Οι πλασματικές προσφορές και ο «παρατηρητής» Σκρέκας

Εξετάζεται το μέτρο οι αλυσίδες να λαμβάνουν υπόψη τη χαμηλότερη τιμή των 30 τελευταίων ημερών

Must Read

Το ζήτημα των πλασματικών προσφορών, το «καλάθι των Χριστουγέννων» και η πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής» κυριάρχησαν στη συνάντηση που είχε χθες ο Κώστας Σκρέκας με εκπροσώπους της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος.

Στόχος του υπουργείου Ανάπτυξης είναι να ξεδιαλύνει το τοπίο των προσφορών και των εκπτώσεων, προκειμένου να γίνονται πραγματικές και όχι παραπλανητικές. Προς αυτή την κατεύθυνση, η ηγεσία του υπουργείου σχεδιάζει μεταρρύθμιση για τον εξορθολογισμό της λειτουργίας της αγοράς και την αποτροπή των μηχανισμών που αυξάνουν τις τιμές στο ράφι, όπως και των πλασματικών προωθητικών ενεργειών. Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα από τα μέτρα που εξετάζει η κυβέρνηση είναι να επεκτείνει και στα σούπερ μάρκετ τη διάταξη που ισχύει για τις εκπτώσεις στην υπόλοιπη αγορά. Δηλαδή, για τις προσφορές τους σε προϊόντα οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τη χαμηλότερη τιμή των τελευταίων 30 ημερών.

«Θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε όσο το δυνατόν πιο σύντομα το τοπίο των παραπλανητικών προσφορών και εκπτώσεων προς όφελος του υγιούς επιχειρηματικού ανταγωνισμού και της θωράκισης του καταναλωτικού κοινού» σημείωσε ο κ. Σκρέκας μετά τη συνάντηση με τον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της ένωσης Αριστοτέλη Παντελιάδη (ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ), τον γενικό γραμματέα, Κώστα Μαυροειδή (Γαλαξίας) και τον γενικό διευθυντή Απόστολο Πεταλά, παρουσία του γενικού γραμματέα Εμπορίου Σωτήρη Αναγνωστόπουλου. Πέρα από το θέμα των παραπλανητικών προσφορών, συζητήθηκε επίσης η εφαρμογή για μία ακόμα χρονιά του «καλαθιού των Χριστουγέννων» εν όψει της εορταστικής περιόδου, που αναμένεται να ξεκινήσει το δεύτερο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου. Οι δύο πλευρές αντάλλαξαν απόψεις και για την εξέλιξη της κυβερνητικής πρωτοβουλίας «Μόνιμη Μείωση Τιμής», εξετάζοντας το ενδεχόμενο εμπλουτισμού της με περισσότερα προϊόντα με την ένδειξη «-5%». «Είχαμε μια ιδιαίτερα εποικοδομητική συνάντηση με την Ένωση Σούπερ Μάρκετ. Αδιαμφισβήτητος στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την αγοραστική δυνατότητα όλων των καταναλωτών, ιδίως των πιο ευάλωτων, εντός των συνθηκών που δημιουργεί η εισαγόμενη ακρίβεια» σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This