Ποια «κέντρα» ενοχλούνται; Περίεργη διάρρηξη σε σπίτι δημοσκόπου!

Οι  δημοσκόποι βρίσκονται στο στόχαστρο... όλων

Στοχοποιούνται πλέον και τα στελέχη των εταιρειών δημοσκοπήσεων. Κάτι που σημαίνει πως κάποιοι, κάποια κέντρα, «ενοχλούνται από το μήνυμα και στρέφονται κατά του αγγελιαφόρου».

  • εφημερίδα «Εστία»

Πράγματι οι δημοσκόποι, σε μια κανονικώς λετουργούσα δημοκρατία, αποτυπώνουν τις τάσεις της κοινής γνώμης. Δεν τις διαμορφώνουν. Απεναντίας, είναι άλλοι οι «κύκλοι» και άλλα τα «κέντρα» που χρησιμοποιούν τις καταγραφές των δημοσκοπήσεων προκειμένου να ποδηγετήσουν τους πολίτες.

Το να τις χρησιμοποιήσουν προκειμένου να αναδιαμορφώσουν την τακτική τους, να αφουγκρασθούν την κοινωνία, να πλησιάσουν τις προσδοκίες της και να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της, είναι απολύτως θεμιτό και ο πραγματικός λόγος για τον οποίο πρέπει να γίνονται οι δημοσκοπήσεις. Κάποιοι όμως δεν αρκούνται σε αυτό. Αν ο σκοπός τους ήταν να προσαρμοσθούν οι ίδιοι, ουδέποτε θα στρέφονταν κατά των δημοσκόπων. Θα προσπαθούσαν μάλλον να εμβαθύνουν στα ευρήματά τους και να τα κατανοήσουν.

Αναδεικνύεται λοιπόν μια εξόχως προβληματική κατάσταση όταν οι  δημοσκόποι βρίσκονται στο στόχαστρο. Άλλοι δημοσιευμάτων που τους επιτίθενται και άλλοι κανονικών εγκληματικών ενεργειών, όπως διαρρήξεων στις οικίες τους.

φωτογραφία αρχείου

Πράγματι στέλεχος εταιρείας δημοσκοπήσεων βρήκε προσφάτως την οικία  του «περιέργως» διαρρηγμένη. Κάποιοι είχαν παραβιάσει τις πόρτες, είχαν εισέλθει και είχαν αφήσει τα σημεία της παρουσίας τους χωρίς να αφαιρέσουν κάτι σημαντικό. Αναζητούσαν κάτι συγκεκριμένο; Ήθελαν απλώς να δώσουν ένα μήνυμα; Ένα εκφοβιστικό μήνυμα; Δύσκολο να το προσδιορίσει κανείς. Εύκολα όμως γίνεται κατανοητό πως «κάτι δεν πάει καλά».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Και τα δημοσιεύματα που αφορούν άλλους από εκείνον του οποίου η οικία διερρήχθη; Η κατάληξη ήταν «μαύρη ζωή που κάνουμε εμείς οι μαύροι κλέφτες» ενώ είχαν προηγηθεί λογοπαίγνια περί «δημοσκόπων–δημοκόπων» και άλλοι σχολιασμοί.

Την κατάσταση αυτή πυροδότησε το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών και οι ανοίκειες προσπάθειες κάποιων «κέντρων» να το εκμεταλλευθούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Έτσι άνοιξε ένας κύκλος δημοσκοπήσεων που έδειξε τις εταιρείες να διχάζονται καθώς διαμορφώθηκαν δύο τάσεις και δύο προσεγγίσεις.

Κάποιες εστίασαν να διαπιστώσουν ότι η Κυβέρνηση υφίσταται καθίζηση, ενώ κάποιες άλλες «έβλεπαν» μικρή πτώση ποσοστών. Και οι μεν και οι δε, χάλαγαν το παιγνίδι ορισμένων, που όπως προαναφέραμε δεν είχαν σκοπό να τις χρησιμοποιήσουν για να κατανοήσουν την κοινή γνώμη, αλλά για να την ποδηγετήσουν.

Έτσι συνοπτικώς, έχουμε δει την εξής κατάσταση:

Μία εταιρεία βλέπει διαφορά 7 μονάδων μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ (33,7% έναντι 26,3%). Όσον αφορά στην πρόθεση ψήφου, διαπιστώνει σε σχέση με την προηγούμενη μέτρηση  απώλειες 3,2 μονάδων για την ΝΔ, απώλειες δύο μονάδων για τον ΣΥΡΙΖΑ και 0.8 για το ΠΑΣΟΚ.

Στο 30% βλέπει την ΝΔ δεύτερη εταιρεία με τον ΣΥΡΙΖΑ να ακολουθεί στο 26%

Σύμφωνα με έτερη εταιρεία, εμφανίζεται η Νέα Δημοκρατία να καταγράφει 29,6% και ακολουθεί ο ΣΥΡΙΖΑ με 25%. Το ΠΑΣΟΚ είναι τρίτο με ποσοστό 9,7%, ενώ οι αναποφάσιστοι ανέρχονται σε 10%. Σε σχέση με προηγουμένη μέτρηση, στην πρόθεση ψήφου η ΝΔ χάνει 2,9 μονάδες.

φωτογραφία αρχείου

Τέταρτη εταιρεία μετρά την διαφορά μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ να πέφτει από 5,9 σε 2,9 μονάδες με το κυβερνών κόμμα να βλέπει τα ποσοστά του να περιορίζονται κατά 2,8%.

Μείωση της διαφοράς μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ διαπιστώνει και παλαιά εταιρεία, η οποία ταυτοχρόνως καταγράφει ένα μεγάλο ποσοστό (38%) να μην απαντά στις ερωτήσεις της. Έτσι η ΝΔ φαίνεται να υποχωρεί από το 32,1 στο 28,4% ενώ και ο ΣΥΡΙΖΑ από 25,1% πέφτει στο 24,8%.

Δεν είναι σκοπός μας να αναλύσουμε σε ποια συμπεράσματα οδηγούν οι δημοσκοπήσεις των τελευταίων ημερών. Παρουσιάζουμε την κατάσταση και εκφράζουμε τις ανησυχίες μας, τόσο για το γεγονός ότι οι δημοσκοπήσεις χρησιμοποιούνται με λάθος τρόπο, όσο και για τις αντιδράσεις «κέντρων» που επιτίθενται σε στελέχη εταιρειών τα ευρήματα των οποίων δεν «εξυπηρετούν» τους σχεδιασμούς τους.

*φωτογραφία αρχείου

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Αλλαγές και στο Μαξίμου

Πιο κοντά από ποτέ βρίσκεται ο ανασχηματισμός που αναμένεται τις προσεχείς εβδομάδες αφού ούτως ή άλλως η απομάκρυνση των Τσιάρα...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Σωρεία καταγγελιών για διόδια στα μπλόκα

Σύμφωνα λοιπόν με πληθώρα καταγγελιών, στα δύο βασικά οδικά δίκτυα προς Πάτρα και Θεσσαλονίκη, οι κατά τόπους αστυνομικές δυνάμεις επιτρέπουν...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

«Πόλεμος» Καιρίδη – Δαβάκη για τα μάτια του Δένδια

Οξύτατο επεισόδιο ανάμεσα στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ Δημήτρη Καιρίδη και τον υφυπουργό Άμυνας Θανάση Δαβάκη έγινε μέσα και έξω...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Βουλή: Χαμός με Πολάκη και Θεοδωρικάκο

Επεισόδιο με ειρωνείες και χαρακτηρισμούς συνέβη στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής ανάμεσα στον Τάκη Θεοδωρικάκο και τον Παύλο...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Πλακώθηκαν» Καιρίδης-Δαβάκης

Πρωτοφανής ένταση επικράτησε πριν την σημερινή (19/12) συνεδρίαση στην Βουλή της Επιτροπής Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων. Πλακώθηκαν… Πιο συγκεκριμένα,...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Ποιος είναι ο μεγάλος χαμένος από την Eξεταστική στον ΟΠΕΚΕΠΕ;

Μεγάλη αίσθηση έχουν προκαλέσει στον δημόσιο βίο οι εικόνες από την εξέταση συγκεκριμένων μαρτύρων που εμπλέκονται στο σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ. Η...
ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: Ένας 11χρονος και ένα βρέφος βρέθηκαν να κοιμούνται έξω στο κρύο

Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε στην Θεσσαλονίκη όταν ένας 11χρονος και ένα βρέφος εντοπίστηκαν να κοιμούνται σε αυλή νεόκτιστου σπιτιού. Περίοικος...
ΕΛΛΑΔΑ

«Έχουν ικανοποιηθεί ή δρομολογηθεί τα 20 από τα 27 αιτήματα που έθεσαν οι αγρότες» λένε πηγές του Υπουργείου

Τα 16 από τα συνολικά 27 αιτήματα που έχουν θέσει οι αγρότες έχουν ικανοποιηθεί ή αντιμετωπίζονται θετικά αναφέρουν πηγές του...
ΕΛΛΑΔΑ

ΟΠΑΠ: Φρέσκια και δυναμική καμπάνια για το υπεύθυνο παιχνίδι με χριστουγεννιάτικη διάθεση

Τη νέα καμπάνια του για το Υπεύθυνο Παιχνίδι λάνσαρε ο ΟΠΑΠ, μέλος της Allwyn, με αφορμή την χριστουγεννιάτικη περίοδο, που...

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης