26-5-2020

Ποια eshop «έφαγαν» πρόστιμο 330.000€ επειδή δεν παρέδωσαν τις παραγγελίες στους πελάτες τους

Σε 5 εταιρίες eshop που παραπλάνησαν τους καταναλωτές και δεν έστειλαν ποτέ τα προϊόντα που τους παραγγέλθηκαν επέβαλε το υπουργείο Ανάπτυξης. Παράλληλα, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου δημοσιοποιεί και τα στοιχεία τους ώστε να ενημερωθεί το καταναλωτικό κοινό.

Συγκεκριμένα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων το τελευταίο χρονικό διάστημα δέχθηκε πλήθος καταγγελιών καταναλωτών που σύναψαν συμβάσεις με eshop, σχετικά:

  • με μη παράδοση των παραγγελθεισών συσκευών κινητής τηλεφωνίας παρά την καταβολή του τιμήματος,
  • την αδυναμία επικοινωνίας με την επιχείρηση, η οποία είτε δεν απαντούσε καθόλου ή προέβαλε, σε κάποιες περιπτώσεις, αριθμούς τηλεφώνου που δεν ανταποκρίνονταν σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.

Μετά από εκτεταμένη έρευνα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ, στις ακόλουθες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας αιχμής:

e-shops

Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κατεβάστε το app του newsbreak

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

error: Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του newsbreak.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.
newsbreak.gr

FREE
VIEW