ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑ«Βουτιά» θανάτου για 65χρονο: Έπεσε από τον 2ο όροφο του Νοσοκομείο Κορίνθου

«Βουτιά» θανάτου για 65χρονο: Έπεσε από τον 2ο όροφο του Νοσοκομείο Κορίνθου

Ένας άνδρας 65 ετών που νοσηλευόταν στον 2ο όροφο του Νοσοκομείο Κορίνθου, άνοιξε το παράθυρο και έπεσε στο κενό.

Ο άτυχος άνδρας που βρέθηκε σε κρίσιμη κατάσταση, άφησε την τελευταία του πνοή πριν λίγη ώρα παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών να τον σώσουν.

Οι λόγοι που τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση είναι μέχρι στιγμής άγνωστοι.

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης