Στο στόχαστρο βρίσκεται για ακόμη μία φορά γνωστό beach bar στη Μύκονο, εξαιτίας καταγγελιών για εξωφρενικές τιμές και παραπλανητικές πρακτικές. Αρκετοί τουρίστες, μέσω της πλατφόρμας Tripadvisor, περιγράφουν εμπειρίες που, όπως λένε, αγγίζουν τα όρια της «εκμετάλλευσης», προειδοποιώντας άλλους ταξιδιώτες να αποφύγουν το κατάστημα.
Μια από τις πιο χαρακτηριστικές καταγγελίες έρχεται από έναν Βρετανό παραθεριστή, ο οποίος ισχυρίζεται ότι του ζητήθηκαν 100 ευρώ για ένα λίτρο μπύρας, ενώ στη συνέχεια το προσωπικό προσπάθησε να διαπραγματευτεί την τιμή. Το περιστατικό έχει προκαλέσει σάλο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ έρχεται να προστεθεί σε μια μακρά λίστα παραπόνων που έχουν καταγραφεί κατά καιρούς για το ίδιο κατάστημα.
Υπέρογκες χρεώσεις και αδιαφάνεια στις τιμές
Το συγκεκριμένο κατάστημα είναι γνωστό για την «υψηλού επιπέδου εμπειρία» που προσφέρει με θέα στη θάλασσα, ωστόσο, σύμφωνα με δεκάδες αρνητικές κριτικές, η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Οι χρήστες κάνουν λόγο για υπέρογκες χρεώσεις, παραπλανητικές προσφορές και έλλειψη διαφάνειας, τονίζοντας ότι ποτέ δεν τους παρουσιάστηκε κατάλογος με τις τιμές πριν την παραγγελία.
Ανάμεσα στις νέες καταγγελίες, ξεχωρίζει και εκείνη μιας τουρίστριας, η οποία υποστηρίζει ότι η παρέα της παρασύρθηκε από προσφορά για «δωρεάν ξαπλώστρες», αλλά τελικά πλήρωσε σχεδόν 400 ευρώ για μερικά ποτά – χωρίς ποτέ να δουν τιμές ή κατάλογο. Όπως αναφέρει, τους χρέωσαν περισσότερα ποτά απ’ όσα παρήγγειλαν, με τα αναψυκτικά να φτάνουν τα 35 ευρώ το ένα.
Οι τιμές-σοκ από αποδείξεις επισκεπτών
Η βρετανική Daily Mail δημοσίευσε φωτογραφίες αποδείξεων και τιμοκαταλόγων που αποκαλύπτουν τις εξής τιμές:
Chardonnay: €130
Aperol: €58
Pimm’s: €58
Prosecco: €136 για δύο ποτήρια
Οι τιμές αυτές έχουν προκαλέσει κατακραυγή, με το Tripadvisor να προχωρά στην προσθήκη ειδικής προειδοποίησης στη σελίδα του καταστήματος, καλώντας τους χρήστες να κάνουν περαιτέρω έρευνα πριν το επισκεφθούν.
Ο ιδιοκτήτης μιλά για «στοχευμένη δυσφήμηση»
Απαντώντας στις καταγγελίες, ο ιδιοκτήτης, υποστηρίζει ότι το κατάστημα έχει στοχοποιηθεί άδικα. Κάνει λόγο για «στοχευμένη δυσφήμηση από ψευτο-influencers που ήθελαν να φάνε δωρεάν», αμφισβητώντας τη βασιμότητα των παραπόνων.
Δεν είναι η πρώτη φορά που το εν λόγω κατάστημα απασχολεί τη δημοσιότητα για τον ίδιο λόγο. Το 2022, η MailOnline είχε πραγματοποιήσει ρεπορτάζ με «incognito» επίσκεψη στο μαγαζί, ενώ το 2020, η υπόθεση με Αμερικανούς τουρίστες που χρεώθηκαν 600 ευρώ για δύο ποτά και καβουροπόδαρα, προκάλεσε την παρέμβαση των αρχών.
Τότε, κατόπιν εντολής του τότε Υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, διενεργήθηκε διοικητικός έλεγχος, ο οποίος κατέληξε σε πρόστιμο 31.000 ευρώ από τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Η υπόθεση των υπέρογκων χρεώσεων στη Μύκονο αναδεικνύει ένα πάγιο πρόβλημα που απειλεί την εικόνα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Παρά τις προειδοποιήσεις και τις παρεμβάσεις των Αρχών, η επανάληψη παρόμοιων περιστατικών γεννά ερωτήματα για την αποτελεσματικότητα των ελέγχων, καθώς και για την προστασία των επισκεπτών από φαινόμενα αισχροκέρδειας σε κοσμοπολίτικους προορισμούς όπως η Μύκονος.