«Άνευ λόγου και ουσίας» χαρακτηρίζουν κύκλοι του Υπουργείου Μεταφορών τη νέα διήμερη απεργία που προκήρυξαν οι ιδιοκτήτες ταξί για τις 2 και 3 Δεκεμβρίου.
Συνάντηση…γιοκ
Μάλιστα,σύμφωνα με πληροφορίες, συνάντηση του αρμόδιου αναπληρωτή υπουργού Κωνσταντίνου Κυρανάκη με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ, Θύμιο Λυμπερόπουλο δεν πρόκειται να επαναληφθεί.
Κινητοποιήσεις διαρκείας στα ταξί;
Οι επαγγελματίες οδηγοί από την πλευρά τους κατηγορούν ευθέως τον υπουργό ότι «δεν τήρησε καμία από τις υποσχέσεις που μας έδωσε στις 5 Νοεμβρίου» και προειδοποιούν με απεργίες διαρκείας.
Δείτε επίσης:
Ταξί: Χειρόφρενο την Τρίτη και την Τετάρτη


Uber με ιχ για να λυθεί το πρόβλημα! Όπως είναι σε όλη την Ευρώπη.
Σε εταιρίες τΑ ΤΑΞΙ΄ΚΑΛΥΤΕΡΑ από τους βλαχοβαλκάνιους ουγκανέζους
Η Ελλάδα, Ανήκει Πία ΣΤΗΝ Μαφία τον Ξένων κράτον Όχι Πία Στούς ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΊΤΕΣ Επειδή έτσι ήθελαν Η μεγάλες τσέπες τού ίδιου τόπου…
Ας ασχοληθεί ο κ Λυμπεροπουλος με την μαφία των Ρομα κ των Αλβανών σε πιάτσες όπως του Κηφισσό, στο Μοναστηράκι, στο Αεροδρόμιο, τις μάντρες που μισθώνουν σε αλλοδαπούς και Ρομα χωρίς τα απαραίτητα νόμιμα χαρτιά κομμένα ή υπερπολυτελή ταξί, το νέο ψηφιακό μητρώο που πρέπει να φτιαχτεί από το υπουργείο κ την αστυνομία για να κυκλοφορεί μόνο ο νόμιμος ταξιτζής με το νόμιμο όχημα του κ ας αφήσει την αντιπολίτευση κ τις απεργίες. Ο κόσμος ταλαιπωρείται χωρίς ταξί κ είναι εξαγριωμένος για τους ταξιτζήδες. Αν θέλει διάλογο ας κάτσει σοβαρά αυτήν την φορά να μιλήσει με τον αρμόδιο υπουργό. Αν και δεν θα έπρεπε να του επιτρέπουν οι ίδιοι οι συνάδελφοι του να τους εκπροσωπεί ως συνταξιούχος κ να μην επιτρέπονταν να έχει στο όνομα του κανένα ταξί.
Πώς επηρεάζει η τεχνολογία την παραδοσιακή λειτουργία των ταξί και ποιοι είναι οι κύριοι παίκτες στην αγορά που προκαλούν αυτή τη σύγκρουση; Υπάρχουν νέες ρυθμιστικές προτάσεις που εξετάζονται για να αντιμετωπίσουν τις αλλαγές στον κλάδο;