Το τραγούδι «Συντρίμμια» από το άλμπουμ της «Αστερομάτα» έγινε η αφορμή ώστε η Klavdia να… πρωταγωνιστήσει σε μια νέα καμπάνια του Spotify, καθώς εμφανίζεται σε γιγαντοοθόνη στην περίφημη Times Square της Νέας Υόρκης.
Το εν λόγω τραγούδι της δημοφιλούς ερμηνεύτριας επιλέχθηκε από την μουσική πλατφόρμα για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην παγκόσμια καμπάνια Equal. Πρόκειται για μια διεθνή πρωτοβουλία αφιερωμένη στην ενίσχυση της γυναικείας παρουσίας στη μουσική βιομηχανία.
Παράλληλα, η Klavdia κοσμεί το «εξώφυλλο» της playlist Equal Greece στην πλατφόρμα, ενώ τόσο η ίδια, όσο και τα «Συντρίμμια» της έχουν συμπεριληφθεί στη διεθνή λίστα Equal Global, δίπλα σε καλλιτέχνιδες από περισσότερες από 40 χώρες.
Να σημειωθεί πως το άλμπουμ της «Αστερομάτα», το οποίο κυκλοφορεί από την Arcade Music και την Panik Records, έχει γίνει «χρυσό», καθώς έχει ξεπεράσει τα 55 εκατομμύρια streams.