Οι κορυφαίοι digital marketers στην Ελλάδα: Ποιοι είναι και γιατί ξεχωρίζουν

Αναλυτικό αφιέρωμα στους marketers που διαμορφώνουν τον χώρο του digital στην Ελλάδα μέσα από αποτελέσματα, συνέπεια και στρατηγική σκέψη.

Το digital marketing στην Ελλάδα εξελίσσεται με ταχύτητα. Από την εποχή του facebook, των Google AdWords και των mass email campaigns, φτάσαμε σε ένα περιβάλλον όπου η επιτυχία απαιτεί συνδυασμό τεχνικής γνώσης, επιχειρηματικής αντίληψης και συστημικής σκέψης.

Μέσα σε αυτό το δυναμικό τοπίο, η συντακτική ομάδα του Newsbreak βρήκε τους επαγγελματίες που ξεχωρίζουν — όχι γιατί απλώς “φαίνονται”, αλλά γιατί φέρνουν σταθερά αποτελέσματα, επηρεάζουν τον κλάδο και δημιουργούν αξία για τους πελάτες τους.

Μιχάλης Μπότας

Ο Μιχάλης Μπότας είναι ιδρυτής της DMSS Marketing Agency, ενός agency που ξεκίνησε με εξειδίκευση στο ιατρικό marketing και εξελίσσεται δυναμικά σε πολλαπλούς τομείς. Με πελατολόγιο που κάνει τη διαφορά και ιδιόκτητο δίκτυο ενημερωτικών ιστοσελίδων, η DMSS έχει μετατραπεί σε ένα ολοκληρωμένο media & performance οικοσύστημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αυτό που τον ξεχωρίζει είναι η ικανότητά του να σκέφτεται στρατηγικά, να συνδέει το digital με την πραγματική ανάπτυξη των επιχειρήσεων και να επενδύει σε δομές, όχι απλώς καμπάνιες.

Κάρολος Τσιλικιριάν

Ο Κάρολος Τσιλικιριάν είναι ιδρυτής της GIM, ενός από τα πιο καταξιωμένα agencies στον χώρο. Έχει εκπαιδεύσει εκατοντάδες επαγγελματίες μέσω Knowcrunch και άλλων εκπαιδευτικών φορέων, ενώ η μέθοδος BCR2 που ανέπτυξε έχει επηρεάσει τη στρατηγική πολλών επιχειρήσεων. Η GIM εξειδικεύεται σε στρατηγική και conversion optimization, με προσέγγιση που βασίζεται στα data και στη μεγιστοποίηση ROI.

Κώστας Χαμαλίδης

Ο Κώστας Χαμαλίδης ηγείται της Digital Minds, εταιρείας που θεωρείται πρωτοπόρος στο influencer marketing και το digital content. Με περισσότερες από 2.000 καμπάνιες και βραβεία “Influencer Agency of the Year”, η Digital Minds έχει μεταφέρει το storytelling των brands σε άλλο επίπεδο. Ο ίδιος είναι από τους λίγους που συνδυάζουν τεχνογνωσία, δίκτυο και δημιουργικότητα, με επίκεντρο πάντα τον τελικό στόχο: το αποτέλεσμα.

Joanna Vaiou

Η Joanna Vaiou είναι μια από τις πιο αναγνωρίσιμες ανεξάρτητες επαγγελματίες SEO στην Ελλάδα, με έντονη παρουσία και στο εξωτερικό. Εξειδικεύεται στο international SEO και στο personal branding μέσω οργανικών στρατηγικών. Έχει δημοσιεύσει δεκάδες άρθρα σε μέσα όπως το Thrive Global και έχει συνεντεύξεις σε μεγάλα επιχειρηματικά sites. Με λέξεις-κλειδιά όπως “SEO Ελλάδα” ή “Greek SEO”, το όνομά της κυριαρχεί στην πρώτη σελίδα του Google.

Χρήστος Βέργαδος

Με επίκεντρο το e-commerce και τις επιχειρήσεις λιανικής, ο Χρήστος Βέργαδος ηγείται της Digital4U, agency που είναι γνωστό για την απόδοσή του σε performance καμπάνιες και την εξατομικευμένη προσέγγιση ανά πελάτη. Η Digital4U λειτουργεί ως growth partner για επιχειρήσεις που θέλουν να μετατρέψουν την επισκεψιμότητα σε πωλήσεις, με έμφαση στο συνδυασμό τεχνολογίας και marketing.

Στέφανος Λουκάς

Ο Στέφανος Λουκάς έχει δημιουργήσει τη μεγαλύτερη πλατφόρμα εκπαίδευσης σε growth marketing στην Ελλάδα. Μέσα από το Growth Hacking University έχει επηρεάσει χιλιάδες marketers, βοηθώντας τους να κατανοήσουν τα funnels, την ψυχολογία του χρήστη και τα KPIs της ανάπτυξης. Είναι από τους λίγους εκπαιδευτές με hands-on εμπειρία σε actual projects, κάτι που τον κάνει εξαιρετικά αποτελεσματικό στη μεταφορά γνώσης.

Οι ελληνικές εταιρείες digital marketing δεν είναι πλέον «πίσω» σε σχέση με το εξωτερικό. Αντίθετα διαθέτουν επαγγελματίες με βαθιά γνώση, επιχειρηματική λογική και στρατηγική συνείδηση. Επενδύουν στη συνέπεια, την εξέλιξη και όχι μόνο ξεχωρίζουν, αλλά οδηγούν την αγορά.

Αν θέλεις να μετατρέψεις το digital marketing σε ουσιαστική ανάπτυξη για την επιχείρησή σου, ξεκίνα με τη σωστή ομάδα. Σύνδεσέ τους στόχους σου με τους κορυφαίους digital marketers, με ανθρώπους που φέρνουν αποδείξιμα αποτελέσματα και ακολούθησε τους στην πορεία για την κορυφή.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

«Και η Μενδώνη τι είπε;»

Το ως άνω ερώτημα για τη στάση της υπουργού πολιτισμού Λίνας Μενδώνη όταν έμαθε από το Εθνικό Κέντρο Κινηματογράφου σχετικά...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Έτρεχαν όλοι να βγάλουν selfie με τον Πιερρακάκη…

Την τιμητική του και για selfie σήμερα στη Βουλή δεν είχε ο πρωθυπουργός, αλλά ο Κυριάκος Πιερρακάκης. Ημέρα ψήφισης του...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Ο Αλέξης Τσίπρας και η «Ιθάκη» του στην Πάτρα

Στην Πάτρα παρουσιάζει ο Αλέξης Τσίπρας την «Ιθάκη» του. Η παρουσίαση ξεκίνησε στις 7 το απόγευμα της Τρίτης και μάλιστα...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μυλωνάκης: «Δεν υπήρξε συγκάλυψη ή παρέμβαση για τον ΟΠΕΚΕΠΕ» – Γνώριζε ο Μητσοτάκης τον «Φραπέ»;

Καμία συγκάλυψη ή παρέμβαση δεν υπήρξε για τον ΟΠΕΚΕΠΕ ανέφερε στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής το πρωί της Πέμπτης ο...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ για ΕΛΓΑ: Επίθεση στην κυβέρνηση – «Άλλος ένας εμπαιγμός»

Σκληρή επίθεση στην κυβέρνηση εξαπολύει ο ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή το νέο φιάσκο στις πληρωμές των αγροτικών ενισχύσεων. Καταγγέλλει εμπαιγμό σε...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Ποιος είναι ο μεγάλος χαμένος από την Eξεταστική στον ΟΠΕΚΕΠΕ;

Μεγάλη αίσθηση έχουν προκαλέσει στον δημόσιο βίο οι εικόνες από την εξέταση συγκεκριμένων μαρτύρων που εμπλέκονται στο σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ. Η...
ΕΛΛΑΔΑ

Κιβωτός του Κόσμου: Σημεία και τέρατα στη δική του πατρός Αντωνίου

Μετά από σειρά αντιδικονομικών ενεργειών του Γ’ Τριμελούς Εφετείου Πλημμελημάτων Αθηνών, που δικάζει την υπόθεση της «Κιβωτού του Κόσμου» και...
ΕΛΛΑΔΑ

Αδιανόητο: Μαθητές καταγγέλουν καθηγήτρια πως τους έβαλε ακατάλληλη ταίνια

Μαθητές από Λυκείο του Αιγάλεω κατήγγειλαν καθηγήτρια πως την ώρα του μαθήματος έβαλε στην τάξη ταινία με ακατάλληλο περιεχόμενο. Σύμφωνα...
ΕΛΛΑΔΑ

Ανακλήθηκαν καλλυντικά με αρσενικό – Κυκλοφορούν και στην Ελλάδα

Μία (ακόμη) ανάκληση καλλυντικού προϊόντος λόγω μόλυνσης από αρσενικό επιβεβαιώνει ότι το ζήτημα της ασφάλειας των καλλυντικών στην Ευρωπαϊκή Ένωση...

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης