Σάλο προκαλεί η υπόθεση που απασχολεί τις τελευταίες ώρες τις Αρχές της Θεσσαλονίκης, με πρωταγωνιστή έναν 48χρονο δάσκαλο πληροφορικής σε ιδιωτικό σχολείο της πόλης, ο οποίος κατηγορείται για κατάχρηση ανηλίκων και προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας μαθήτριας μόλις 11 ετών, στην οποία φέρεται να έστειλε ερωτικό γράμμα!
Η υπόθεση αποκαλύφθηκε ύστερα από καταγγελία που κατέθεσε η ίδια η ανήλικη, προκαλώντας την άμεση κινητοποίηση της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τις αρχικές πληροφορίες, η 11χρονη φέρεται να δέχθηκε μήνυμα μέσω των social media, τον περασμένο Μάρτιο, στο οποίο ο 48χρονος φέρεται να διατύπωσε προτάσεις με ξεκάθαρα προσβλητικό και ανάρμοστο σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η ανησυχητική μαρτυρία του παιδιού οδήγησε σε κατεπείγουσα αστυνομική έρευνα, με τις Αρχές να εξετάζουν το ενδεχόμενο να υπάρχουν και άλλα θύματα. Ο τρόπος επικοινωνίας του κατηγορούμενου, όπως επίσης και η πρόσβαση που είχε σε ανηλίκους μέσω του σχολείου, έχουν σημάνει συναγερμό στην εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και στους γονείς.
Σε νομότυπη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο σπίτι του 48χρονου, οι αστυνομικοί κατάσχεσαν έναν φορητό υπολογιστή, ένα κινητό τηλέφωνο, καθώς και δύο usb φορητές μονάδες αποθήκευσης. Όλα τα ευρήματα απεστάλησαν για εργαστηριακή πραγματογνωμοσύνη στην Υποδιεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών Βορείου Ελλάδος, προκειμένου να διαπιστωθεί αν εμπεριέχουν επιβαρυντικά στοιχεία ή τυχόν υλικό που σχετίζεται με ανήλικα πρόσωπα.
Η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του δασκάλου περιλαμβάνει σοβαρές κατηγορίες, μεταξύ των οποίων η κατάχρηση ανηλίκου σε ασέλγεια και η προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας, και πρόκειται να υποβληθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα για την περαιτέρω ποινική αξιολόγηση.
Η έρευνα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με την αστυνομία να απευθύνει άτυπο κάλεσμα σε όποιον γνωρίζει ή έχει υποψίες για παρόμοιες συμπεριφορές από τον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό, να προσέλθει στις Αρχές.
Η υπόθεση εγείρει σοβαρά ερωτήματα για τους μηχανισμούς προστασίας των παιδιών στον χώρο της εκπαίδευσης, την ασφάλεια στις ψηφιακές πλατφόρμες επικοινωνίας και την αναγκαιότητα ενίσχυσης των πρωτοκόλλων πρόληψης και ελέγχου σε όλα τα σχολεία, δημόσια και ιδιωτικά.