Ρωσική πλοιοκτήτρια εταιρεία στέλνει την ΕΕ στα δικαστήρια για τις κυρώσεις

Must Read

Μια ρωσική πλοιοκτήτρια εταιρεία που έχει πληγεί από τις ευρωπαϊκές κυρώσεις θα κινηθεί νομικά κατά της ΕΕ για την ένταξή της στη μαύρη λίστα, υποστηρίζοντας ότι τα δεξαμενόπλοιά της δεν έχουν μεταφέρει πετρέλαιο εδώ και δύο χρόνια.

Η Volga Shipping, η οποία διαθέτει στόλο με περισσότερα από 200 θαλάσσια και ποτάμια φορτηγά πλοία, καταχωρήθηκε τον περασμένο μήνα από την Ευρωπαϊκή Ένωση στη λίστα των κυρώσεων για την παροχή «ουσιαστικής πηγής εσόδων» στη ρωσική κυβέρνηση.

Η καταχώριση στην ΕΕ ανέφερε ότι η εταιρεία διαχειρίζεται πλοία «που μεταφέρουν αργό πετρέλαιο και προϊόντα πετρελαίου δια θαλάσσης, συμπεριλαμβανομένων και αυτών για εξαγωγή», ισχυρισμός που αμφισβητήθηκε από την πλοιοκτήτρια με έδρα το Νίζνι Νόβγκοροντ.

Η 182 ετών εταιρεία δήλωσε τον Αύγουστο του 2023 ότι ολοκλήρωσε την πώληση του στόλου των 30 δεξαμενόπλοιών της σε επτά διαφορετικές εταιρείες που δεν ήταν συνδεδεμένες με την Volga Shipping. Ανέφερε ότι τερμάτισε νέες συμβάσεις για τη μεταφορά προϊόντων πετρελαίου το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Επεσήμανε ότι τα πλοία πουλήθηκαν επειδή τα υγρά φορτία και τα φορτία πετρελαίου ήταν ασύμφορα για αρκετά χρόνια.

Σύμφωνα με το tradewindsnews.com η Volga δεν ανέφερε τον πόλεμο, αλλά ο Βλαντιμίρ Λίσιν, ο μεγιστάνας του χάλυβα που ελέγχει την εταιρεία, είχε εκφράσει την επιθυμία για τερματισμό της σύγκρουσης στην Ουκρανία το 2022.

Ο γενικός διευθυντής, Πάβελ Βινογκράντοφ, δήλωσε: «Η Volga Shipping θα χρησιμοποιήσει όλα τα διαθέσιμα νομικά μέσα για να αμφισβητήσει τις παράλογες κατηγορίες και άλλες εχθρικές ενέργειες που αποσκοπούν στην υπονόμευση των δραστηριοτήτων της ή στην δυσφήμιση της εικόνας της εταιρείας».

Πηγή φωτογραφίας: https://vk.com/volga.flot

Ο Βινογκράντοφ δήλωσε ότι η εταιρεία αναπτύσσει ένα «λεπτομερές σχέδιο δράσης» με δικηγόρους, για να αμφισβητήσει την ένταξή της στη λίστα.

«Είμαστε βέβαιοι ότι η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ελήφθη εσφαλμένα, καθώς οι λόγοι που επικαλέστηκε για την ένταξη της εταιρείας στον κατάλογο κυρώσεων είναι ασυμβίβαστοι με τον χαρακτήρα των δραστηριοτήτων της και την πραγματική της θέση στην αγορά», πρόσθεσε.

Η Volga Shipping Company εκμεταλλεύεται μικρά φορτηγά χύδην φορτίου με εκτόπισμα 3.000 έως 7.000 τόνων, κατάλληλα για ρηχά λιμάνια στην Αζοφική Θάλασσα και εσωτερικές πλωτές οδούς στη Ρωσία.

Τα σιτηρά, ο άνθρακας και τα δομικά υλικά αποτελούν το 83% των φορτίων της, με το 97% όλων των εξαγωγών της να πηγαίνουν στην Τουρκία, δήλωσε ο Βινογκράντοφ.

Από τον Μάιο, η εταιρεία είχε 44 πλοία ξηρού φορτίου ποταμού-θαλάσσης, 74 πλοία ξηρού φορτίου ποταμού και 88 ποτάμιες φορτηγίδες, σύμφωνα με τα ετήσια αποτελέσματά της που δημοσιεύθηκαν τον περασμένο μήνα.

Η βρετανική κυβέρνηση έβαλε επίσης τη Volga στη μαύρη λίστα τον περασμένο μήνα, αλλά δεν ανέφερε τη μεταφορά πετρελαίου στη λίστα της. Σημείωνε ότι η Volga «ασκούσε επιχειρηματική δραστηριότητα σε έναν τομέα στρατηγικής σημασίας για την κυβέρνηση της Ρωσίας, δηλαδή τον τομέα των μεταφορών».

Ο EUobserver, ο οποίος πρώτος ανέφερε την έφεση της εταιρείας, μετέδωσε ότι η Ουκρανία προσπαθούσε να πείσει την ΕΕ να επιβάλει κυρώσεις στον Λίσιν στον επόμενο γύρο κυρώσεων.

Σύμφωνα με Ουκρανούς αξιωματούχους, το Μεταλλουργικό Εργοστάσιο Novolipetsk του μεγιστάνα, προμήθευσε μέταλλο που χρησιμοποιείται για την παραγωγή ρωσικών drones, ισχυρισμό που η εταιρεία αρνείται.

Το Forbes κατέταξε τον Λίσιν ως τον τρίτο πλουσιότερο άνθρωπο στη Ρωσία το 2021 με καθαρή περιουσία 26,2 δισ. δολάρια.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Δύο στα δύο για Σαμαρά

Στις 16 Σεπτεμβρίου ο Αντώνης Σαμαράς είχε ζητήσει από την κυβέρνηση να αναθεωρήσει τη σκληρή στάση της απέναντι στον δυστυχισμένο...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Ο Ποταμίσιος Τέμπος και το νέο μοντέλο για ΕΛΤΑ

Ποταμίσιος με ολίγον από Νέα Δημοκρατία χαρακτηρίζεται πολιτικά  ο προσωρινός διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ Μάριος Τέμπος ο οποίος είχε αναλάβει ξανά...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Απάντησε στη συνάδελφό του στο ΠΑΣΟΚ που θέλει να τον… πεθάνει!

Με χιούμορ απάντησε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Μανώλης Χριστοδουλάκης, στη Βάσια Αναστασίου που τον περιμένει να… πεθάνει για να πάρει...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νέα επικοινωνία Φάμελλου – Κακλαμάνη για ΕΛΤΑ

Τηλεφωνική επικοινωνία, την τρίτη μέσα σε πέντε μέρες, είχε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελλος με τον πρόεδρο της Βουλής...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Αυγενάκης στην Εξεταστική: «Δεν υπήρξε καμία γραπτή πίεση – Δεν είμαι κατηγορούμενος»

Με τη φράση «δεν υπήρξε ποτέ καμία γραπτή πίεση και για κανένα» ο Λευτέρης Αυγενάκης διευκρίνισε τη θέση του για...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Ποιος ευθύνεται για το φιάσκο με τα ΕΛΤΑ;

Ουδείς αμφισβητεί ότι η αναστολή λειτουργίας δεκάδων υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ, ειδικά στην περιφέρεια, τη νησιωτική Ελλάδα και τις ακριτικές περιοχές,...
ΕΛΛΑΔΑ

Η δίκη της Novartis διεκόπη – Το νέο ραντεβού στις 10 Νοεμβρίου

Το δικαστήριο αποφάσισε την διακοπή της δίκης για την Novartis, και την επανάληψη της για την 10η Νοεμβρίου στην οποία...
ΕΛΛΑΔΑ

Χαλκίδα: Στον ανακριτή οι 7 για τον φόνο του 20χρονου Μάριου

Το κατώφλι των δικαστηρίων πέρασαν το πρωί της Τετάρτης τα επτά άτομα που «τσάκωσε» η ΕΛΑΣ στην Χαλκίδα για την...
ΕΛΛΑΔΑ

Ο Θανάσης Αντετοκούνμπο ή αλλιώς «elevator» πρωταγωνιστεί στην απογραφή ασανσέρ

Ο αγαπημένος και ξεχωριστός Θανάσης Αντετοκούνμπο που μέσα από τις φυσικές του δυνάμεις να ίπταται στις ρακέτες έχει αποκτήσει το...

Διαβάζονται τώρα