«Οδύσσεια» το ταξίδι με πλοίο! Το σχέδιο του υπουργείου, γόρδιος δεσμός για τον τουρισμό και Γολγοθάς για τους ταξιδιώτες

Must Read

Δεν έχουν τέλος τα προβλήματα που αντιμετωπίζει τόσο ο τουρισμός όσο και τα νησιά με την έξοδο της χώρας από την καραντίνα! Και αυτό διότι μπορεί η άφιξη τουριστών θα είναι φέτος το καλοκαίρι δραματικά μειωμένη, όμως το μεγάλο στοίχημα παραμένει ο εσωτερικός τουρισμός.

Και αυτός θα δεχθεί ένα ακόμα «χτύπημα» μια και το θέμα της θαλάσσιας μεταφοράς δείχνει να είναι ένας Γολγοθάς.

Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας με ένα σχέδιο 21 σελίδων που έστειλε στον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας και μετά από υποδείξεις της επιστημονικής επιτροπής καθορίζει τον τρόπο λειτουργίας των πλοίων.

Με αυτό το σχέδιο προβλέπεται ότι:

  • Ο επιτρεπόμενος αριθμός στα συμβατικά επιβατηγά πλοία τα οποία δεν διαθέτουν καμπίνες για τους επιβάτες είναι ίσος με 50% του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού που ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία τόσο για τους στεγασμένους όσο και στους εξωτερικούς χώρους.
  • Ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός στα συμβατικά επιβατηγά πλοία τα οποία διαθέτουν καμπίνες σε επιβάτες είναι ίσος με 55% του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού που ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία τόσο για τους στεγασμένους όσο και στους εξωτερικούς χώρους.
  • Στα καθίσματα αεροπορικού τύπου η κατανομή θέσεων θα είναι τέτοια ώστε να τηρείται η αρχή ένα κάθισμα κατειλημμένο ένα κάθισμα κενό προς όλες τα κατευθύνσεις και ειδική σήμανση για το πού επιτρέπεται να καθίσει επιβάτης και πού όχι, προκειμένου να τηρούνται αποστάσεις.
  • Στις καμπίνες θα τηρείται η αναλογία ένας επιβάτης ανά καμπίνα ή μέχρι 4 επιβάτες αν πρόκειται για οικογένεια σε μία κράτηση. Θα πρέπει η καμπίνα να αερίζεται με φυσικό τρόπο εάν είναι εφικτό ή διαφορετικά με τεχνητό τρόπο και να παραμένει άδεια με ανοιχτή την πόρτα μετά τον καθαρισμό και την απολύμανση για τουλάχιστον 3 ώρες πριν τη χρήση της από τους επόμενους επιβάτες.

Σύμφωνα με παράγοντες της ακτοπλοΐας αυτό θα είναι καταστροφικό ειδικά για τα νησιά της λεγόμενης άγονης γραμμής. Και αυτό διότι τους μήνες του καλοκαιριού η πληρότητα είναι πολύ πάνω από το 100%. Αν υπολογιστεί ότι θα πρέπει να ίδια πλοία να κινηθούν με τους μισούς επιβάτες και δεδομένης της αδυναμίας αεροπορικής πτήσης η μετακίνηση των παραθεριστών θα φαντάζει αδύνατη.

Τα πλοία δε, που καλύπτουν και άγονες γραμμές (είναι τα νησιά που φέτος θα υποδεχτούν τους περισσότερους παραθεριστές) τα λεγόμενα «γαλατάδικα» κάνουν ακόμα και 24 ώρες για να φτάσουν σε κάποιο νησί όπως η Κάσος, θα είναι αδύνατον να επιστρέψει και να αναχωρήσει ξανά σε τέτοιο χρόνο ώστε να εξυπηρετήσει και τους υπόλοιπους εκδρομείς.

Επίσης οι καθυστερήσεις στην επιβίβαση και την αποβίβαση θα είναι τεράστιες μια και σύμφωνα με το πρωτόκολλο θα πρέπει να τηρηθούν οι προβλεπόμενες υγειονομικές διαδικασίες (ειδικά για τους ταξιδιώτες που προέρχονται από το εξωτερικό), όπως θερμομέτρηση κατά την επιβίβαση όλων των επιβατών και συμπλήρωση  από όλους τους επιβάτες «εντύπου – ερωτηματολογίου δήλωσης υγείας» για την ανίχνευση επιβατών που έχουν εκτεθεί στον νέο κορωνοϊό.

 

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This