύνομαι στα κεντρικά και δημόσια, μέχρι να μου αποδείξουν για αρκετό διάστημα πως θα είναι εντάξει ειδικά σε μένα και αν με εξαπατήσουν ξανά, θα με αναγκάσουν ξανά να ξανακάνω αρνητικές κρητικές και να απευθύνομαι στα κεντρικά και δημόσια. Άμεσα με ευγένεια και υπεύθυνα, να κάνουν το χρέος τους που πληρώνουμε να κάνουν. Απλά θέλω πραγματικά το δίκιο μου κι ας λένε πως ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Ανθρωπιά, δικαιοσύνη, λογική, αρμονία. Αν κάποιος πρέπει να τρέχει, να κοπιάζει, να ταράζεται, να εκβιάζεται, να αγωνιά, να αγχώνεται, να ζημιώνεται, να αδικείται, θα είναι αυτοί και όχι εγώ.-
Υ.Γ.: Έσβησα τις κριτικές στην Google, γιατί μου ζητούν τα ρέστα με καβγά και είναι σε βάρος μου. Μας κάνουν ότι θένε ενώ είναι λάθος.