Η Αττική παραμένει χωρίς ταξί έως τις 6 το απόγευμα της Δευτέρας 22 Σεπτεμβρίου, λόγω 18ωρης απεργίας που προκήρυξε το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ).
Η κινητοποίηση ξεκίνησε τα μεσάνυχτα της Κυριακής και αποσκοπεί στη διευκόλυνση της συμμετοχής των μελών του ΣΑΤΑ στην έκτακτη γενική συνέλευση που βρίσκεται σε εξέλιξη από τις 10 το πρωί στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.
Αιτήματα και αντιδράσεις του ΣΑΤΑ
Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος, δήλωσε στην ΕΡΤ ότι ο κλάδος βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή και ότι η απεργία αποτελεί απάντηση στην υποβάθμιση του ρόλου του Συνδικάτου και στην ανεξέλεγκτη είσοδο μεγάλων ιδιωτικών συμφερόντων στο μεταφορικό έργο.

(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)
Ο ΣΑΤΑ έχει προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας ζητώντας την ακύρωση της πρόσφατης Κοινής Υπουργικής Απόφασης που επιτρέπει την παροχή αστικής μεταφοράς και με ΙΧ με οδηγό, θεωρώντας ότι παραβιάζει τις συνταγματικές διατάξεις και την υφιστάμενη νομοθεσία που αναγνωρίζει το δικαίωμα αυτό αποκλειστικά στα ταξί.
Επόμενα βήματα
Η έκβαση της γενικής συνέλευσης του ΣΑΤΑ αναμένεται να καθορίσει τις επόμενες κινήσεις του κλάδου. Εάν δεν υπάρξει ικανοποίηση των αιτημάτων του, είναι πιθανό να ακολουθήσουν περαιτέρω κινητοποιήσεις, εντείνοντας την πίεση στις αρμόδιες αρχές για την αναθεώρηση των πολιτικών που αφορούν τον κλάδο των ταξί.
Η σημερινή απεργία αναδεικνύει τις έντονες αντιφάσεις και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τομέας των αστικών μεταφορών στην Αττική, με τον ΣΑΤΑ να επισημαίνει την ανάγκη για προστασία του επαγγελματικού χαρακτήρα του ταξί και την αποφυγή της πλήρους ιδιωτικοποίησης του μεταφορικού έργου.
Η κατάσταση αυτή αναμένεται να έχει μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στον τρόπο με τον οποίο οι πολίτες αντιλαμβάνονται και χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μεταφοράς στην περιοχή, με πιθανές αλλαγές στις προτιμήσεις τους και στις πολιτικές των αρμόδιων φορέων.
Δείτε επίσης:
Τραβούν χειρόφρενο τα ταξί – Από τα μεσάνυχτα και για 18 ώρες