Προτάσεις για το κυκλοφοριακό της Αθήνας από τον σύλλογο ΙΧΕ

Must Read

Η μικροκινητικότητα μαζί με ένα σωστό δίκτυο ποδηλατοδρόμων, η ύπαρξη ενός πλήρους δικτύου μετρό και κατ’ επέκταση ενός καλού δικτύου δημόσιων μέσων μεταφοράς, καθώς και η ύπαρξη επαρκών θέσεων στάθμευσης ήταν μερικά από τα συμπεράσματα του συνεδρίου που διοργάνωσε ο σύλλογος Ι.Χ.Ε. Αυτοκινήτων, προκειμένου να υπάρξει λύση του κυκλοφοριακού προβλήματος στην Αθήνα.

Το κυκλοφοριακό, ως σύνθετο πρόβλημα, είναι γνωστό ότι δεν επιδέχεται απλές λύσεις, αλλά απαιτεί πολυεπίπεδες δράσεις. Πρέπει να γίνουν έργα και μια σειρά από παρεμβάσεις που θα βελτιώσουν την κατάσταση και θα απελευθερώσουν τους δρόμους ώστε οι μετακινήσεις να γίνουν πιο εύκολες και γρήγορες.

Στο συνέδριο τονίστηκε ότι πρέπει να υπάρξει ένας κεντρικός φορέας ο οποίος θα αναλάβει το συντονισμό και την εφαρμογή των δράσεων, ενώ καθοριστική θα πρέπει να είναι η συμβολή του μετρό στην Αθήνα στο περιορισμό του κυκλοφοριακού προβλήματος. Η ολοκλήρωση του δικτύου μετρό των οκτώ γραμμών και των 200 σταθμών θα δώσουν πολλές λύσεις.

Η συμβολή της μικροκινητικότητας στον περιορισμό του κυκλοφοριακού προβλήματος και η ανάπτυξη ενός πλήρους δικτύου ποδηλατοδρόμων, θα συμβάλει επίσης στον περιορισμό του προβλήματος.

Σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσε να αναπτυχθεί ένα δίκτυο μικροκινητικότητας από και προς τους υπάρχοντες σταθμούς του μετρό, που να συνδέει τις πέριξ περιοχές με αυτούς και να δίνει τη δυνατότητα στους κατοίκους αυτών των περιοχών να μετακινούνται προς τους σταθμούς με μέσα μικροκινητικότητας. Αυτό εκτός από την ελάφρυνση του κυκλοφοριακού, θα έλυνε και το υπαρκτό πρόβλημα απουσίας χώρων στάθμευσης στους σταθμού μετρό.

Η έλλειψη επαρκών χώρων στάθμευσης αποτελεί σημαντικό πρόβλημα για την όξυνση του κυκλοφοριακού, αφού έχει ως αποτέλεσμα την παράνομη στάθμευση, η οποία επιδεινώνει το πρόβλημα της κυκλοφορίας, καθώς αφαιρεί λωρίδες κυκλοφορίας. Η έλλειψη χώρων στάθμευσης δημιουργεί αύξηση της κυκλοφορίας από αυτοκίνητα που περιφέρονται προς εξεύρεση θέσης στάθμευσης. Θα πρέπει να δημιουργηθούν χώροι στάθμευσης με αξιοποίηση του υπεδάφους ελευθέρων χώρων πλατειών και άλλων προσφερόμενων χώρων για δημιουργία υπογείων θέσεων στάθμευσης.

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα επιβαρύνεται, επίσης, από τον ανεφοδιασμό καταστημάτων κεντρικών αξόνων και από την κυκλοφορία απορριμματοφόρων σε ώρες αιχμής. Σήμερα στην Ελλάδα απουσιάζουν τα προγράμματα συνεπιβατισμού (π.χ. στα πλαίσια των Δήμων) πρακτική η οποία εφαρμόζεται σε πολλές πόλεις στο εξωτερικό και συμβάλλει στη μείωση του κυκλοφοριακού προβλήματος.

Η κυκλοφορία παλιών οχημάτων τα οποία παρουσιάζουν βλάβες, άρα περιορίζουν λωρίδες κυκλοφορίας, επιτείνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης, γι’ αυτό θα πρέπει να δοθούν κίνητρα για να αντικατασταθούν. Τ

έλος, οι συμμετέχοντες στο συνέδριο αναφέρθηκαν στο ότι πρέπει να υπάρξει ενημέρωση από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ώστε οι πολίτες να ευαισθητοποιηθούν και να αποκτήσουν συμπεριφορές που θα βοηθήσουν την ασφαλή οδική μετακίνηση.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This