«ReputationERA»: Ένα πρωτοποριακό ερευνητικό εργαλείο για τη μέτρηση της εταιρικής φήμης από την Focus Bari

Must Read

Δεδομένου ότι η φήμη αποτελεί το θεμέλιο της επιχειρηματικής επιτυχίας, ιδίως σε μια εποχή όπου η αντίληψη καθορίζει την πραγματικότητα, η Focus Bari παρουσιάζει στην Ελλάδα το ReputationERA, ένα καινοτόμο ερευνητικό εργαλείο που προσφέρει μία ολιστική, 360° προσέγγιση στη μέτρηση και διαχείριση της εταιρικής φήμης.

Στο σημερινό, υπερ-συνδεδεμένο και συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, οι εταιρείες έρχονται αντιμέτωπες με προκλήσεις όπως: η οικονομική αστάθεια, οι ελλείψεις προσωπικού και οι αυξημένες απαιτήσεις για διαφάνεια και εμπιστοσύνη. Οι stakeholders μίας επιχείρησης -πελάτες, εργαζόμενοι, επενδυτές και συνεργάτες- είναι αυτοί που διαμορφώνουν τη φήμη κάθε επιχείρησης. Οι αντιλήψεις τους, η υποστήριξή τους και η εμπιστοσύνη τους καθορίζουν την αξία και την ανθεκτικότητα κάθε οργανισμού.

Γιατί να μετρήσετε τη φήμη σας;

Η φήμη επηρεάζει κάθε πτυχή της επιχείρησης: από την εμπιστοσύνη των πελατών και τις σχέσεις με τους επενδυτές, μέχρι τη συμμετοχή και κινητοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και τη διαχείριση κρίσεων. Με το ReputationERA, οι επιχειρήσεις έχουν πλέον τη δυνατότητα να μετατρέψουν τη φήμη τους σε μετρήσιμο και διαχειρίσιμο στρατηγικό πλεονέκτημα.

Τι είναι το ReputationERA;

Το ερευνητικό μοντέλο ReputationERA, το οποίο αναπτύχθηκε από τη Reputation Research & Consultancy, βασίζεται σε δεκαετίες εμπειρίας σε ποικίλους κλάδους και λειτουργεί ως ένα συν-ερευνητικό, εξατομικευμένο, ερευνητικό μοντέλο με μετρήσιμα και στρατηγικά αξιοποιήσιμα αποτελέσματα. Έχει ήδη υλοποιηθεί σε περισσότερα από 500 έργα και 200 εταιρείες, ενώ έχει τιμηθεί με 10 βραβεία Owl από τον Σύνδεσμο Ερευνητικών Εταιρειών Τουρκίας. Επιπλέον, έχει παρουσιαστεί στο ετήσιο συνέδριο της ESOMAR και ήταν υποψήφιο για το Best Paper Award — αποδεικνύοντας τη δυναμική και τη στρατηγική αξία του.

Πώς λειτουργεί;

Το ReputationERA εφαρμόζεται μέσα από τρία βασικά στάδια:

  1. Διαμόρφωση Οράματος & Στρατηγικής: Ο καθορισμός της παρούσας κατάστασης και του επιθυμητού αποτελέσματος
  2. Ανάλυση Stakeholders: Κατανόηση αντιλήψεων και επιπέδου εμπιστοσύνης από όλες τις ομάδες stakeholders
  3. Reputation Roadmap: Στρατηγικός σχεδιασμός και συνεχής παρακολούθηση μέσω ενός και μόνο δείκτη ανά ομάδα ενδιαφερομένων

Το αποτέλεσμα: Σαφής εικόνα για τη συνολική αντίληψη όλων των stakeholders, διαμόρφωση προτεραιοτήτων, μέτρηση του επίπεδου επιτυχίας στις σχέσεις, μαζί με δείκτες απόδοσης που μπορεί η επιχείρηση να παρακολουθεί σε βάθος χρόνου.

Η Focus Bari φέρνει τώρα αυτό το βραβευμένο ερευνητικό εργαλείο στην Ελλάδα, προσφέροντας στις επιχειρήσεις ένα ουσιαστικό μοντέλο ανάλυσης για να χτίσουν εμπιστοσύνη, να ενισχύσουν την απόδοσή τους και να εξασφαλίσουν τη μακροχρόνια επιτυχία τους.

Το ReputationERA παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση, με χαιρετισμό από τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κο Δημήτρη Παπαστεργίου, ο οποίος δήλωσε: «Με τις πρόσφατες κινήσεις του Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης που αφορούν στο νέο νομοσχέδιο για τη Διακυβέρνηση Δεδομένων στη Βουλή, αλλά και την εκκίνηση της πρωτοβουλίας για τον Ελληνικό Υπερ-υπολογιστή και τη μετάβαση της χώρας στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, είναι ξεκάθαρο ότι τα δεδομένα στη ζωή μας έχουν αλλάξει. Τα δεδομένα στις επιχειρήσεις μας έχουν αλλάξει… Σε μία κοινωνία η όποια ασχολείται όλο και περισσότερο με την πληροφορία και με δεδομένο ότι η πληροφορία πλέον δεν ελέγχεται, είναι πάρα πολύ σημαντικό να βρούμε νέες τεχνικές για να μπορέσουμε να μετατρέψουμε την πληροφορία αυτή σε κάτι χρηστικό-σε ένα εργαλείο το όποιο θα βοηθήσει τη δουλειά μας και στο πως θέλουμε να κινηθούμε στα επόμενα βήματά μας. Όπως και η νέα ερευνητική μέθοδος που παρουσιάζεται σήμερα, έτσι και οι πρόσφατοι πυλώνες στην υλοποίηση της στρατηγική μας για Τεχνητή Νοημοσύνη είναι εργαλεία που βοηθούν για να τρέξουμε πολύ πιο γρήγορα και να είμαστε έτοιμοι για την επόμενη μέρα».

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του ερευνητικού μοντέλου από την Elvan Oktar, Founding Partner, ERA Research & Consultancy και case studies από τις κα Selen Özer, Head of Insights & Strategy, Diageo Türkiye και Dr. Deniz Saydam, Head of Agency, Bersay Communications Consultancy – Ketchum Türkiye.

Με αφορμή την παρουσίαση, η Founder & Managing Partner της Focus Bari κα Ξένια Κούρτογλου, δήλωσε: «Στο σύγχρονο, απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον, η φήμη αποτελεί θεμελιώδη παράγοντα στρατηγικής αξίας και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Το ReputationERA προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα ολοκληρωμένο, επιστημονικά τεκμηριωμένο μοντέλο για τη συστηματική μέτρηση και διαχείριση της φήμης τους, ενισχύοντας τη θέση τους στην αγορά και διασφαλίζοντας τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητά τους».

Παράλληλα η Vice President – Executive Director της Focus Bari, κα Βαλέρια Τσάμη, προσέθεσε: «Η ανάγκη για δομημένη, αξιόπιστη και διαχρονική παρακολούθηση της εταιρικής φήμης είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Το ReputationERA έρχεται να καλύψει αυτό το κενό, παρέχοντας ένα σαφές μεθοδολογικό πλαίσιο, συγκρίσιμα δεδομένα και στρατηγικά insights, τα οποία υποστηρίζουν τις επιχειρήσεις στη λήψη κρίσιμων αποφάσεων και στη διαμόρφωση των επόμενων βημάτων της στρατηγικής τους».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Μια τσίχλα για τον κύριο Γερουλάνο

Θυμάστε μια παλαιότερη διαφήμιση πασίγνωστης τσίχλας στην οποία ακουγόταν το σλόγκαν «καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς»; Πιθανόν θα έπρεπε...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Στο πλευρό της Ντόρας το ΠΑΣΟΚ! Ερώτηση κατά Κικίλια για το λιμενάρχη Χανίων!

Θέση στον καυγά Μπακογιάννη – Κικίλια πήρε το… ΠΑΣΟΚ και τάχθηκε με την Ντόρα Μπακογιάννη, καθώς κατέθεσε ερώτηση στον Βασίλη...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Ο Αβραμόπουλος και το ΥΠΕΞ

Το κυβερνητικό τοπίο είναι ομιχλώδες, ειδικά σε ό,τι αφορά τις προθέσεις του πρωθυπουργού για το ΥΠΕΞ. Η όλη η φημολογία...
SLIDER

Θύελλα στη ΝΔ – «Γαλάζιοι» βουλευτές ζητούν εξηγήσεις για το «λουκέτο» σε 204 ΕΛΤΑ

Έντονη αναταραχή προκαλεί στο εσωτερικό της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας η απόφαση για το κλείσιμο 204 καταστημάτων των Ελληνικών...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο Μητσοτάκης στην ενθρόνιση του νέου Αρχιεπισκόπου Σινά – «Εθνικό καθήκον μας το ενδιαφέρον για τη Μονή»

Στην τελετή ενθρόνισης του νέου Αρχιεπισκόπου Σινά, Φαράν και Ραϊθώ και Ηγουμένου της Ιεράς Μονής Αγίας Αικατερίνης Όρους Σινά, κ....
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Πώς κρίνετε τους 41 επιστημονικούς συνεργάτες που ανακοίνωσε ο Τσίπρας;

Ο Αλέξης Τσίπρας ανακοίνωσε την Πέμπτη 41 ονόματα που στελεχώνουν το Επιστημονικό Συμβούλιο του ομώνυμου Ινστιτούτου. Η κίνηση αυτή ερμηνεύται...
ΕΛΛΑΔΑ

Βόλος: Ο 44χρονος Κωνσταντίνος κατέρρευσε και ξεψύχησε στα χέρια της μητέρας του

Ακόμα ένας ξαφνικός θάνατος νέου ανθρώπου έρχεται να ρίξει βαριά τη σκιά του και να προστεθεί στη μεγάλη λίστα των...
SLIDER

Θρίλερ η οικογενειακή τραγωδία στο Ηράκλειο! Οι απανθρακωμένοι, ο διασωληνωμένος, η σακούλα και το μαχαίρι

Διαστάσεις θρίλερ ή ακόμα και ταινίας τρόμου (ελέω Halloween) παίρνει η οικογενειακή τραγωδία που συνέβη στην οδό Χαλέπα στην περιοχή...
SLIDER

Σαλαμίνα: Ανθρωποκυνηγητό για τη ληστεία με θύμα 75χρονη – Της έσπασαν το κεφάλι

Ανθρωποκυνηγητό έχει εξαπολύσει η Ελληνική Αστυνομία για τους ληστές που σκότωσαν μια 75χρονη γυναίκα μέσα στο σπίτι της στη Σαλαμίνα,...

Διαβάζονται τώρα