Νέα ευρήματα για την τραγωδία των Τεμπών: Η χαρτογράφηση των θυμάτων ανά βαγόνι και η καύσιμη ύλη

Must Read

Δύο μήνες έχουν περάσει από την εθνική τραγωδία στα Τέμπη, που «πάγωσε» το πανελλήνιο και η έρευνα για τα αίτια που κόπηκε τόσο πρόωρα και άδικα το νήμα της ζωής 57 νέων ανθρώπων βρίσκεται σε εξέλιξη.

Τα νέα συμπεράσματα της ανεξάρτητης επιτροπής που διερευνά τις συνθήκες του σιδηροδρομικού δυστυχήματος είναι ανατριχιαστικά. Οι τεχνικοί σύμβουλοι που διορίστηκαν από τις οικογένειες θυμάτων έχουν διαπιστώσει πού βρίσκονταν τα θύματα όταν τα δύο τρένα συγκρούστηκαν μετωπικά με μεγάλη ταχύτητα, αλλά και πώς σώθηκαν ορισμένοι από βέβαιο θάνατο. Άλυτος γρίφος για την ώρα, παραμένει η ισχυρή έκρηξη που καταγράφηκε από κάμερες ασφαλείας. Γίνεται και πάλι λόγος για καύσιμη ύλη που όμως δεν έχει εντοπιστεί, με τις έρευνες να βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.

Η Επιτροπή Διερεύνησης Ανεξάρτητων Τεχνικών Συμβούλων Οικογενειών έχει ολοκληρώσει την πρώτη φάση της χαρτογράφησης των θυμάτων ανά βαγόνι και θέση στο μοιραίο Intercity, προκειμένου να εκτιμηθεί με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια ο μηχανισμός και οι ιδιαίτερες συνθήκες που οδήγησαν σε τραυματισμούς και θανάτους σε κάθε βαγόνι του τρένου.

Πιο αναλυτικά, στο βαγόνι Α1 της Α’ θέσης δεν διαπιστώθηκαν επιζώντες, ούτε και εκτιμάται ότι υπήρχε δυνατότητα επιβίωσης λόγω της σφοδρότητας της αρχικής σύγκρουσης. Από το βαγόνι του Κυλικείου (μέγιστης χωρητικότητας 42 ατόμων+2 εργαζόμενοι) έχουν εντοπιστεί μέχρι σήμερα τουλάχιστον 6 διασωθέντες.

Στο βαγόνι Β2 (μέγιστης χωρητικότητας 66 θέσεων, χωρισμένο σε 11 κουπέ) εκτιμάται ότι υπήρξαν 9 θύματα, 7 από το εμπρός μέρος του βαγονιού και 2 από το πίσω μέρος. Επιπλέον, τουλάχιστον 4 άτομα από τις εμπρός θέσεις πετάχτηκαν έξω από το βαγόνι στη φάση του εκτροχιασμού και σώθηκαν με σοβαρά τραύματα.

Τουλάχιστον 26 επιβάτες (ενδεχομένως περισσότεροι) από τα κουπέ 4 έως 10 πρόλαβαν να εγκαταλείψουν το βαγόνι εγκαίρως πριν μεταδοθεί η φωτιά σε ολόκληρο το βαγόνι.

Στο βαγόνι Β3 (μέγιστης χωρητικότητας 80 θέσεων) υπήρξαν 2 θύματα, ως συνέπεια του εκτροχιασμού και της βίαιης επαφής του Β3 με την μηχανή της αμαξοστοιχίας και με το βαγόνι Β2. Το βαγόνι Β3 δεν αντιμετώπισε κίνδυνο πυρκαγιάς, όμως κατακλύστηκε από καπνό που προκάλεσε σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα στους επιβάτες.

Συνεχίζοντας την προσπάθεια για όσο το δυνατόν ακριβέστερη διερεύνηση των αιτιών που οδήγησαν σε τραυματισμούς και θανάτους σε κάθε σημείο του συρμού, οποιοσδήποτε έχει να εισφέρει επιπλέον πληροφορίες ή τυχόν φωτογραφίες/βίντεο από τα πρώτα 30 λεπτά από τη στιγμή της σύγκρουσης, παρακαλείται να επικοινωνήσει με το Δικηγορικό Γραφείο Αντ. Ψαρόπουλου, Ερμού 1, Θεσσαλονίκη, τηλ 2310 555489.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This