Η χώρα στον «πυρετό» του ρεζερβέ και της χρονοκράτησης! Τρέχουν οι προγραμματιστές για να κάνουν… βορειοευρωπαίους τους Έλληνες

Το άνοιγμα της εστίασης δεν θα είναι εύκολη υπόθεση… Ούτε για τους επιχειρηματίες, ούτε τους εργαζόμενους αλλά ούτε και για τους πελάτες!

Και αυτό γιατί η νέα πραγματικότητα είναι φτιαγμένη από… ουρές, λίστες αναμονής, πορτιέρηδες ακόμα φιλοδωρήματα «κάτω από το τραπέζι» από τους πελάτες ώστε να εξασφαλίσουν ένα τραπεζάκι, ή να παρακάμψουν την ουρά!

Και κάπως έτσι η Ευρώπη του βορρά μας… χτύπησε την πόρτα και μας έμαθε πως «ότι κοροϊδεύεις το λούζεσαι».

Και αυτό διότι στο εξωτερικό και δη στις χώρες του βορρά δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να εμφανιστείς στην πόρτα του οποιουδήποτε μαγαζιού χωρίς κράτηση, κάτι που για μας συνέβαινε σπάνια και μόνο στις μεγάλες λαϊκές πίστες!

Ήρθε λοιπόν η ώρα να «λουστούμε» τη διαδικασία της κράτησης ακόμα και αν πρόκειται να επισκεφτούμε το ταβερνάκι της γειτονιάς μας, την παραλιακή καντίνα ακόμα και το θερινό σινεμά!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μιλήσαμε με έναν από τους developers (προγραμματιστές) γνωστής εταιρείας στον χώρο της πληροφορικής που είχε δημιουργήσει μαζί με δύο ακόμα συναδέλφους του την πρώτη πλατφόρμα κράτησης για smart phones στην Ελλάδα πριν από αρκετά χρόνια.

«Όταν φτιάξαμε την πρώτη εφαρμογή κράτησης για κινητά κάποιοι φίλοι μας κορόιδευαν αν και είχαν βρει την ιδέα πολύ ενδιαφέρουσα. Και αυτό που ακούσαμε από τους περισσότερους ήταν το «στην Ελλάδα ζούμε… κράτηση κάνεις μόνο για ξαπλώστρα στην Ψαρού και για πρώτο τραπέζι-πίστα στα μπουζούκια».

Και δεν είχαν άδικο όμως την φτιάξαμε περισσότερο, για κάποια διάσημα μαγαζιά, που ήταν αρκετά δύσκολο να βρεις τραπέζι» μας είπε και συνέχισε:

«Τώρα τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά… Το παιχνίδι είναι καινούργιο! Από την άλλη εβδομάδα που θα ανοίξουν τα μαγαζιά με τα νέα μέτρα θα γίνεται πανικός. Γιατί είναι καλοκαίρι, γιατί τα μαγαζιά θα μπορούν να εξυπηρετήσουν το 1/3 από τους καθήμενους (ας μην συζητήσουμε για τα ορθάδικα) και γιατί αντί να έχει συνωστισμό στα μαγαζιά θα έχει συνωστισμό στα πεζούλια απ’ έξω…».

Όταν του είπαμε ότι «αφού υπάρχει ήδη η εφαρμογή, η δουλειά σας είναι πολύ εύκολη» γέλασε:

«Κάνεις τεράστιο λάθος… Όπως σου είπα το παιχνίδι είναι ολοκαίνουργιο γιατί πλέον δεν απευθυνόμαστε στους πιτσιρικάδες και τους γκατζετάκηδες. Απευθυνόμαστε και σε μεγάλους ανθρώπους που η σχέση τους με την τεχνολογία τώρα… γεννιέται! Πρέπει λοιπόν να φτιάξουμε εφαρμογές πολύ φιλικές και εύκολες ακόμα και για τους πρωτάρηδες…»

Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι μία άλλη παράμετρος που τους έχει ήδη ζητηθεί από πελάτες επιχειρηματίες της εστίασης. Και αυτό ήταν η «χρονοκράτηση»!

Μας εξήγησε λοιπόν τι τους ζήτησαν αρκετοί πελάτες:

«Αυτό που μας έχει ζορίσει λίγο είναι η… χρονοκράτηση! Δηλαδή κάποιοι πελάτες ζήτησαν η κράτηση να γίνεται για συγκεκριμένη χρονική διάρκεια, να έχει έξτρα χρέωση (πέρα από την κατανάλωση που θα κάνει) αν κάποιος θέλει να να παραμείνει στο μαγαζί για περισσότερη ώρα και φυσικά ακυρωτικά σε περίπτωση που δεν εμφανιστεί σε συγκεκριμένο χρόνο μετά την ώρα της κράτησης.

Και σε αυτό μπαίνει θέμα εγγύησης με κάρτα, προσωπικά δεδομένα και έξτρα χρεώσεις από αυτούς που θα διαχειρίζονται οικονομικά και λειτουργικά το λογισμικό (που θα επιβαρύνει τους μαγαζάτορες) κάτι που καταλαβαίνεις ότι κάνει τη δουλειά μας πολύ δύσκολη…

Βλέπεις στην Ελλάδα τα μαθαίνουμε όλα σε «fast forward»! Κράτηση, χρονοκράτηση, πλαστικό χρήμα, ακυρωτικά, αυτά είναι πρωτόγνωρα για μας, πόσο μάλλον για ανθρώπους που δεν είναι εξοικειωμένοι με αυτές τις διαδικασίες… Θα δούμε αν θα τα καταφέρουμε τελικά».

Το βέβαιο είναι ότι και η καθημερινότητα στη διασκέδαση των Ελλήνων αλλάζει… Το εγγύς μέλλον θα δείξει αν θα μπορέσουμε να το καταλάβουμε και να ζήσουμε με αυτό!

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Τον περιμέναν στη σύσκεψη αλλά δεν ήλθε…

Ένα προς ένα συμπληρώνονται τα κομμάτια του μυστηριώδους παζλ που αφορά στην απραξία του ΠΑΣΟΚ για τα μπλόκα και την...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

«Μπαμ και κάτω» ο Βορίδης!

Την τακτική του αιφνιδιασμού ακολουθεί το τελευταίο διάστημα ο Μάκης Βορίδης διαπιστώνοντας, για μία ακόμη φορά, ότι η συμμετοχή του...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Στεναχώρια Χατζηδάκη…

Περίσσεψαν τα χαμόγελα και οι ευχές για την εκλογή του Κυριάκου Πιερρακάκη στην προεδρία του Eurogroup. Υπάρχουν ωστόσο και κάποιοι...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ: Σε κατάσταση πανικού ο πρωθυπουργός από τις κινητοποιήσεις των αγροτών

Νέα πυρά κατά της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη εξαπέλυσε σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ, υποστηρίζοντας πως το γεγονός πως οι...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Αγρότες: Παράπονα στον Μητσοτάκη για τον Μυλωνάκη

Τα παράπονά τους για τον Γιώργο Μυλωνάκη εξέφρασαν αγρότες προς τον πρωθυπουργό. Πιο συγκεκριμένα, οι αγροτοσυνδικαλιστές από την Λάρισα και...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Να συνεχίσει η Ελλάδα να στηρίζει την Ουκρανία;

Με δεδομένο ότι ορισμένες χώρες της Ε.Ε. μειώνουν ή επανεξετάζουν τη στρατιωτική βοήθεια προς την Ουκρανία, ποια στάση θεωρείτε ότι...
ΕΛΛΑΔΑ

ΑΔΕΔΥ: 24ωρη απεργία την Τρίτη – Τι θα γίνει με τα Μέσα Μεταφοράς

«Λουκέτο» θα μπει στους δήμους την επόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου καθώς η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΟΕ-ΟΤΑ...
ΕΛΛΑΔΑ

Οι αγρότες «ελευθέρωσαν» το λιμάνι της Θεσσαλονίκης – «Δεν θα κάνουμε πίσω»

Οι αγρότες πέρασαν το μήνυμά τους με τον συμβολικό τρίωρο σημερινό αποκλεισμό του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με περισσότερα από 100...
ΕΛΛΑΔΑ

Βόλος: Αντιδράσεις για το πόνι στην φάτνη – Η απάντηση Μπέου

Έντονες αντιδράσεις προκάλεσε η κίνηση του Δήμου Βόλου να τοποθετήσει ένα πόνι στη φάτνη του Μητροπολιτικού Ναού, καθώς όπως αναφέρει...

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης