Η χώρα στον «πυρετό» του ρεζερβέ και της χρονοκράτησης! Τρέχουν οι προγραμματιστές για να κάνουν… βορειοευρωπαίους τους Έλληνες

Το άνοιγμα της εστίασης δεν θα είναι εύκολη υπόθεση… Ούτε για τους επιχειρηματίες, ούτε τους εργαζόμενους αλλά ούτε και για τους πελάτες!

Και αυτό γιατί η νέα πραγματικότητα είναι φτιαγμένη από… ουρές, λίστες αναμονής, πορτιέρηδες ακόμα φιλοδωρήματα «κάτω από το τραπέζι» από τους πελάτες ώστε να εξασφαλίσουν ένα τραπεζάκι, ή να παρακάμψουν την ουρά!

Και κάπως έτσι η Ευρώπη του βορρά μας… χτύπησε την πόρτα και μας έμαθε πως «ότι κοροϊδεύεις το λούζεσαι».

Και αυτό διότι στο εξωτερικό και δη στις χώρες του βορρά δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να εμφανιστείς στην πόρτα του οποιουδήποτε μαγαζιού χωρίς κράτηση, κάτι που για μας συνέβαινε σπάνια και μόνο στις μεγάλες λαϊκές πίστες!

Ήρθε λοιπόν η ώρα να «λουστούμε» τη διαδικασία της κράτησης ακόμα και αν πρόκειται να επισκεφτούμε το ταβερνάκι της γειτονιάς μας, την παραλιακή καντίνα ακόμα και το θερινό σινεμά!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μιλήσαμε με έναν από τους developers (προγραμματιστές) γνωστής εταιρείας στον χώρο της πληροφορικής που είχε δημιουργήσει μαζί με δύο ακόμα συναδέλφους του την πρώτη πλατφόρμα κράτησης για smart phones στην Ελλάδα πριν από αρκετά χρόνια.

«Όταν φτιάξαμε την πρώτη εφαρμογή κράτησης για κινητά κάποιοι φίλοι μας κορόιδευαν αν και είχαν βρει την ιδέα πολύ ενδιαφέρουσα. Και αυτό που ακούσαμε από τους περισσότερους ήταν το «στην Ελλάδα ζούμε… κράτηση κάνεις μόνο για ξαπλώστρα στην Ψαρού και για πρώτο τραπέζι-πίστα στα μπουζούκια».

Και δεν είχαν άδικο όμως την φτιάξαμε περισσότερο, για κάποια διάσημα μαγαζιά, που ήταν αρκετά δύσκολο να βρεις τραπέζι» μας είπε και συνέχισε:

«Τώρα τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά… Το παιχνίδι είναι καινούργιο! Από την άλλη εβδομάδα που θα ανοίξουν τα μαγαζιά με τα νέα μέτρα θα γίνεται πανικός. Γιατί είναι καλοκαίρι, γιατί τα μαγαζιά θα μπορούν να εξυπηρετήσουν το 1/3 από τους καθήμενους (ας μην συζητήσουμε για τα ορθάδικα) και γιατί αντί να έχει συνωστισμό στα μαγαζιά θα έχει συνωστισμό στα πεζούλια απ’ έξω…».

Όταν του είπαμε ότι «αφού υπάρχει ήδη η εφαρμογή, η δουλειά σας είναι πολύ εύκολη» γέλασε:

«Κάνεις τεράστιο λάθος… Όπως σου είπα το παιχνίδι είναι ολοκαίνουργιο γιατί πλέον δεν απευθυνόμαστε στους πιτσιρικάδες και τους γκατζετάκηδες. Απευθυνόμαστε και σε μεγάλους ανθρώπους που η σχέση τους με την τεχνολογία τώρα… γεννιέται! Πρέπει λοιπόν να φτιάξουμε εφαρμογές πολύ φιλικές και εύκολες ακόμα και για τους πρωτάρηδες…»

Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι μία άλλη παράμετρος που τους έχει ήδη ζητηθεί από πελάτες επιχειρηματίες της εστίασης. Και αυτό ήταν η «χρονοκράτηση»!

Μας εξήγησε λοιπόν τι τους ζήτησαν αρκετοί πελάτες:

«Αυτό που μας έχει ζορίσει λίγο είναι η… χρονοκράτηση! Δηλαδή κάποιοι πελάτες ζήτησαν η κράτηση να γίνεται για συγκεκριμένη χρονική διάρκεια, να έχει έξτρα χρέωση (πέρα από την κατανάλωση που θα κάνει) αν κάποιος θέλει να να παραμείνει στο μαγαζί για περισσότερη ώρα και φυσικά ακυρωτικά σε περίπτωση που δεν εμφανιστεί σε συγκεκριμένο χρόνο μετά την ώρα της κράτησης.

Και σε αυτό μπαίνει θέμα εγγύησης με κάρτα, προσωπικά δεδομένα και έξτρα χρεώσεις από αυτούς που θα διαχειρίζονται οικονομικά και λειτουργικά το λογισμικό (που θα επιβαρύνει τους μαγαζάτορες) κάτι που καταλαβαίνεις ότι κάνει τη δουλειά μας πολύ δύσκολη…

Βλέπεις στην Ελλάδα τα μαθαίνουμε όλα σε «fast forward»! Κράτηση, χρονοκράτηση, πλαστικό χρήμα, ακυρωτικά, αυτά είναι πρωτόγνωρα για μας, πόσο μάλλον για ανθρώπους που δεν είναι εξοικειωμένοι με αυτές τις διαδικασίες… Θα δούμε αν θα τα καταφέρουμε τελικά».

Το βέβαιο είναι ότι και η καθημερινότητα στη διασκέδαση των Ελλήνων αλλάζει… Το εγγύς μέλλον θα δείξει αν θα μπορέσουμε να το καταλάβουμε και να ζήσουμε με αυτό!

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Επανέρχονται οι ταξιτζήδες – Το υπουργείο κλείνει την πόρτα

Νέο ραντεβού την επόμενη εβδομάδα δίνουν οι ταξιτζήδες  σε συνεννόηση με τους ιδιοκτήτες φορτηγών και τους παραγωγούς – εμπόρους λαϊκών...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Το μήνυμα στον εξώστη

Εκείνο που δεν λέγεται από κανέναν είναι ότι οι Σωκράτης Φάμελλος και Αλέξης Χαρίτσης όχι μόνο υποχρεώθηκαν να ανέβουν στον...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Μπρος πίσω από Σαμαρά

Δεύτερες σκέψεις κάνει ξανά ο Αντώνης Σαμαράς ο οποίος «κατέβασε ταχύτητα» περιορίζοντας τις δημόσιες εμφανίσεις και παρεμβάσεις του. Συνομιλητές του...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο Τσίπρας βρήκε την Ιθάκη, o Οδυσσέας τον Ανδρουλάκη!

Απανωτά σοκ στο…ΠΑΣΟΚ προκάλεσε η δήλωση του Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου σχετικά με την ηγεσία του κόμματος. Σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Λαμπρόπουλος για εμβολισμό τρακτέρ από λεωφορείο των ΜΑΤ: Δεν υπήρξε εντολή για βία

Οξεία αντιπαράθεση για την αστυνομική βία κατά των αγροτών είχαν την Ολομέλεια της Βουλής η Ζωή Κωνσταντοπούλου και ο Γιάννης...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Συμφωνείτε με το κλείσιμο των Εθνικών Οδών από τους αγρότες;

Δυναμικά ξεκίνησαν οι κινητοποιήσεις των αγροτών, οι οποίες φέτος γίνονται υπό την σκιά του σκανδάλου ΟΠΕΚΕΠΕ αλλά και των μειωμένων...
ΕΛΛΑΔΑ

Λίνδος: Το TikTok «πρόδωσε» 31χρονο Αλβανό που αναζητούνταν για άγριο ξυλοδαρμό

Η υπόθεση του άγριου ξυλοδαρμού στη Λίνδο τον Ιούλιο του 2025 αποκτά νέα διάσταση, καθώς οι αρχές προχώρησαν στη σύλληψη...
ΕΛΛΑΔΑ

Κακοκαιρία Byron: Μνήμες 2017 στη Μάνδρα – Καταστροφές σε Ελευσίνα, Νέα Πέραμο, Μέγαρα

Η Δυτική Αττική ζει μερικές από τις πιο δύσκολες στιγμές της με την κακοκαιρία Byron να προκαλεί σοβαρές πλημμύρες και...
ΕΛΛΑΔΑ

ΕΥΔΑΠ: Πόσο ενίσχυσαν τα αποθέματα νερού οι καταρρακτώδεις βροχοπτώσεις

Οι πρόσφατες καταρρακτώδεις βροχοπτώσεις τόσο από την κακοκαιρία Byron όσο και την κακοκαιρία Adel ενίσχυσαν με περίπου 15 εκατομμύρια κυβικά...

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης