Η Beat αυξάνει από αύριο το κόστος των υπηρεσιών της

Για αύξηση στο «κόστος προμίσθωσης» ύψους μέχρι 2 ευρώ από αύριο, Πέμπτη 16/6, ενημέρωσε τους συνδρομητές της και πελάτες ταξί η Beat, με σχετικό μήνυμα όπου αναφέρει αναλυτικά και τους λόγους για τους οποίους προχωρά στην συγκεκριμένη ανατίμηση των υπηρεσιών της.

Πλέον, από αύριο, στις 12 το μεσημέρι, όσοι καλούν ταξί μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής καλούνται να πληρώνουν από 1,92 έως 2 ευρώ ανά διαδρομή, με την εταιρεία να σημειώνει, μεταξύ άλλων, πως «το υψηλό, πλέον, κόστος λειτουργίας ενός ταξί, σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του Beat να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή».

Το πλήρες μήνυμα της Beat για τις αλλαγές στις χρεώσεις της, έχει ως ακολούθως: «Αγαπητέ επιβάτη, Σε ευχαριστούμε για όλες τις διαδρομές που έχεις κάνει μαζί μας! Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του Beat δουλεύουμε σκληρά για να καλύψουμε τη ζήτηση των χρηστών μας για υπηρεσίες ταξί 24 ώρες το 24ωρο. Μας στήριξες και σου είμαστε ευγνώμονες. Γι’ αυτό θα είμαστε ευθείς, διαφανείς και ειλικρινείς μαζί σου. Για περισσότερα από 11 χρόνια απορροφούμε ένα κόστος, προκειμένου να μπορείς να βρεις ποιοτικές υπηρεσίες με τη γνωστή ασφάλεια και αξιοπιστία, με την οποία ταυτίστηκε το ΒΕΑΤ. Παρά το γεγονός πως σχεδιάζουμε πολύ όμορφα πράγματα για το μέλλον, δυστυχώς είναι αδύνατον σήμερα να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας. Με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να αυξάνεται συνεχώς και συνολικά 61% σε σχέση με το 2019, είναι δύσκολο για τους οδηγούς να τα βγάλουν πέρα, και παράλληλα να συνεργάζονται με εφαρμογές.

»Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του Beat να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή. Από αύριο 16 Ιουνίου 2022 στις 12:00 το μεσημέρι, σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω του Beat θα υπάρχει κόστος προμίσθωσης €1,92 έως €2. Αυτή η αλλαγή θα ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών μας και θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες. Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την αγορά αξιολογώντας συνεχώς την απόφαση αυτή και τα αποτελέσματα της, ώστε να προβούμε έγκαιρα σε τυχόν αναπροσαρμογές εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο ή το επιβάλλουν τυχόν νέες ρυθμιστικές αποφάσεις για το κόστος υπηρεσιών ταξί».

Απαντήσεις σε πιθανές απορίες πελατών της εφαρμογής

Στο ίδιο μήνυμα, η εταιρεία απαντά και σε πιθανές ερωτήσεις των πελατών της για τις συγκεκριμένες αλλαγές:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
  • Ποιος εισπράττει το ποσό του κόστους προμίσθωσης;

Ο οδηγός. Στο Beat, αποφασίσαμε να στηρίξουμε τους συνεργαζόμενους οδηγούς μας στα καθημερινά λειτουργικά τους έξοδα και να τους προσφέρουμε περισσότερα έσοδα για διαδρομές μέσα στην πόλη.

  • Άλλες εφαρμογές όμως δεν χρεώνουν κόστος προμίσθωσης, γιατί το κάνετε εσείς;

Τελευταία έχεις παρατηρήσει καθυστερήσεις στην εύρεση ταξί, από όλες τις εφαρμογές. Πιστεύουμε ότι αυτή η μικρή επιβάρυνση του πελάτη θα βοηθήσει σημαντικά την εξυπηρέτησή σου, αφού θα βρίσκεις πιο εύκολα ταξί μέσα στην πόλη. Ταυτόχρονα θα συνεισφέρει εν μέρει στην εξισορρόπηση της τεράστιας αύξησης των τιμών των καυσίμων και άλλων λειτουργικών εξόδων που καλείται να αντιμετωπίσει ο οδηγός. Είναι ένα μέτρο με το οποίο η εταιρεία αναβαθμίζει την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει υποστηρίζοντας συνολικά τον κλάδο του ταξί στην Ελλάδα.

  • Γιατί διαφοροποιείται το ποσό του κόστους προμίσθωσης €1,92 ή €2;

Αυτό εξαρτάται από τον τύπο του ταξιμέτρου που διαθέτει το κάθε όχημα. Υπάρχουν προκαθορισμένες επιλογές, τις οποίες μπορεί να επιλέξει κάθε οδηγός, γι’ αυτό μπορεί να συναντήσεις αυτή τη διαφοροποίηση. Το νόμιμο κόστος προμίσθωσης στην Ελλάδα μπορεί να κυμανθεί από €0 έως €5,65.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Η Αποστολάκη «καρφώνει» τη ΝΔ: Non paper πριν ολοκληρωθεί η κατάθεση Παπασταύρου!

Άλλο ένα πρωτοφανές ζήτημα, που ρίχνει σκιές στην αξιοπιστία της Εξεταστικής για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, σημειώθηκε σήμερα. Η ΝΔ...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Μετά τον Βενιζέλο και η Διαμαντοπούλου δηλώνει «παρούσα»

Σχεδόν ακαριαία ήταν η αντίδραση της Άννας Διαμαντοπούλου στην εμφάνιση του Ευάγγελου Βενιζέλου στον ΣΚΑΪ, όπου δήλωσε «παρών» για την...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Νέοι καυγάδες Λαζαρίδη – Κωνσταντοπούλου: Την είπε «σεξίστρια», τον είπε «θρασύδειλο»

Στα άκρα έχουν φτάσει οι σχέσεις των μελών της Εξεταστικής Επιτροπής για τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Σήμερα σημειώθηκε οξύτατο επεισόδιο ανάμεσα στον...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σκέρτσος για Κωνσταντοπούλου: «Αδίστακτη και βαθιά κυνική»

«Αδίστακτη» και «βαθιά κυνική» χαρακτήρισε την Ζωή Κωνσταντοπούλου ο Άκης Σκέρτσος μια μέρα μετά την επίθεση που έκανε στην σύζυγό...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μητσοτάκης από Βρυξέλλες: «Στηρίζουμε την Ουκρανία»

«Η χώρα μας στηρίζει την Ουκρανία και θα υποστηρίξει οποιαδήποτε λύση μπορεί να της παρέχει την χρηματοδοτική σταθερότητα» ανέφερε, μεταξύ...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Ποιος είναι ο μεγάλος χαμένος από την Eξεταστική στον ΟΠΕΚΕΠΕ;

Μεγάλη αίσθηση έχουν προκαλέσει στον δημόσιο βίο οι εικόνες από την εξέταση συγκεκριμένων μαρτύρων που εμπλέκονται στο σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ. Η...
ΕΛΛΑΔΑ

Αίγινα: Βλάβη στον υποθαλάσσιο αγωγό υδροδότησης του νησιού

Προβλήματα υδροδότησης αντιμετωπίζει για μία ακόμη φορά η Αίγινα, λόγω βλάβης στον υποθαλάσσιο αγωγό της ΕΥΔΑΠ από τον οποίο τροφοδοτείται...
ΕΛΛΑΔΑ

Μάρτυρας υπόθεσης Βαλυράκη: «Δέχθηκα πιέσεις από το Λιμεναρχείο να μην καταθέσω όσα είχα δει»

Η δίκη των δύο ψαράδων για την υπόθεση του θανάτου του Σήφη Βαλυράκη συνεχίστηκε σήμερα, Πέμπτη 18/12, στο Μεικτό Ορκωτό...
ΕΛΛΑΔΑ

Πηγές υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης: Ναι στον διάλογο – Όχι στα μπλόκα

Πηγές υπουργείου του Αγροτικής Ανάπτυξης, μετά την απόφαση των αγροτών να παραμείνουν στα μπλόκα, αναφέρουν ότι η θέση της κυβέρνησης...

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης