Η εικόνα είναι γνώριμη σε κάθε πολίτη και σε κάθε τουρίστα που φτάνει στη χώρα μας: ταξί γερασμένα, μετρημένα σε εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, να κυκλοφορούν σαν κινούμενοι κίνδυνοι. Πολλά από αυτά έχουν ξεπεράσει τις 600.000 χλμ., ενώ δεν είναι λίγα όσα έχουν γράψει πάνω από 1,5 εκατομμύριο χιλιόμετρα, με κινητήρες που αλλάχτηκαν ξανά και ξανά. Ποιος ενδιαφέρεται για την ασφάλεια των επιβατών;
Τι εικόνα δείχνει η χώρα στους τουρίστες;
Ο επισκέπτης που μπαίνει σε ένα τέτοιο όχημα βλέπει κακοσυντηρημένα εσωτερικά, τριζάτους σκελετούς, ακαθαρσία. Μια εικόνα που ακυρώνει την προσπάθεια προβολής της Ελλάδας ως σύγχρονου τουριστικού προορισμού.
Και σαν να μην έφτανε η παλαιότητα, υπάρχουν και οι ανήθικοι οδηγοί: ταξίμετρα «πειραγμένα», παρακάμψεις για να φουσκώσουν τον λογαριασμό, τσαμπουκάς και θράσος σε όποιον επιβάτη δεν δέχεται τη λαμογιά. Μια μειοψηφία, βέβαια, αλλά αρκετή για να ρίξει σκιές σε ολόκληρο τον κλάδο.
Ευτυχώς, υπάρχουν και οι φωτεινές εξαιρέσεις.
Οδηγοί καλοντυμένοι, ευγενικοί, με καινούρια, γυαλισμένα ταξί, καθαρά και αρωματισμένα, που σέβονται τον επιβάτη και την εικόνα της χώρας. Αυτοί δείχνουν ότι υπάρχει άλλος δρόμος, ότι ο επαγγελματισμός και η ποιότητα δεν είναι πολυτέλεια αλλά υποχρέωση. Ας πάρουν λοιπόν παράδειγμα οι υπόλοιποι από αυτούς. Γιατί οι πολίτες και οι τουρίστες δεν αξίζουν ούτε σαράβαλα, ούτε κομπίνες∙ αξίζουν αξιοπρέπεια, ασφάλεια και σεβασμό.
Δείτε επίσης:
- Κως: Κλείνουν το λιμάνι στο Μαστιχάρι ως ένδειξη διαμαρτυρίας
- Άγρια επίθεση σε εργαζόμενο καθαριότητας του Δήμου Λαμίας
- Λαμία: Ανήλικοι «ποντικοί» με κλεμμένα ποδήλατα και… ταξί για διαφυγή