Σοβαρές καταγγελίες του Max Blumenthal για τον βομβαρδισμό του θεάτρου της Μαριούπολης

Ακολουθήστε μας στο Youtube!

Ο γνωστός δημοσιογράφος Max Blumenthal εκφράζει τις ανησυχίες του ότι η προ ημερών επίθεση στο δραματικό θέατρο της Μαριούπολης, πρόκειται για επικίνδυνη προβοκάτσια με σκοπό να οδηγήσει στον τρίτο παγκόσμιο πόλεμο.

Σε μακροσκελές κείμενό του, υπενθυμίζει μάλιστα και τις περιπτώσεις του υποτιθέμενου βομβαρδισμού την μνημείου του ολοκαυτώματος, αλλά και του τεμένους του Σουλεϊμάν, γεγονότα που αποδείχτηκαν ψευδή.

Όπως γράφει ο Blumenthal, «ο υποτιθέμενος βομβαρδισμός έλαβε χώρα τη στιγμή που ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντιμίρ Ζελένσκι έκανε έκκληση στο αμερικανικό Κογκρέσο για ζώνη απαγόρευσης πτήσεων, τροφοδοτώντας τη χορωδία για άμεση στρατιωτική αντιπαράθεση με τη Ρωσία και προφανώς εμπνέοντας τον Πρόεδρο Τζο Μπάιντεν να χαρακτηρίσει τον Βλαντιμίρ Πούτιν, τον Ρώσο πρόεδρο, ως ‘εγκληματία πολέμου’. Μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει ότι κάτοικοι της Μαριούπολης είχαν προειδοποιηθεί τρεις ημέρες πριν από το περιστατικό της 16ης Μαρτίου, ότι το θέατρο θα ήταν ο τόπος επίθεσης-προβοκάτσιας, την οποία εξαπέλυσε το νεοναζιστικό τάγμα Αζόφ, το οποίο έλεγχε το κτήριο και την περιοχή γύρω από αυτό».

Και συνεχίζει: «Οι άμαχοι που διέφυγαν από την πόλη μέσω ανθρωπιστικών διαδρόμων κατέθεσαν ότι κρατούνταν από το Αζόφ ως ανθρώπινες ασπίδες στην περιοχή και ότι οι μαχητές του πυροδότησαν εκρήξεις σε τμήματα του θεάτρου καθώς υποχωρούσαν. Παρά τους ισχυρισμούς για μια μαζική ρωσική αεροπορική επιδρομή που έκανε το κτίριο στάχτη, όλοι οι άμαχοι φαίνεται να ζουν … είναι σαφές ότι η Ρωσία δεν είχε να κερδίσει τίποτα στοχεύοντας το θέατρο και ουσιαστικά εγγυήθηκε για τον εαυτό της άλλο ένα πλήγμα στις δημόσιες σχέσεις στοχεύοντας ένα κτήριο γεμάτο με πολίτες – συμπεριλαμβανομένων των Ρώσων. Το τάγμα Αζόφ, από την άλλη πλευρά, επωφελήθηκε από μια δραματική και φρικιαστική επίθεση για την οποία κατηγορήθηκε η Ρωσία. Σε πλήρη υποχώρηση γύρω από τη Μαριούπολη και αντιμέτωποι με την πιθανότητα βίαιης μεταχείρισης στα χέρια μιας ρωσικής στρατιωτικής κόλασης για τον «αποναζισμό», η μόνη ελπίδα των μαχητών του τάγματος φαινόταν να βρίσκεται στην ενεργοποίηση της άμεσης επέμβασης του ΝΑΤΟ».

Σύμφωνα με τα όσα γράφει ο δημοσιογράφος, το στρατηγικό λιμάνι της Μαριούπολης ελέγχεται από το τάγμα Αζόφ από το 2014 και από τότε έχει χρησιμεύσει ως πολιτική και στρατιωτική βάση για τους ναζιστές, καθώς εξαπέλυαν επιθέσεις σε φιλορώσους αυτονομιστές στην αποσχισθείσα δημοκρατία του Ντόνετσκ.

Το χρονικό της προβοκάτσιας, κατά τον Blumenthal

«Στις 7 Μαρτίου, ένας διοικητής του τάγματος Αζόφ ονόματι Ντένις Προκοπένκο εμφανίστηκε στην κάμερα από τη Μαριούπολη με ένα επείγον μήνυμα.

Δημοσιεύτηκε στο επίσημο κανάλι του Αζόφ στο YouTube και μεταδόθηκε στα αγγλικά υπό τον ήχο περιστασιακών ριπών πυροβολικού. Ο Προκοπένκο δήλωσε ότι ο ρωσικός στρατός διεξήγαγε μια «γενοκτονία» κατά του πληθυσμού της Μαριούπολης, ο οποίος είναι κατά 40% ρωσικής εθνικότητας.

Στη συνέχεια, ο Προκοπένκο απαίτησε από τα δυτικά έθνη «να δημιουργήσουν μια ζώνη απαγόρευσης πτήσεων πάνω από την Ουκρανία με την υποστήριξη σύγχρονων όπλων». Ήταν σαφές από την έκκληση του Προκοπένκο ότι η θέση του Αζόφ γινόταν όλο και πιο φριχτή μέρα με τη μέρα.

Καθώς ο ρωσικός στρατός ταπείνωσε γρήγορα τις θέσεις του Αζόφ τη δεύτερη εβδομάδα του Μαρτίου 2022, οι στρατιώτες του Αζόφ φέρεται να κατεύθυναν ηλικιωμένους πολίτες καθώς και γυναίκες και παιδιά, στην αίθουσα του Ακαδημαϊκού Περιφερειακού Δραματικού Θεάτρου του Ντονέτσκ στη Μαριούπολη.

Ένα βίντεο που γυρίστηκε μέσα στο αμυδρά φωτισμένο κτήριο στις 11 Μαρτίου παρουσίαζε έναν ντόπιο να ισχυρίζεται ότι 1.000 άμαχοι ήταν παγιδευμένοι μέσα και απαιτούσε έναν ανθρωπιστικό διάδρομο για να τους επιτρέψει να διαφύγουν. Ωστόσο, μόνο μια μικρή ομάδα αμάχων φαινόταν στο βίντεο».

Από τότε που η Ρωσία ξεκίνησε την επιχείρησή της, στρατιώτες του τάγματος Αζόφ έχουν μαγνητοσκοπηθεί να εμποδίζουν τους πολίτες να φύγουν από τη Μαριούπολη – ακόμη και να αναγκάζουν τους άνδρες να βγουν από τα αυτοκίνητά τους και να τους επιτίθενται βάναυσα ενώ προσπαθούσαν να περάσουν τα σημεία ελέγχου.

Αν γίνει πιστευτή η μαρτυρία πολλών κατοίκων της Μαριούπολης, το Αζόφ είχε χρησιμοποιήσει πολλούς από αυτούς ως ανθρώπινες ασπίδες.

https://twitter.com/200_zoka/status/1500163671619743745?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1500163671619743745%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fpublish.twitter.com%2F%3Fquery%3Dhttps3A2F2Ftwitter.com2F200_zoka2Fstatus2F1500163671619743745widget%3DTweet

Στις 12 Μαρτίου, ένα ανατριχιαστικό μήνυμα εμφανίστηκε στο κανάλι Telegram του Dmitriy Steshen, ενός ανταποκριτή που έκανε ρεπορτάζ από τη Μαριούπολη για τη ρωσική εφημερίδα Komsomolskaya Pravda.

Σύμφωνα με τον Steshen, οι ντόπιοι του είπαν ότι ο φερόμενος ρωσικός βομβαρδισμός του τουρκικού τεμένους Kanuni Sultan Suleyman στη Μαριούπολη εκείνη την ημέρα ήταν μια προβοκάτσια που είχε σκοπό να «σύρει την Τουρκία στον πόλεμο» και προειδοποίησαν ότι μια επίθεση false flag στη Μαριούπολη ήταν επικείμενη.

Το μήνυμα στο Telegram είχε ως εξής:

«Κοιτάξτε τι μας έστειλαν οι αναγνώστες μας από τη Μαριούπολη. Εάν οι πληροφορίες μπορούν να επαληθευτούν, πρέπει να επισημανθούν [για τα μέσα]:

«Ο Ζελένσκι ετοιμάζει δύο προκλήσεις [false flag] στη Μαριούπολη!!! Μία από τις [ψευδείς] προβοκάτσιες είναι εναντίον των πολιτών της Τουρκίας, οι οποίοι κρύφτηκαν στο τζαμί που έχτισε ο Αχμέτοφ, και αυτή η πρόκληση έχει ήδη ξεκινήσει από τους Oυκρανούς πυροβολητές που βομβαρδίζουν τους χώρους του τζαμιού, από τις θέσεις τους στη [Zinsteva] Balka. στη Νιζνιάγια [Κάτω] Κίρβοκα. Ο Ζελένσκι δεν μπόρεσε να παρασύρει την ΕΕ, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο στον πόλεμο κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Τώρα, ο Ζελένσκι προσπαθεί να σύρει την Τουρκία στον πόλεμο, εναποθέτοντας τις ελπίδες του στον εκρηκτικό συναισθηματικό χαρακτήρα και την αγάπη που νιώθουν οι πιστοί για τα ιερά τους ιερά.

Η δεύτερη πρόκληση [false flag] που ετοιμάζει ο Ζελένσκι για χρήση από τα δυτικά μέσα ενημέρωσης, μετά την ανεπιτυχή πρόκληση με το μαιευτήριο [Μαριούπολη]: Ουκρανοί στρατιώτες, μαζί με τη διοίκηση του Δραματικού Θεάτρου, συγκέντρωσαν γυναίκες, παιδιά και ηλικιωμένους από τη Μαριούπολη στο κτίριο του Δραματικού Θεάτρου, έτσι ώστε – δίνεται μια καλή ευκαιρία – να εκραγεί το κτίριο και μετά να ουρλιάξουν σε όλο τον κόσμο ότι αυτό ήταν από την αεροπορία της Ρωσικής Ομοσπονδίας και ότι θα έπρεπε να υπάρξει άμεση «ζώνη απαγόρευσης πτήσεων» πάνω από την Ουκρανία».

https://twitter.com/gbazov/status/1504161571580395521?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1504161571580395521%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fpublish.twitter.com%2F%3Fquery%3Dhttps3A2F2Ftwitter.com2Fgbazov2Fstatus2F1504161571580395521widget%3DTweet

Στις 12 Μαρτίου, δυτικά μέσα όπως το Associated Press επανέλαβαν τους ισχυρισμούς της ουκρανικής κυβέρνησης ότι το τουρκικό τέμενος στη Μαριούπολη είχε βομβαρδιστεί από τη Ρωσία με 80 πολίτες μέσα, μεταξύ των οποίων και παιδιά.

Ωστόσο, τα τουρκικά κρατικά μέσα ενημέρωσης αποκάλυψαν ότι η ουκρανική κυβέρνηση είχε παραπλανήσει δυτικούς δημοσιογράφους. Το τζαμί Kanuni Sultan Suleyman όχι μόνο ήταν εντελώς άθικτο, αλλά δεν είχε χτυπηθεί ποτέ από ρωσικά πυρά.

«Το τζαμί μας παρέμεινε άθικτο», είπε ο Ισμαήλ Χατσιόγλου, επικεφαλής της ένωσης του τζαμιού, στο πρακτορείο Andalou της Τουρκίας στις 12 Μαρτίου.

Λιγότερο από 48 ώρες μετά την κατάρριψη των ισχυρισμών για μια ρωσική επίθεση στο τέμενος στη Μαριούπολη, άνοιξαν επιτέλους ανθρωπιστικοί διάδρομοι γύρω από την πόλη. Η φυγή χιλιάδων πολιτών προς τις ρωσικές στρατιωτικές θέσεις αποδυνάμωσε περαιτέρω το τάγμα Azov, το οποίο χρησιμοποιούσε τους κατοίκους της Μαριούπολης ως εγγύηση στην προσπάθειά του να εξαναγκάσει μια ζώνη απαγόρευσης πτήσεων.

Λίγες ώρες μετά την καλά σκηνοθετημένη ομιλία του Ζελένσκι στο Κογκρέσο έφτασε η είδηση ​​απευθείας από το τμήμα Τύπου του Τάγματος Αζόφ ότι η Ρωσία είχε βομβαρδίσει το θέατρο στη Μαριούπολη.

Με μονοπώλιο στις πληροφορίες από τον τόπο της υποτιθέμενης επίθεσης, χωρίς να υπάρχουν άλλα ειδησεογραφικά πρακτορεία, το τμήμα Τύπου του Azov διέδωσε φωτογραφίες από το κατεστραμμένο κτίριο σε μέσα ενημέρωσης σε όλο τον κόσμο.

Το υδατογράφημα του τάγματος Azov φαίνεται καθαρά στην κάτω δεξιά γωνία της παρακάτω εικόνας. Η φωτογραφία του Azov αναδημοσιεύτηκε από διεθνή μέσα, συμπεριλαμβανομένου του Sky News, αλλά με το υδατογράφημα αποκομμένο.

Ενώ το θέατρο φαινόταν να έχει υποστεί μεγάλες ζημιές αποδείχθηκε ότι δεν σκοτώθηκε ούτε ένας άνθρωπος από την έκρηξη.

Το ABC News στις 17 Μαρτίου ισχυρίστηκε ότι όλοι οι άμαχοι είχαν σωθεί από το θέατρο, αλλά ότι «εκατοντάδες εξακολουθούσαν να αγνοούνται».

Τα δεδομένα για το μέτριου μεγέθους θέατρο στη σελίδα του στην Ουκρανική Wikipedia ανεβάζουν τη μέγιστη χωρητικότητα θέσεων σε 680, γεγονός που εγείρει ερωτήματα σχετικά με το πώς θα μπορούσαν να χωρέσουν «εκατοντάδες» ή «χιλιάδες» στο υπόγειό του.

Ουκρανικά μέσα ενημέρωσης, εν τω μεταξύ, έχουν εκφράσει σύγχυση για το περιστατικό.

Η ιστοσελίδα 0629 προσπάθησε να εξηγήσει τη μυστηριώδη εξαφάνιση των χιλιάδων αμάχων που φέρεται να βρίσκονταν στο θέατρο, υποστηρίζοντας ότι είχαν εκκενωθεί στην πόλη Ζαπορίζια, μια ημέρα πριν από την υποτιθέμενη επίθεση. «Περιμένουμε τις επίσημες επαληθευμένες πληροφορίες και μη βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα», ανέφερε.

Καθώς οι κάτοικοι της Μαριούπολης ξεχύθηκαν από την πόλη μέσω των ανθρωπιστικών διαδρόμων του ρωσικού στρατού, άρχισαν να προκύπτουν μαρτυρίες για ανελέητες επιθέσεις του Αζόφ στους φυγάδες αμάχους – και για μια μεγάλη εξαπάτηση στο τοπικό θέατρο.

Στις 17 Μαρτίου, μια νεαρή γυναίκα έκανε μια εντυπωσιακή αφήγηση της κατάστασης μέσα στη Μαριούπολη στο ANNA, το Πρακτορείο Ειδήσεων Δικτύου της Αμπχαζίας. «Οι μαχητές του Αζόφ απλώς κρύβονταν πίσω μας», είπε σε δημοσιογράφο. «Ήμασταν οι ανθρώπινες ασπίδες τους, αυτό είναι. Έσπασαν τα πάντα, γύρω μας, δεν μας άφηναν έξω. Περάσαμε 15 μέρες σε ένα υπόγειο, με παιδιά… Δεν μας έδωσαν νερό, τίποτα».

Περιγράφοντας πώς το τάγμα Azov τοποθέτησε τα τανκς του μπροστά στα τοπικά καταφύγια βομβών, η γυναίκα πρόσφερε μια αποκαλυπτική λεπτομέρεια: «Όταν έφευγαν», είπε, αναφερόμενη στο τάγμα Azov, «κατέστρεψαν το θεατρικό θέατρο. Μας έφεραν ανθρώπους με σκάγια».

https://twitter.com/morphonios/status/1504434598486413313?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1504434598486413313%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fthegrayzone.com%2F2022%2F03%2F18%2Fbombing-mariupol-theater-ukrainian-azov-nato-intervention%2F

Πολλοί εκτοπισμένοι επανέλαβαν τη μαρτυρία της γυναίκας ότι το Αζόφ κρατούσε ομήρους πολίτες της Μαριούπολης και είπαν ότι έγιναν στόχος πυροβολισμών καθώς διέφυγαν μέσω ανθρωπιστικών διαδρόμων.

«Έκαψαν τα πάντα», θυμάται μια ηλικιωμένη γυναίκα στα ρωσικά μέσα ενημέρωσης. «Βομβάρδισαν ολόκληρο το διαμέρισμά μου…. Εισέβαλαν και κάθονταν εκεί και έφτιαχναν μολότοφ. Ήθελα να μπω, να πάρω τα πράγματά μου, αλλά μου είπαν: «Όχι, δεν έχεις δουλειά εδώ».

Ερωτηθείσα από έναν δημοσιογράφο ποιος της επιτέθηκε και εισέβαλε στο σπίτι της, η γυναίκα απάντησε: «Λοιπόν, οι Ουκρανοί, φυσικά».

https://twitter.com/gbazov/status/1504510970076581894?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1504510970076581894%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fthegrayzone.com%2F2022%2F03%2F18%2Fbombing-mariupol-theater-ukrainian-azov-nato-intervention%2F

https://twitter.com/andre_mihaescu/status/1504556846325116933?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1504556846325116933%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fthegrayzone.com%2F2022%2F03%2F18%2Fbombing-mariupol-theater-ukrainian-azov-nato-intervention%2F

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ράιαν Γουέντινγκ: Ο καταζητούμενος βαρόνος της κόκας με το Ολυμπιακό παρελθόν

Ο Καναδός Ράιαν Γουέντινγκ, ο οποίος κατηγορείται ότι είναι επικεφαλής ενός κυκλώματος ναρκωτικών αξίας...

Ιαπωνία: Επαναλειτουργεί το μεγαλύτερο πυρηνικό εργοστάσιο στον κόσμο

Η Ιαπωνία ετοιμάζεται να επανεκκινήσει τον πυρηνικό σταθμό ηλεκτροπαραγωγής Kashiwazaki-Kariwa, τον μεγαλύτερο πυρηνικό σταθμό...

«Parasocial»: Η λέξη της χρονιάς του Cambridge – Το… τοξικό ειδύλλιο με διασημότητες

Αν έχεις νιώσει ποτέ ότι ξέρεις μια διασημότητα καλύτερα κι από τον… σύντροφό σου,...

Χαμάς: «Επικίνδυνη κλιμάκωση» οι πρόσφατοι ισραηλινοί βομβαρδισμοί

Η Χαμάς κατήγγειλε έντονα την «επικίνδυνη κλιμάκωση» που απειλεί την ισχύουσα συμφωνία στη Λωρίδα...

Θρίλερ στην Disney World: Πέντε νεκροί και δύο βυθισμένα σκάφη μέσα σε έναν μήνα

Οι θάνατοι στο θεματικό πάρκο Walt Disney World στη Φλόριντα συνεχίζουν να συσσωρεύονται, με...

Ουκρανικό: Αμφίσημη δήλωση της Βρετανίας για το σχέδιο Τραμπ

Η κυβέρνηση της Βρετανίας ανακοίνωσε ότι συμμερίζεται τον στόχο του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ...

Κομβικός ρόλος της Τουρκίας στον σχεδιασμό Τραμπ για την Ουκρανία

Εν μέσω έντονης διπλωματικής κινητικότητας, το Κατάρ και η Τουρκία εμπλέκονται ενεργά στην υποστήριξη...

«Τρώει» και το δεξί του χέρι για να σωθεί ο Ζελένσκι: Μετράει ώρες ο Αντρίι Γερμάκ

Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι ετοιμάζεται να «καρατομήσει» άμεσα τον επικεφαλής του προσωπικού του και στενό...

Επανεκκίνηση των συνομιλιών της Κωνσταντινούπολης θέλει ο Ερντογάν

Πάλι τον... ειρηνοποιό παριστάνει ο σουλτάνος

Η Ευρώπη αρχίζει να πληρώνει τον λογαριασμό της Ουκρανίας

Υπό τον πρώην Πρόεδρο Τζο Μπάιντεν, οι Ηνωμένες Πολιτείες ήταν σημαντικός υποστηρικτής της Ουκρανίας,...

Οι ΗΠΑ εγκρίνουν την πώληση Patriot στην Ουκρανία

Το Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ ενέκρινε στις 18 Νοεμβρίου την πιθανή πώληση του συστήματος...

Καλιφόρνια: Γονείς αποκεφάλισαν δύο παιδιά και ανάγκασαν τα μικρότερα να παρακολουθούν!

Μια υπόθεση που σοκάρει έχει συγκλονίσει την Καλιφόρνια, καθώς δύο γονείς καταδικάστηκαν για την...

Βερολίνο: Μυστικές προμήθειες τροφίμων και «ασκήσεις πολέμου» στο Μετρό

Η Γερμανία ενισχύει τη στρατηγική της ετοιμότητα για κρίσεις και ενδεχόμενο πόλεμο, με μυστικές...

Νιγηρία: Απαγωγή 25 μαθητριών – Έντονες αντιδράσεις στις ΗΠΑ

Οι Ένοπλες Δυνάμεις της Νιγηρίας συνεχίζουν τις έρευνες για τον εντοπισμό 24 μαθητριών λυκείου...

Κύπρος: Νεαρός μαχαιρώθηκε στον λαιμό – Μάχη για τη ζωή του

Σοβαρό επεισόδιο με μαχαιρώματα σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης στα Κονιά της Πάφου, με θύμα...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Ούτε ο Χριστός δεν δίνει τέτοια κέρδη»: O Τάσος Δούσης «ξεγυμνώνει» την απάτη που παγίδεψε τον Μαρτίκα

Ο Τάσος Δούσης επανέρχεται δυναμικά στην υπόθεση Μαρτίκα, υποδομώντας τον τρόπο με τον οποίο στήθηκε η επενδυτική απάτη που κόστισε μία περιουσία.Η ιστορία της...

Παραιτήθηκε από βουλευτής ο Διαμαντής Καραναστάσης

Την παραίτησή του από βουλευτής του κόμματος «Πλεύση Ελευθερίας» της Ζωής Κωνσταντοπούλου υπέβαλλε ο Διαμαντής Καραναστάσης.Η αντικατάστασή του έγινε άμεσα από την Έλλη Ρούσου.  Διαμαντής...

Έλλη Ρούσσου: Η υποψήφια να αντικαταστήσει τον Διαμαντή Καραναστάση στη Βουλή

Η Έλλη Ρούσσου είναι όπως όλα δείχνουν αυτή που θα αντικαταστήσει στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Πλεύσης Ελευθερίας τον Διαμαντή Καραναστάση, που παραιτήθηκε από βουλευτής...

Ο 29χρονος στον Νέο Κόσμο χτυπούσε και μαχαίρωνε Έλληνες για πλάκα, μέχρι που σκότωσε

Σοκάρουν τα νέα στοιχεία που αποκαλύπτονται για τον 29χρονου Αλβανό που ομολόγησε τον άγριο ξυλοδαρμό του 58χρονου που έχασε τη ζωή του το βράδυ...

Λουτράκι: Δασκάλα κατήγγειλε 6χρονο ότι την θώπευσε

Άναυδη έμεινε η σχολική κοινότητα στο Λουτράκι όταν μια δασκάλα στο 1ο δημοτικό σχολείο προχώρησε σε καταγγελία εναντίον ενός 6χρονου μαθητή.Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με...

Εξεταστική ΟΠΕΚΕΠΕ: Άγριο επεισόδιο με Λαζαρίδη – Επιτέθηκε σε μάρτυρα, πρόσβαλε τον Καζαμία

Επίθεση στον μάρτυρα Σταύρο Τζεδάκη, αλλά και στον βουλευτή Αλέξανδρο Καζαμία, εξαπέλυσε ο εισηγητής της ΝΔ Μακάριος Λαζαρίδης κατά την συνεδρίαση της Εξεταστικής Επιτροπής...

Νέος Κόσμος: Δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση στον 29χρονο Αλβανό – Βίντεο από τον ξυλοδαρμό

Ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση για την σοκαριστική επίθεση στον Νέο Κόσμο. Την Τετάρτη ασκήθηκε σε βάρος του 29χρονου...

Πέθανε ο μουσικοκριτικός Αργύρης Ζήλος

Θλίψη προκάλεσε η είδηση πως έφυγε από την ζωή ο μουσικοκριτικός, Αργύρης Ζήλος.Ο εκλιπών διατηρούσε στήλη σε έντυπα όπως ο «Ήχος» και το «Αθηνόραμα»...

NEWSROOM