Τεράστια ταλαιπωρία υπέστησαν για ακόμη μια φορά οι πολίτες της Θεσσαλονίκης που το πρωί της Τετάρτης θέλησαν να πάρουν το μετρό για να πάνε στις δουλειές τους και γενικά στις υποχρεώσεις τους.
Αργά το μεσημέρι της Τετάρτης και έπειτα από περίπου οκτώ ώρες το τεχνικό πρόβλημα που είχε ξεκινήσει από τις 6 το πρωί στην γραμμή 1 αποκαταστάθηκε!
Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του μετρό Θεσσαλονίκης:
«Τα δρομολόγια διεξάγονται κανονικά σε όλο το μήκος της Γραμμής 1».
Οι επιβάτες που από νωρίς το πρωί έφταναν στους σταθμούς ενημερώνονταν από το προσωπικό ή μέσω ηχητικών μηνυμάτων για το ζήτημα στο μετρό και για άλλους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαν να μετακινηθούν όπως μέσω λεωφορείων του ΟΑΣΘ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ελληνικό Μετρό ΑΕ η διακοπή της λειτουργίας οφείλεται σε μη προβλεπόμενη ένδειξη στο σύστημα αυτόματης επιτήρησης συρμών.
«Σήμερα Τετάρτη 25/06/2025, στις 05:05 π.μ. κατά τη διαδικασία της δοκιμαστικής λειτουργίας που προηγείται καθημερινά της έναρξης της εμπορικής λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, παρουσιάστηκε μη προβλεπόμενη ένδειξη στο σύστημα αυτόματης επιτήρησης συρμών». Προκειμένου να διερευνηθεί το γεγονός αυτό και να αποκλειστεί η πιθανότητα οποιουδήποτε σφάλματος, ανεστάλη η εμπορική λειτουργία της γραμμής μέχρι να αποκατασταθεί η προβλεπόμενη λειτουργία του συστήματος. Η εμπορική λειτουργία του μετρό αποκαταστάθηκε στις 13:40 και τα δρομολόγια διεξάγονται κανονικά.Η Ελληνικό Μετρό Α.Ε ευχαριστεί για την κατανόηση και ζητά συγγνώμη από το επιβατικό κοινό για την αναπόφευκτη ταλαιπωρία» αναφέρεται στην ανακοίνωση.
(κεντρική φωτογραφία αρχείου)