Καμία πρόσβαση στην Γραμμή Άμεσης Βοήθειας, το γνωστό 166, δεν είχαν τα ξημερώματα της Τετάρτης οι κάτοικοι μιας πολύ μεγάλης γεωγραφικής έκταση που εξυπηρετούνται από το ΕΚΑΒ Πάτρας.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Πελοπόννησος», ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ) αποφάσισε να κάνει τα ξημερώματα εργασίες συντήρησης στο δίκτυο χωρίς όμως να υπάρχει κάποια προειδοποίηση.
Έτσι οι πολίτες σε Αχαΐα, Αιτωλοακαρνανία, Ηλεία, Κορινθία, Κεφαλληνία και Ζάκυνθο δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν με τον σωτήριο αριθμό 166 για περίπου τέσσερις ώρες από τη 1.10 έως τις 3.45 τα ξημερώματα της Τετάρτης!
«Είχα τον σύζυγό μου ο οποίος έχει πρόβλημα καρδιάς και αισθάνθηκε τα ξημερώματα αδιαθεσία. Αμέσως κινητοποιήθηκα και κάλεσα το ΕΚΑΒ, το οποίο όμως ήταν νεκρό. Επέμενα να το καλώ, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Ετσι κάλεσα τον γιο και τον πήγαμε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο με το αυτοκίνητό του. Αντιλαμβάνεστε την αγωνία μου μέχρι να φτάσουμε. Εχει συμβεί πολλές φορές και τα παιδιά του ΕΚΑΒ φτάνουν αμέσως. Χθες πραγματικά φοβήθηκα πάρα πολύ για το εάν ο σύζυγός μου θα έφτανε ζωντανός στο νοσοκομείο» περιέγραψε στην πηγή γυναίκ που διαμένει στην περιοχή της Γερμανού.
Άλλα άτομα που ήθελαν βοήθεια μεταφέρθηκαν στο εφημερεύον νοσοκομείο με ιδιωτικά μέσα ή με ταξί! Ευτυχώς τις ώρες που το κέντρο επιχειρήσεων του ΕΚΑΒ ήταν ανενεργό δεν σημειώθηκε κάποιο σοβαρό περιστατικό που να είχε μοιραίες συνέπειες για κάποιο άτομο.
Οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ που εφημέρευαν και διαπίστωσαν το πρόβλημα που είχε προκύψει ενημέρωσαν άμεσα όλες τις αρμόδιες Αρχές.
Η πηγή επικοινώνησε με τη διεύθυνση του ΕΚΑΒ, η οποία επιβεβαίωσε το γεγονός, τονίζοντας ότι δεν είχε γίνει σχετική ενημέρωση από τον ΟΤΕ με αποτέλεσμα να μην είχαν ληφθεί τα απαιτούμενα μέτρα και χιλιάδες πολίτες να έμειναν ακάλυπτοι.
Τα μέτρα που λαμβάνονται σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η ενημέρωση της Αστυνομίας (100) και της Πυροσβεστικής (112) ώστε να μπορούν να λαμβάνουν τηλεφωνήματα και να ενημερώνουν, με τη σειρά τους, το ΕΚΑΒ.
(κεντρική φωτογραφία αρχείου)