Η χώρα, την ώρα που σχεδιάζει νέους αυτοκινητοδρόμους, την στιγμή που βρίσκεται σε εξέλιξη ένα εκτεταμένο πρόγραμμα υποδομών – από επεκτάσεις μετρό έως βελτιώσεις οδικών αξόνων – δεν υπάρχουν εργάτες ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, από το βήμα του συνεδρίου Newsauto Talks.
«Τα εργοτάξια χρειάζονται ανθρώπους»
Η χώρα έχει σχεδιάσει και εν μέρει υλοποιεί πολλαπλά έργα υποδομών ταυτόχρονα, ωστόσο η έλλειψη του κατάλληλου εργατικού δυναμικού απειλεί να επιβραδύνει ή να καθυστερήσει την υλοποίηση των έργων. Σύμφωνα με το newsauto.gr, ο υπουργός ανέφερε συγκεκριμένα «ότι τα εργοτάξια χρειάζονται ανθρώπους, και προς το παρόν δεν καλύπτεται η ζήτηση, η διαμόρφωση δύο εισόδων για την Αθηνών-Λαμίας από την Αττική Οδός, κόμβοι σε Σκαραμαγκά, Σχιστό και Ναυπηγεία, η απομάκρυνση βαρέων οχημάτων από τον Κηφισό και έργα στο μετρό της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης».
«Η χώρα αναζητά εργάτες σε άλλες χώρες»
Σε αυτό το πλαίσιο, η κυβέρνηση αναζητά πλέον εργατικό δυναμικό και από το εξωτερικό, προκειμένου να καλύψει τα κενά που δεν καλύπτονται με εγχώριο προσωπικό. Σύμφωνα με πληροφορίες από τα μέσα – οι οποίες δεν έχουν αναλυθεί διεξοδικά ως προς αριθμούς και γεωγραφική κατανομή – η αναζήτηση επικεντρώνεται σε χώρες όπως η Αλβανία, η Βουλγαρία και η Ρουμανία, όπου το εργατικό δυναμικό θεωρείται ότι μπορεί να ανταποκριθεί σε ανάγκες κατασκευών και υποδομών.
«Συγκροτημένη στρατηγική»
«Το συμπέρασμα είναι ότι για να μπορέσουν να προχωρήσουν τα δημόσια έργα με τους ρυθμούς που έχουν σχεδιαστεί, θα απαιτηθεί συγκροτημένη στρατηγική όχι μόνο για εξεύρεση και πρόσληψη εργατικού δυναμικού από το εξωτερικό αλλά και για την ένταξή του με αξιοπρεπείς όρους, την εκπαίδευσή του, την τήρηση των εργασιακών δικαιωμάτων, την αποφυγή εκμετάλλευσης και την ομαλή ένταξη στην ελληνική αγορά εργασίας.
Η επόμενη φάση για την πολιτεία θα πρέπει να περιλαμβάνει: σαφή καταγραφή των αναγκών ανά ειδικότητα, επιτάχυνση των διαδικασιών μετακίνησης εργατικού δυναμικού από γειτονικές χώρες, συνεργασία με διεθνείς εταίρους για την εξασφάλιση ποιότητας και νομιμότητας στην απασχόληση, καθώς και ενίσχυση των διαδικασιών ελέγχου ώστε να περιοριστεί η αδήλωτη ή υποβαθμισμένη εργασία» σημείωσε ο Χρίστος Δήμας.
Δείτε επίσης:
- Αλεξανδρούπολη: Αγρότες «μπλόκαραν» τον πρωθυπουργό στο αεροδρόμιο
- Τέμπη: «Γίνονται λάθος οι εκταφές, υπάρχουν σκοπιμότητες» λέει ο Κοκοτσάκης





είναι ανίκανοι έως πολύ επικίνδυνοι οι κυβερνώντες, αφού δεν είναι άξιοι να δώσουν κίνητρα στους νέους, επαναλαμβάνω στους νέους, ώστε να παραμείνουν στα χωριά τους, στην Ελλάδα, και γενναία κίνητρα για τεκνοποίηση.
πχ.
γάμος 10000€
1ο παιδί 10000€
2ο παιδί. 15000€
3ο παιδί. 20000€
4ο και πάνω 300€/μήνα για κάθε τέκνο, μέχρι να γίνει τό μικρότερο 25ετων.
Προτεραιότητα και μεγαλύτερα κίνητρα στις παραμεθόριες και νησιωτικές περιοχές
Μόνο έτσι θα σωθεί η χώρα
Αυτή η ανάρτηση
Συνδυάζετε με τις παρακάτω ειδήσεις Γιατί ΟΛΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ τ ανδρείκελα όπως γέμισαν με Αιγύπτιους για το HELLINIKON κακιά τους ώρα και πακιστανούς με διακρατικές συμφωνίες….
Α) Οι ΕΙΔΙΚΟΙ του ΟΟΣΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ
….. Η στενότητα της αγοράς έχει αυξηθεί ραγδαία μετά το 2020, ενώ το ποσοστό μεταναστών στη χώρα (11%) υπολείπεται του μέσου όρου των χωρών του ΟΟΣΑ (15%). Οι περισσότεροι μετανάστες διαθέτουν χαμηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης από τους ντόπιους (26% έναντι 42%) και εργάζονται κυρίως σε χαμηλής ειδίκευσης επαγγέλματα, όπως η γεωργία, οι κατασκευές και οι υπηρεσίες. Ωστόσο, σχεδόν οι μισοί (45%) απασχολούνται σε θέσεις κάτω των προσόντων τους…….
Β) Deutschland über alles
Εφιάλτης: 1 εκατομμύριο ισλαμιστές από τη Συρία για την Ελλάδα
Άνθρακες τα «σκληρά» μέτρα Πλεύρη – Οι Γερμανοί μας στέλνουν «πακέτο» μετανάστες
Λακέδες ;
έχεις τα παράτυπα να κάθονται και να πληρώνονται
τι μισθούς, τι συνθήκες εργασίας και για πόσο χρονικό διάστημα χρειάζονται εργάτες και δεν βρίσκουν;